Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisittain kaunis, muualla pidetään rumana.

Vierailija
15.04.2014 |

Ilmiö on varmaan tuttu monille: kun on lähes missä tahansa muualla, kuin Suomessa, ihmiset näyttävät paljon kauniimmilta - ja suhteellisesti ottaen he tosiaan ovatkin paljon kauniimpia. Johtuuko se "ulkomaalaisten" paksummasta hiuslaadusta, parempilaatuisista hampaista, kasvojen voimakkaammista piirteistä ja meikäläisittäin katsottuna aavistuksen tummemmasta ihonväristä? Amerikkalainen tavis on Suomessa kaunotar. Suomalainen on kaunotar kenties mennessään jonnekin Afrikan perukoille, mutta siihenkin ehkä vaikuttaa enemmän ajatus rahsta; että valkoinen ihminen rikas ja siksi kiinnostava.

Suomalaiset ovat maailman rumimpia valkoisia ja ylipäätään maailman rumimpien ihmisten kärjessä. 

Itse kuitenkin olen kansainvälisestikin ajatelellen erittäin kaunis  ( niinkuin kaikki muutkin av-mammat ).

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset eivät ole rumia. Esimerkiksi englannissa ja skotlannissa naiset ovat paljon rumempia, ihan oikeasti! Skottinaiset ovat punakoita ja pyöreitä, ei siellä kauniita naisia tule vastaan. Samoin englannissa tulee todella harvoin vastaan kaunis, paikallinen nainen. Suomessa kauniita ihmisiä tulee kuitenkin paljon vastaan kun kadulla kävelee.

Etelän tummat naiset ovat suomalaisen silmään eksoottisen kauniita. Aivan kuin suomalainen vaalea nainen etelän maissa on kuumaa kamaa.

Vierailija
22/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:08"]

Hitto teitä huonolla itsetunnolla varustettuja ääliöitä =) =) =) huoh

[/quote]

Mietipä uudelleen? Kun ihminen tietää vahvuutensa ja myöntää tosiasiat, eikä elä harhoissa minkään itseään liittyvän suhteen, vasta silloin hän on todella vahva. On ennenaikaista tuomita heikoksi itsetunnoksi sitä, että tietää olevansa ruma ja sanoo sen ääneen - jos asia näin on. Etkö ymmärrä, että siitä rumasta tule kaunista, vaikkei ihminen sitä suostuisi myöntämään? Ja jos mielestäni olen ruma, ei kai se minusta heikkoa tee? Olen muilla tavoilla ihastuttava, mutta kaunis en millään mittarilla ole. Olen onnellinen, onnekas, viisas ja ihana - ja olen tyytyväinen, että olen minä, enkä kukaan muu. Kaltaisiani on suomessa paljon. Jokainen tunnistaa kauniin hiekkarantamaiseman ja lähes jokainen näkee kaatopaikan rumana. Jotkut varmasti näkevät kaatopaikassakin kauneutta, mutta yleisesti hiekkaranta palmuineen auringonlaskussa näyttää kauniimmalta ja haluttavammalta. Tämä on yksinkertainen totuus myös ihmiskauneudesta. Vaikka kauneusihanteet voivatkin olla kulttuurillisesti kovin erilaisia, niin tutkimusten mukaan lähes kaikkia kansoja viehättävät ihmisissä lähes samankaltaiset piirteet, joita kauneudeksi kutsutaan. On ihan ok olla ruma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kohta joku tulee tänne kehumaan jotain brasseja. Kannattaa muistaa, että näissä maissa kauneusoperaatiot ovat todella yleisiä. Katsoin dokumentin aiheesta ja siellä ihmiset ihmettelevät, jos et ole mitään itsellesi tehnyt. Kyllähän suomalainenkin kaunistuisi, jos nenää pienennettäisiin ja hörökorvat korjattaisiin ja huuliin laitettaisiin täytettä. Puhumattakaan pylly- ja tissi-implanteista. Mutta oikeastaan minusta tämä on hyvä asia, että ihmiset ovat suht. luonnollisia.

