No nyt kävi random juttu :D! Tuntematon naapuri soitti ovikelloa ja kysyi että haluanko tulla hänen luokseen katsomaan leffaa tai juomaan viiniä
Menisitkö itse? Olen nähnyt tyypin vain muutaman kerran rappukäytävässä moikaten ja ajatellut että onpa komea mies. En ole kuitenkaan sen enempää kiinnittänyt huomiota.
N28
Kommentit (55)
Jos on jännis niin kyllä. Jos ujo kilttis niin nauraisin vaan.
Ensin parit treffit julkiselle paikalle, jotta vähän tutustutte. Sitten vasta kotitreffeille. Onnea matkaan! :)
No tottakai menet, Tarinalle täytyy saada onnellinen loppu.
Ja rumasta miehestä olisit tehnyt aika toisenlaisen aloituksen, tai rikosilmoituksen.
Varmaan kannattais käydä jossain ihmisten ilmoilla tutustumassa ensin. Vaikka kävelyllä, kun nyt on huono aika mennä kahviloihin.
Komea mies? No kyllä tasan menisin, ellei sitten vaikuttaisi jotenkin creepyltä tai olisi erittäin juovuksissa tai kamoissa.
Ehkä se mies nyt ei kuitenkaan viitsi naapuriaan raizkata, jäisi turhan helposti kiinni. Joten mene ihmeessä, varsinkin jos mies on makuusi.
Minä menisin, toihan on ihanaa! Tai siis normaalioloissa menisin, mutta nyt pandemia-aikaan en :(
Tuli muakin naapuri kysymään lounaalle pihalle kesällä. Se oli musta aivan ihanaa, ja todellakin menin. Hänellä oli jäänyt paljon ruokaa yli, ja halusi tarjota.
Muualla maailmassahan tällainen on ihan normaalia, Suomessa vaan ollaan niin jöröjä.
Pidän pääni mieluummin kaulassa kiinni.
Jos epäilyttää tyyppi, en menisi.
Jos vaikuttaa normaalille niin menisin.
Voithan pyytää kaveria soittamaan esim 2h päästä ja jos käytät turvasanaa korona niin kaveri kutsuu poliisit.
Ihana. Tottakai menisin kun oli rohkeutta tulla pyytämään.
Vierailija kirjoitti:
Ja rumasta miehestä olisit tehnyt aika toisenlaisen aloituksen, tai rikosilmoituksen.
Miksi ruman kanssa pitäisi mennä treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Tai naisesta.
Vrt: "Oveni taakse ilmestyi missitason nainen ja hymyillen pyysi katsomaan leffaa ja juomaan lasin viiniä"/ "Oveni taakse ilmestyi ylipainoinen yläkerran Ritu, joka mölisi, röökiltä haisten, että olisi seuraa vailla"
Niinpä.
Ehdottaisin ensin vaikka kävelylle menoa tai kahvilassa käyntiä.
Kiva satu XD Vähän kyllä yrität liikaa matkia minun kertomuksiani (jotka ovat jopa totta.)
Muuten hyvä, mutta en tiedä tosta kotiin kutsumisesta. Haluaa ehkä helppoa seksiseuraa naapurista?
No mutta mikäs siinä, menisin varmasti.
No menisin :D tuo on mun mielestä yksi paremmista tavoista osoittaa että on kiinnostunut.