Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nyt kävi random juttu :D! Tuntematon naapuri soitti ovikelloa ja kysyi että haluanko tulla hänen luokseen katsomaan leffaa tai juomaan viiniä

Vierailija
03.12.2020 |

Menisitkö itse? Olen nähnyt tyypin vain muutaman kerran rappukäytävässä moikaten ja ajatellut että onpa komea mies. En ole kuitenkaan sen enempää kiinnittänyt huomiota.

N28

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska olen heteromies.

Sinä ryyppäät tai katsot leffoja ainoastaan naisseurassa? Heteromieheksi olet outo, jos sulle ei miehet kelpaa kaveriksi?

Vierailija
42/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa soitti ja pyysi. Komea mies etsimässä seuraa ovikelloja soittamalla, ihan varmasti niin. Ja mun ovelle tuli naapuri rahatukun kanssa, kun oli voittanut ison lottopotin, eikä jaksanut sijoittaa niitä kaikkia rahoja, vaan halusi antaa osan minulle.

En usko, että sulle on tultu rahatukun kanssa.

Uskon kyllä, että et edes avannut.

Joo, en mäkään usko. Ennemmin uskon, että kurkki postiluukusta... ei avannut, eikä tiedä mikä asia olisi ollut.

Kuulostaa sen verran kyyniseltä tapaukselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No menisin :D tuo on mun mielestä yksi paremmista tavoista osoittaa että on kiinnostunut.

Paljon parempana pitäisi että yrittää siellä rapussa moikkaamisen lisäksi jutella.

En menisi koska en tietäisi ihmisestä mitään. Jos en lainkaam tykkää siitä ja sen seurasta, jutut on typeriä tai istutaan kiusallisessa hiljaisuudessa.

Vierailija
44/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska olen heteromies.

Sinä ryyppäät tai katsot leffoja ainoastaan naisseurassa? Heteromieheksi olet outo, jos sulle ei miehet kelpaa kaveriksi?

Riidankylväjä vauhdissa 🤗🤗🤗 uhoa riittää.

Vierailija
45/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja rumasta miehestä olisit tehnyt aika toisenlaisen aloituksen, tai rikosilmoituksen. 

Tai naisesta.

Vrt: "Oveni taakse ilmestyi missitason nainen ja hymyillen pyysi katsomaan leffaa ja juomaan lasin viiniä"/ "Oveni taakse ilmestyi ylipainoinen yläkerran Ritu, joka mölisi, röökiltä haisten, että olisi seuraa vailla"

Niinpä.

Eli tulisi aloitusta vauva palstalle. "Ritun" tapauksessa ajattelisin että reikä kun reikä.

Vierailija
46/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tästä sadusta tuli mieleeni, kun tässä hetki sitten näin unta siitä naapurinmiekkosesta, johon olin ihastunut XDDDDDDD Voi jessus sentään XD. Mieleni näköjään aktivoitui, kun hän eräänä iltana oikeassa elämässä moikkasi minua kaukaa, kun hengailin rappusillani ja hän lähti kotoa johonkin XD. Minusta se oli jotenkin niin aww, hänen olisi ollut tosi helppoa esittää ettei huomaa minua, koska olin hyvän matkan päässä. Mutta hän halusi näyttää, että kyllä minä sinut huomaan ;]

Ootko 12 wee vai vajaa?

Vierailija
47/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos epäilyttää tyyppi, en menisi.

Jos vaikuttaa normaalille niin menisin.

Voithan pyytää kaveria soittamaan esim 2h päästä ja jos käytät turvasanaa korona niin kaveri kutsuu poliisit.

Ihana. Tottakai menisin kun oli rohkeutta tulla pyytämään.

Mistä sen tietää onko epäilyttävä vai normaali jos ensimmäinen kerta kun puhui aplle?

Vierailija
48/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko koronan?

Vierailija
49/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon ihminen haluu tarjota siulle alkoholii… Just, varmaan kannattaa lähtee.

Vierailija
50/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman michaelpenttilät tekee tollasta. Tuntemattoman kanssa olen lähtenyt kadulta baariin ja kahville, mutta kenenkään kotiin en ole mennyt.

Vierailija
51/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina  kannattaa tutustua, itse tapasin mieheni samalla tyylillä, asui naapurissani rivarissa ja kuumalla ilmalla kävelin sen terassin edessä hyvin pienissä biksuissa kun kuulin hänen sanovan vau mikä perse ja takavittu tule sisälle niin minäkin tulen ja siitä se lähti yhteiselo

Vierailija
52/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oliko se Oulun Jodelinkin ketju huijausta kun tää on täällä! Seurasin sitä niin innoissani, luulin olevan totta ☹

Vierailija
53/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla uudesti syntynyt ted bundy, jännää!

Vierailija
54/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähtisi hänen luokseen, vaikka onhan tuo imartelevaa että toinen ilmaisee kiinnostuksensa noin suoraan. Suomalaisessa kulttuurissa tuollainen lähestyminen on kuitenkin mun mielestä melko rohkeaa ja päällekäyvää. Mulle tuli tästä semmoset vibat, että tämä miekkonen luottaa charmiinsa ja on tehnyt vastaavia lähestymisyrityksiä ennenkin ja tätä kautta saanut helppoa seksiä.

Vierailija
55/55 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä oliko se Oulun Jodelinkin ketju huijausta kun tää on täällä! Seurasin sitä niin innoissani, luulin olevan totta ☹