Vierailija
24/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:28"]

[/quote]

Mietipä uudelleen? Kun ihminen tietää vahvuutensa ja myöntää tosiasiat, eikä elä harhoissa minkään itseään liittyvän suhteen, vasta silloin hän on todella vahva. On ennenaikaista tuomita heikoksi itsetunnoksi sitä, että tietää olevansa ruma ja sanoo sen ääneen - jos asia näin on. Etkö ymmärrä, että siitä rumasta tule kaunista, vaikkei ihminen sitä suostuisi myöntämään? Ja jos mielestäni olen ruma, ei kai se minusta heikkoa tee? Olen muilla tavoilla ihastuttava, mutta kaunis en millään mittarilla ole. Olen onnellinen, onnekas, viisas ja ihana - ja olen tyytyväinen, että olen minä, enkä kukaan muu. Kaltaisiani on suomessa paljon. Jokainen tunnistaa kauniin hiekkarantamaiseman ja lähes jokainen näkee kaatopaikan rumana. Jotkut varmasti näkevät kaatopaikassakin kauneutta, mutta yleisesti hiekkaranta palmuineen auringonlaskussa näyttää kauniimmalta ja haluttavammalta. Tämä on yksinkertainen totuus myös ihmiskauneudesta. Vaikka kauneusihanteet voivatkin olla kulttuurillisesti kovin erilaisia, niin tutkimusten mukaan lähes kaikkia kansoja viehättävät ihmisissä lähes samankaltaiset piirteet, joita kauneudeksi kutsutaan. On ihan ok olla ruma. 

[/quote]

loose the point

Vierailija
25/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:28"]

[/quote]

[/quote]

Miksi ruman sitten pitää haukkua muita? Siksi että on huono itsetunto, näin toimii kauniskin. Jos on sinut itsensä kanssa, niin ei kenelläkään ole tarvetta arvostella muita. Sellaiset ihmiset keskittyy omaan elämäänsä eikä näe jatkuvasti vaivaa muista saati heidän ulkonäöstään. 

Vierailija
26/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummaa. Minä olen Suomessa keskiverto ja maailmalla kuumaa kamaa. On todella hämmentävää, miten komeat miehet lähestyvät minua muualla...

Vierailija
27/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä muutama kulahtanut fraasi, jotka ovat kuitenkin niin totta!

1.Kauneus on katsojan silmässä.

2.Makuja on monia.

3.Älä yleistä.

4.Kauneus on katoavaista.

5.Aidan takana ruoho on vihreämpää.

Hyvää päivän jatkoa! terveisin: eräs tuuheatukkainen, tummasilmäinen suomalaisnainen, joka ulkomailla oleskellessaan joutui tottumaan rooliinsa tavoiteltuna "suuren luokan kaunottarena" - ja joka sitä ennen luuli olevansa tavallinen hissukka vaan.

Vierailija
28/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perspektiiviä takaisin. http://www.anna.fi/kauneus/muuttuja-hevarimummon-muodonmuutos/

Hyvä esimerkki ihan tuikitavallisen näköisestä iäkkäämmästä naisesta, josta kuoriutuu kaunotar, kun vähän panostetaan. Huomaa myös selvä asenteen muuttuminen kuvien välillä, ekassa kuvassa epävarman oloinen nainen, viimeisessä iloinen, itsestään positiivisesti ajattelevan naisen olemus huokuu kuvastakin ja tekee hänestä paljon säteilevämmän.

[/quote]

Sorry, ei ole "tuikitavallinen" tuo nainen. Ensinnäkin, naisen rasvaprosentti on todella alhainen, mitä suomaisnaisilla se ei keskimäärin ole ja toiseksi, tuo nainen näyttää tosi sirolta; hartialinja on siro ja ns. keskieurooppalainen. Hän todennäköisesti on koko 34, max 36. Suomalainen nainen on keskimäärin kokoa 40-42.

Linkistä tietenkin käy hyvin ilmi yksi hyvin selkeä kauneuden kriteeri: alhainen rasvaprosentti. 

