Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No nyt kävi random juttu :D! Tuntematon naapuri soitti ovikelloa ja kysyi että haluanko tulla hänen luokseen katsomaan leffaa tai juomaan viiniä

Vierailija
03.12.2020 |

Menisitkö itse? Olen nähnyt tyypin vain muutaman kerran rappukäytävässä moikaten ja ajatellut että onpa komea mies. En ole kuitenkaan sen enempää kiinnittänyt huomiota.

N28

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin fiksua naapurilta. Voi tutustua naapuriin ja jatkossa on seuraa, jos tuntuu yksinäiseltä.

Vierailija
22/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tästä sadusta tuli mieleeni, kun tässä hetki sitten näin unta siitä naapurinmiekkosesta, johon olin ihastunut XDDDDDDD Voi jessus sentään XD. Mieleni näköjään aktivoitui, kun hän eräänä iltana oikeassa elämässä moikkasi minua kaukaa, kun hengailin rappusillani ja hän lähti kotoa johonkin XD. Minusta se oli jotenkin niin aww, hänen olisi ollut tosi helppoa esittää ettei huomaa minua, koska olin hyvän matkan päässä. Mutta hän halusi näyttää, että kyllä minä sinut huomaan ;]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi omituista katsoa leffaa ihan tuntemattoman tyypin kanssa hänen kotisohvallaan. Seksiseuraa vailla.

Vierailija
24/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja rumasta miehestä olisit tehnyt aika toisenlaisen aloituksen, tai rikosilmoituksen. 

Miksi ruman kanssa pitäisi mennä treffeille? 

Väitinkö niin? Vai mitä koitat sanoa? 

Vierailija
25/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytät sanaa "Random" aivan väärässä paikassa.

Ehkä on parempi, ettet mene minnekään, ettet tyri siellä lisää

Vierailija
26/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja rumasta miehestä olisit tehnyt aika toisenlaisen aloituksen, tai rikosilmoituksen. 

Juuri näin, ja olisin käskenyt poliisin pamputtaa päälle.

ap

Vierailija
27/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten soi päässä poliisi pamputtaa taas

Vierailija
28/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa soitti ja pyysi. Komea mies etsimässä seuraa ovikelloja soittamalla, ihan varmasti niin. Ja mun ovelle tuli naapuri rahatukun kanssa, kun oli voittanut ison lottopotin, eikä jaksanut sijoittaa niitä kaikkia rahoja, vaan halusi antaa osan minulle.

Vierailija
29/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä täsmälleen sama tarina kiersi jo jodelissa viime viikolla ja siitä oli jatko-osia ja kaikkea. Ei jatkoon.

Vierailija
30/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä täsmälleen sama tarina kiersi jo jodelissa viime viikolla ja siitä oli jatko-osia ja kaikkea. Ei jatkoon.

Miten se päättyi? Oliko feikkitarina?

Vierailija
31/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se päättyi? Oliko feikkitarina?

Se meni niin, että nainen sitten rohkeni mennä sinne ja mies olikin tosi kiva. Miehen kaveri oli yllyttänyt menemään soittamaan tämän naisnaapurin ovikelloa, sillä kuulemma joku instagram-viesti olisi ollut liian tylsä. Sitten nainen vielä myöhemmin meni yökylään sinne. En jaksanut lukea pidemmälle enkä tiedä, oliko alkuperäinen tarina totta vai ei.

Vierailija
32/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi omituista katsoa leffaa ihan tuntemattoman tyypin kanssa hänen kotisohvallaan. Seksiseuraa vailla.

No mut jos itsellekin kelpaisi...?

Vierailija
33/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmeessä. Sehän voi olla kilttikin mies, joka on miettinyt tätä jo puoli vuotta muttei ole uskaltanut tehdä mitään. Hän on varmasti ymmärtänyt että näin Koronan aikana ei ole aikaa hukattavaksi, kun noutaja voi tulla milloin vain. Luonne mitataan siinä äärimmäisessä vaaratilanteessa, jonka hän on nyt tajunnut. Nyt tai ei koskaan!

Vierailija
34/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai naisesta.

Vrt: "Oveni taakse ilmestyi missitason nainen ja hymyillen pyysi katsomaan leffaa ja juomaan lasin viiniä"/ "Oveni taakse ilmestyi ylipainoinen yläkerran Ritu, joka mölisi, röökiltä haisten, että olisi seuraa vailla"

Niinpä.

Perustavaa eroa näissä kahdessa tapauksessa ei ole.

Vierailija
35/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt näin, tai en siis tehnyt rikosilmoitusta. Mutta naapurin ruma mies yritti päästä tutustumaan muhun päästämällä kissansa mun kämppään. Aukaisi ovensa rappukäytävään juuri kun olin avannut omani, ja sen kissa köpötteli mun kämppään. Kas mikä sattuma! Onneksi osaan olla kissojen kanssa, ja houkuttelin kissan pois mun eteisestä, ja sanoin heipat parivaljakolle. Olikohan lihava poika oikein opettanut kissansa nuuskimaan naapureiden kämppiä?

Vierailija
36/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tylsääkin tämä o kaikille, kun ollaan vaan yksiöissä. Ihan kiva ehdotus.

Kuulostaa välittömältä ihmiseltä.

Muistakaa turvaetäisyys.

Ja voihan käydä ulkoilemassakin.

Musta kuulostaa ihan normaalilta ihmiseltä, koka on sosiaalinen.

Vierailija
37/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ensin olen tehnyt selväksi, että kykenen tappamaan hänet ja en syö enkä juo mitään.

Vierailija
38/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa soitti ja pyysi. Komea mies etsimässä seuraa ovikelloja soittamalla, ihan varmasti niin. Ja mun ovelle tuli naapuri rahatukun kanssa, kun oli voittanut ison lottopotin, eikä jaksanut sijoittaa niitä kaikkia rahoja, vaan halusi antaa osan minulle.

En usko, että sulle on tultu rahatukun kanssa.

Uskon kyllä, että et edes avannut.

Vierailija
39/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vastapäisen talon tyyppi laittoi lapun postiluukusta ja siinä puh.numero, että olisi kiinnostunut tapaamaan.

Vierailija
40/55 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että oli mitenkään randomjuttu, vaan mies ihan tieten tahtoen sinut pyysi. Tiedätkä mitä random tarkoittaa?