Moumou kideblogeihin...
Kommentit (306)
Joo, tervemenoa vaan Moumou! Luin ennen sitä alkuperäistä blogia, jonka hän on nyt täysin jättänyt oman onnensa nojaan. Ja kun pari muutakin lukijaa on asiasta hänelle huomauttanut, niin vastaukset ovat olleet hyvinkin ylimielisiä. Boikottiin meni koko nainen! Ja se vauvablogikin on pelkkää tavaran ilmaiseksi vinkumista. Häpeäisi!
Menee nyt ihan ot mutta mulla oli valtava maha ja raskausarvet tuli yhdessä illassa kun vauva vaihtoi mahassa asentoa..
Kyllä noi raskausarvet on ihan ihotyypistä kiinni tuleeko niitä vai ei. Äitini joka on saanut 4,5-kiloisia vauvoja ja maha on ollut VALTAVA joka raskaudessa ei saanut arven arpea mihinkään. Toisin kuin itse sain niitä mahaan, peppuun ja reisiin ja vauva oli 3,5 kiloinen. Onneksi sentään palauduin yhtä hyvin kuin äitini, ettei jäänyt mahanahka roikkumaan.
Pöllöbanaanin henkilöllisyyden saa melko helposti varmistettua, yhdistelemällä instan ja blogin tietoja vauvakutsuilta eli kyseessä RG ei TH
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:18"]
Pöllöbanaanin henkilöllisyyden saa melko helposti varmistettua, yhdistelemällä instan ja blogin tietoja vauvakutsuilta eli kyseessä RG ei TH
[/quote]
Jep, nyt se on sitten varmaksi selvitetty: siskosta paljastui! Muistaako muuten kukaan mistä nämä kaksi nimeä edes tulivat isäepäillyiksi alunperin?
Ai kuntoilu on yhtäkuin kävelyä? xenialtahan "kiellettiin neuvolassa" liikunta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:18"]
[/quote]
Jep, nyt se on sitten varmaksi selvitetty: siskosta paljastui! Muistaako muuten kukaan mistä nämä kaksi nimeä edes tulivat isäepäillyiksi alunperin?
[/quote]
Jotenkin siihen liittyi Indiedays, Refa, T:n entinen tyttöystävä ja jotain :D
Luulen että moumoun piti etsiä "hätävarasänky" kun ruinauksesta huolimatta ei yhteydenottoa stokkelta tullut :).
Kun ajattelen mitä olen sanonut, kadehdin mykkiä
Kun ajattelen mitä olen sanonut, kadehdin mykkiä
Miksi Moukku on koko ajan Kylmäkoskella kotonaan ja toivoo että synnytys käynnistyisi siellä? Eikö halua että Raikku on mukana?
Onnea Iinalle ja Raikulle poikavauvasta. Huomasin vasta nyt, mutta oli pieni epäilys, koska bebe-blogi hiljentyi.
No niin, moumou muuttaa bellablogeihin.
Moukku osti Parikan Bunny Sneaks -kengät. "Nyt pupuja tuli täydennyssatsi sopivasti tilipäivänä..."Missä Moukku on töissä, kun puhuu tilipäivästä (vai tarkoittaako tilipäivällä äitiyspäivärahaa tms)? Bloggaamisestahan hän kirjoitti Re:fan myynnin yhteydessä, että teki päätöksen olla bloggaamatta työkseen. Eli ei saa bloggaamisesta ainakaan enää palkkaa.
Kyllä Moumou saa edelleen molemmista blogeistaan palkkaa. Sanoo, vain ettei bloggaa työkseen, koska tätä "työn" huonoa laatua on arvosteltu.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 07:43"]
Kyllä Moumou saa edelleen molemmista blogeistaan palkkaa. Sanoo, vain ettei bloggaa työkseen, koska tätä "työn" huonoa laatua on arvosteltu.
[/quote]
Eli valehtelee? Todella asiatonta käytöstä häneltä, jos tuo on totta :(
Kuka yllättyi, että ristiäistarjoiluissakin mukana sponssituotteita? A21 Diningilta voileipäkakut ja herkkulusikat. Makea täytekakku koristeineen Marsispossulta taisi kuitenkin olla itse maksettu (koska moumou ilmoitti kakun ja koristeiden hinnan)?
hmm, aika niukat tarjoilut, jos oli kahvipöydässä tosiaan vain täytekakku, voileipakakut ja lusikka, jossa suklaamoussea?
Miten sen kovasti mainostetun ristiäisdieetin lopulta kävi? Siitä ei ollut yhtäkkiä enää mitään puhetta ja viikottaisten vertailukuvien ottaminenkin loppui kuin seinään? Luin yhdeltä viikolta selityksen, että treenivaatteet jäi tuolloin vanhempien luokse, eikä halunnut kuvata muissa vaatteissa, tms.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 02:39"]
No Xenian maha oli huomattavasti pienempi kuin Moukun. Kyllä raskausarpia tulee enemmän jos kiloja raskauden aikana tulee 15-20.. Xenia kuntoili ja söi terveellisesti raskauden ajan. Kyllä ihotyyppi vaikuttaa myös tottakai, toisille tulee helpommin.
[/quote]
olen en itsekin raskaana (varmaan noin pari viikkoa moukkua jäljessä) eikä minulle ole tullut kuin pari aivan pientä arpea navan yläpuolelle. Painoa on kyllä tullut raskauden aikana semmoiset 13 kiloa, mutta mahani on eri mallinen kuin iinalla. Raskausarpiin siis ei vaikuta pelkästään tullut paino, joku voi saada painoa lisää vain 10 kiloa, silti vatsa on valtava ja iho "repeää" sen vuoksi. Toisilla iho kestää paremmin venymisen kuin toisilla.