Vierailija
29/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, miten täällä aina vedetään latinonaiset mukaan keskusteluun, kuin he olisivat kaikki hoikkia mutta kurvikkaita kaunottaria. Niistä aidoista latinoista jotka minä tunnen, yksikään ei vastaa sitä stereotypiaa joka meillä täällä suomessa heistä on. Olen nähnyt kyllä heitäkin ravintoloissa, kaupoissa jne. mutta erittäin harvoin. Televisiossa heitä kyllä näkee, mutta eipä nuo valkoihoisetkaan näyttelijät ole yleensä niitä tanttoja, joita valtaosa väestöstä muuten on. Tuntemani latinonaiset ovat usein ihan niitä hieman tanakoita persjalkaisia naisia, joilla on kyllä keskimäärin leveämpi lantio, mutta eivät nyt muuten kovin eroa meistä suomalaisista paitsi olemalla lyhyempiä.

Vierailija
30/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:29"]Juu, kohta joku tulee tänne kehumaan jotain brasseja. Kannattaa muistaa, että näissä maissa kauneusoperaatiot ovat todella yleisiä. Katsoin dokumentin aiheesta ja siellä ihmiset ihmettelevät, jos et ole mitään itsellesi tehnyt. Kyllähän suomalainenkin kaunistuisi, jos nenää pienennettäisiin ja hörökorvat korjattaisiin ja huuliin laitettaisiin täytettä. Puhumattakaan pylly- ja tissi-implanteista. Mutta oikeastaan minusta tämä on hyvä asia, että ihmiset ovat suht. luonnollisia.

[/quote]

Niin ja kannattaa myös miettiä mistä ne luulot ovat peräisin. Asuin Brasiliassa ja ihan samanlaisia naisia siellä oli kuin Suomessa, paitsi lyhyempiä. Copacabana myös täynnä kaikenkokoisia naisia. En tosin asunut Riossa mutta tuli sielläkin käytyä. Ihan turhaan haukutte suomalaisia naisia.

Vierailija
31/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sama; kaikki tuntemani latinot ovat päälle kolmeviis-nelikymmpisinä jo todella pyöreitä ja siis armottoman lyhyitähän he kaikki myös ovat. Nuorena he olivat kaikkein himotuimpia tyttöystäviksi, koska osasivat jostain syystä tanssia perus suomalaisia hienommin tai rohkenivat olla jotenkin seksikkäämpi tai jotain. Olivat varmaan nauravaisempiakin, erilaisia ja se kiinnosti. Nykyään kun heitä katsoo, ovat he jollain lailla vanhentuneet meitä suominaisia nopeammin ja tosiaan lihonneet oikeastaan kaikki ihan hirveästi, mutta hiukset heillä kaikilla ovat edelleen upeat! Sellasta tää on, erilaisia ollaan ja hyvä niin. 

Vierailija
32/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myöskin ollut tilanne juuri toisin päin: Suomessa ei pidetä kovinkaan kummoisen näköisenä ja oikeastaan olen jopa ruma suomalaisittain (liian vahvat piirteet, isohko nenä, olen hoikka (="laiha") ja pitkä jne.), mutta ulkomailla mua pidetään viehättävänä. Suomessa mun rumuudestani vihjailee jopa oma äitini ja kummitätini sekä mieheni sukulaiset, mutta ulkomailla olen kaunis ja hyväksyttävä omana itsenäni ja ihmiset mieltävät mut kauniiksi enkä ole koskaan kuullut mitään ilkeyksiä päin naamaa tai selän takana supistuina. Suomessakin tosin ainoastaan sukulaiset ovat minua rumaksi moittineet, ulkopuolisilta en ole kuullut mitään negatiivista. Ulkomailla olen "normaali", Suomessa olen joku outo friikki, kun en ole niin pieninenäinen ja pyöreäkasvoinen sekä vaaleahiuksinen kuin kauniit suomalaistytöt.

Vierailija
33/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen mutta voisitteko lopettaa tuon pieninenäisyyden toistamisen kun haette kauneusihannetta. Nenästä ei todellakaan tee kaunista jos se on pieni, itse olen kärsinyt liian pienestä nenästä koko elämäni. Nenän tulisi olla nimenomaan sopusuhtainen ja kasvoihin sopiva, sekä kauniin muotoinen.

Vierailija
34/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Totuus" nyt vain on se, että suurin osa maailman ihmisistä on ihan tavallisia pulliaisia, ei kauniita, muttei rumiakaan. Ei voi sanoa, että jokin tietty kansa olisi rumaa tai kaunista, koska mukaan mahtuu niin monenlaisia ihmisiä... ja tietysti mautkin ovat erilaisia.

