miniäkokelas on bi
Jos kuulette, että poikanne tyttöystävä on biseksuaali, niin miltä teistä tuntuu? Musta se on jotenkin...kamalaa. Entä jos ne joskus tekee lapsia, ja sit tää nainen haluukin erota ja menee yhteen naisen kanssa, ja mun lapsenlapset jää lesboperheeseen? Ja miten tälläsenkin voi edes kertoa mun äidille? Tai ei kai sitä voikaan. Mut jotenkin tuntuu, etten haluaisi kyllä sitä tyttöökään meillä käymään :(
Kommentit (71)
Kertauksen vuoksi, ettei kukaan pääse vahingossakaan vääristelemään sanojani:
Omakohtaiset kokemukseni biseksuaaleista ovat olleet huonoja. Ovat olleet erittäin seksuaalisia ja jatkuvasti seksin perässä. Tämän takia en itse seurustelisi biseksuaalin kanssa (tämä on asennevamma, sen tiedän, koska ei saisi yleistää että jokaisen biseksuaalin kohdalla näin on. haluan kuitenkin pelata varman päälle, koska minua on elämässä jo tarpeeksi satutettu, joten sitä riskiä en ota). Tilastot sanovat että biseksuaaleilla on paljon enemmän seksihimoja, ja ovat vähemmän tyytyväisempiä avioliitossa, kuin hetero- tai homoseksuaalit. Ja tällä en yritä vaikuttaa kenenkään mielipiteeseen, vaan kerron vaan omista mielipiteistäni, samalla tiedostaen että osaksi asiaan liittyy faktojen mukana myös omaa asennevammaa. Kyse on kuitenkin minun elämästäni, ei kenenkään muun. Muut tehkööt miten haluavat, ja ihan takuulla biseksuaalien joukossa on iso joukko ihmisiä, johon eivät tilastot ja muut päde.
Reiluuden nimissä ap voisi kertoa myös pojan tyttöystävälle näistä vittumaisista asenteistaan, jotta tyttöystävä tietää, millaisen kaksinaamaisen, bifobisen ääliön kanssa joutuu mahdollisesti olemaan tekemisissä, jos jatkaa seurustelua. Tai osaa ainakin välttää mokoman porsaan seuraa.
T. Bi-aviomies, jota ei kiinnosta pätkääkään olla kenenkään muun kuin vaimonsa kanssa
ohis.. Joku nyt ihan tosissaan hermostui kun häntä kehdattiin lainata. :DD
Täälläkin 10 v suhteessa ollut bi-nainen. Ei houkuta muut miehet eikä naiset, oma riittää aivan hyvin. Olen tälläinen tavallinen perheenäiti jolla nuoruudessa oli vakava tyttöystäväkin.. :)
" Enkä IKINÄ olisi uskonut olevani näin vittumainen tuleva anoppi!"
Näinhän siinä käy. Joskus av-mammatkin ovat itse anoppeja ja viimeistään silloin ymmärtää, mikä on anopin kohtalo.
Kumpi tässä on se suurempi ongelma: biseksuaalisuus vai mt-ongelmat ja sairausloma? Olen käynyt pakolliset koulut ja pääsin yliopistoon, mutta opinnot tauolla ja olen kuntoutustuella, olen jopa ihan nätti ja hoikka ja lisäksi vielä hetero enkä "sairas kaikkia naiva bi", mutta tuskin kelpaisin av-mammoille miniäksi.
Mulle suurempi ongelma on se biseksuaalisuus :( Ja kyllä mulle kelpaiskin miniäksi sellanen, joka on hetero ja koulut käyny, vaikkakin nyt olis kuntoutustuella. Mut kun tää mun pojan tyttöystävä on käyny vaan peruskoulun, ja jo kaks muuta koulua keskeyttäny. Että tuleeko siitä koskaan mitään, vai onko loppuikänsä jollain kuntoutustuella.
Toivon,etten olis koskaan sitä fb:tä kattonu, silloin tätäkään ei tarttis miettiä. Mieheltäkin katon aina fb kaverit ja kysyn naispuolisista, ketä ne on ja missä tutustunu, ja jos lähtee työporukan illanviettoon, niin ketä sinne tulee ja tuleeko paljo naisia ja saunooko ne yhessä.
" Mieheltäkin katon aina fb kaverit ja kysyn naispuolisista, ketä ne on ja missä tutustunu, ja jos lähtee työporukan illanviettoon, niin ketä sinne tulee ja tuleeko paljo naisia ja saunooko ne yhessä."
Miksi??
Hiukka erikoista.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:18"]
" Mieheltäkin katon aina fb kaverit ja kysyn naispuolisista, ketä ne on ja missä tutustunu, ja jos lähtee työporukan illanviettoon, niin ketä sinne tulee ja tuleeko paljo naisia ja saunooko ne yhessä."
Miksi??
Hiukka erikoista.
[/quote]
No pitäähän mun tietää oisko siellä sellasia, jotka on vamppaamassa muiden miehiä.
Mitä te nyt rupesitte siinä riitelemään? Mä ottaisin kyllä tummaihoisen miniän mieluummin kuin biseksuaalin. Voi olla tottakin, että bit pettää helpommin, onhan niillä ympärillään paljon sopivia ehdokkaita, kun on miehiä JA naisia. Lesboilla vaan naisia ja homoilla miehiä. Ja mistäs minä tiedän tosiaan, vaikka tää tyttö olis ihan ok, ja sit mun poika huomaiskin että on homo ja lähtis toisen miehen mukaan. Paitsi ettei se varmaan mulle sitä kertois, koska irvin aina homoja millasia ne on.
Ja joku kysyi, mitä se mummolle kuuluu, niin yleensä kerron kaikki lasteni ja omat asiani äidilleni, koska soitan päivittäin hänelle.