Vierailija
35/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sekin on osa ihmisen kauneutta kun osaa ja uskaltaa olla iloinen, nauravainaen ja puhelias ja kantaa kilonsakin hymyssä suin. Että olen nähnyt leveitä peppuja ulkomaan naisilla mutta eivät he niitä häpee vaan kulkevat iloisina pystypäin ja kunnolla parfyymiltä tuoksuen! Suomalainen miettii miten saisi mahamakkarat piiloon ja valittaa naapurin hajusteista tai jostain tupakoijasta. Tyyli on niin eri, hieman suurpiirteisyyttä ja elämänmyönteisyyttä kehiin ei ainaista valitusta! En ole koskaan muualla kuullut kenenkään valittavan tupakoinnista tai hajusteista. Monissa kodeissa ulkomailla on hieno tunnelma, vaikka rappaukset talossa rapisee ja huoneet kaikki vähän rempallaan..mutta ruoka on hyvää ja ilo ylimmillään!

Vierailija
36/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 10:34"]

Ilmiö on varmaan tuttu monille: kun on lähes missä tahansa muualla, kuin Suomessa, ihmiset näyttävät paljon kauniimmilta - ja suhteellisesti ottaen he tosiaan ovatkin paljon kauniimpia. Johtuuko se "ulkomaalaisten" paksummasta hiuslaadusta, parempilaatuisista hampaista, kasvojen voimakkaammista piirteistä ja meikäläisittäin katsottuna aavistuksen tummemmasta ihonväristä? Amerikkalainen tavis on Suomessa kaunotar. Suomalainen on kaunotar kenties mennessään jonnekin Afrikan perukoille, mutta siihenkin ehkä vaikuttaa enemmän ajatus rahsta; että valkoinen ihminen rikas ja siksi kiinnostava.

Suomalaiset ovat maailman rumimpia valkoisia ja ylipäätään maailman rumimpien ihmisten kärjessä. 

Itse kuitenkin olen kansainvälisestikin ajatelellen erittäin kaunis  ( niinkuin kaikki muutkin av-mammat ).

[/quote]Länsimaista eniten Miss Universum voittoja per capita

Vierailija
37/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat leveänaamaista pottunenäistä porukkaa. Iho on ohut  ja vaalea, samoin hiukset. Näytämme esim. japanilaisten mielestä kaikki ihan samannäköisiltä (niin kuin japanilaiset meidän silmään). Se on totta, että suomalaisen tunnistaa lentokentällä. Eikä päällä tarvitse edes olla marketin farkut, marimekkopaita ja "kroksit".

Vierailija
38/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset ystäväni ovat sanoneet, että Suomessa on todella kauniita naisia, mutta hämmästyttävän vähän komeita miehiä. Näin päin se menee, ja totta se on kun vähän katselee ympärilleen.

Vierailija
39/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 10:49"]Tuohan ei pidä paikkaansa. Suomalaisia pidetään maailmalla hyvinkin kauniina kansana, korkeat poskipäät, vaalea iho ja silmät. Meissä yhdistyy skandinaaviset ja slaavilaiset piirteet. Se, miksi suomalaisia usein ei pidetä viehättävinä johtuu meidän tyylistämme, tai siis sen puutteesta. Siitä, ettei pidetä itsestä huolta, ei pukeuduta naisellisesti, vaan ollaan tuulipukukansaa, joka vetäytyy seinän viereen. Kokeilkaapa pukeutua kauniisti siellä ulkomailla, panostaa hiuksiinne ja ottakaa itsevarma asenne, niin teihin suhtaudutaan ihan toisella tapaa!

[/quote]

Juuri näin :) Osaamme olla todella kauniita!

Vierailija
40/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maailman naiset ovat kauniita, tai ainenkin jokaisessa on kauniita piirteitä! Itse ajattelen näin :) Typerää lähteä sanomaan missä maassa on "rumimmat" naiset ja missä "kauneimmat". Jonkun mielestä "ruma nainen" voi olla toiselle ihmiselle kuuma pakkaus ;) Joka maassa on "kauniita" ja "rumia". Muistakaa tämä ihanat naiset :)

Terveisin ulkomaalainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan