Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisittain kaunis, muualla pidetään rumana.

Vierailija
15.04.2014 |

Ilmiö on varmaan tuttu monille: kun on lähes missä tahansa muualla, kuin Suomessa, ihmiset näyttävät paljon kauniimmilta - ja suhteellisesti ottaen he tosiaan ovatkin paljon kauniimpia. Johtuuko se "ulkomaalaisten" paksummasta hiuslaadusta, parempilaatuisista hampaista, kasvojen voimakkaammista piirteistä ja meikäläisittäin katsottuna aavistuksen tummemmasta ihonväristä? Amerikkalainen tavis on Suomessa kaunotar. Suomalainen on kaunotar kenties mennessään jonnekin Afrikan perukoille, mutta siihenkin ehkä vaikuttaa enemmän ajatus rahsta; että valkoinen ihminen rikas ja siksi kiinnostava.

Suomalaiset ovat maailman rumimpia valkoisia ja ylipäätään maailman rumimpien ihmisten kärjessä. 

Itse kuitenkin olen kansainvälisestikin ajatelellen erittäin kaunis  ( niinkuin kaikki muutkin av-mammat ).

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska miten ihmisillä on mielikuvia siitä miten juuri vaikkapa latinonaiset on tyrmääviä! No, tässä kuva tavallisestaa bussista ja tuikitavallisista naisista: http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02200/Candeleda_2200478b.jpg

Vierailija
42/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:03"]

Hauska miten ihmisillä on mielikuvia siitä miten juuri vaikkapa latinonaiset on tyrmääviä! No, tässä kuva tavallisestaa bussista ja tuikitavallisista naisista: http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02200/Candeleda_2200478b.jpg

[/quote]Latino on eri asia kuin sekarotuisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:45"]

Ulkomaalaiset ystäväni ovat sanoneet, että Suomessa on todella kauniita naisia, mutta hämmästyttävän vähän komeita miehiä. Näin päin se menee, ja totta se on kun vähän katselee ympärilleen.

[/quote]Eikös se ole kaikissa maissa sama?

Vierailija
44/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:04"]

[/quote]Latino on eri asia kuin sekarotuisuus

[/quote]

se nyt tuskin oli asian ydin tuossa linkissä....

Vierailija
45/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Näissä naisissa muuten se iso ero on että ne hymyilee! Suomalaiset on aina naama norsunvitulla.

Vierailija
46/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah! ruotsalaiset on vielä rumempia

Vierailija
47/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:07"][quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:03"]

[/quote]

Näissä naisissa muuten se iso ero on että ne hymyilee! Suomalaiset on aina naama norsunvitulla.

[/quote]

AI kyllä minä ainakin useimmiten hymyilen valokuvissa.

Vierailija
50/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla asuneena ja paljon matkustaneena voin sanoa, että suurin osa ihmisistä on aika tavallisen näköisiä. Rumia ja kauniita on aika vähän, olitpa sitten missä päin maailmaa tahansa. Mieheni kotimaassa pohjois afrikassa myös suurin osa naisista on hyvin tavallisen näköisiä, sitten on joitain oikein nättejäkin ja toki ns.tanttojakin mahtuu joukkoon. 

Sen olen huomannut, että kun naiset saa lapsia, niin moni "rumenee" ja lihoo, olitpa missä päin vain. Suomessakin näkee paljon sieviä nuoria tyttöjä ja enemmän mammamaisia äitejä. Mistä lie johtuu sitten?

Varmasti suomalaisen tunnistaa lentokentällä. Mitäs pahaa suomalaisuudessa on?

Vierailija
51/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 12:35"]

Suomalaiset ovat leveänaamaista pottunenäistä porukkaa. Iho on ohut  ja vaalea, samoin hiukset. Näytämme esim. japanilaisten mielestä kaikki ihan samannäköisiltä (niin kuin japanilaiset meidän silmään). Se on totta, että suomalaisen tunnistaa lentokentällä. Eikä päällä tarvitse edes olla marketin farkut, marimekkopaita ja "kroksit".

[/quote]Jos asian haluaa nähdä noin, niin sitten sen näkee noin. Mutta esimerkiksi minuun ei päde yksikään tuossa mainitsemasi tyypittely. Ja tietääkseni olen 100% suomalainen. Näen nytkin ympärilläni suomalaisia ihmisiä, jotka eivät ole lainkaan tuon näköisiä (poikkeus: yksi blondi). En lähde kyselemään heidän sukujuuriensa yksityiskohdista, mutta tietääkseni ovat suomalaisia.

Vierailija
52/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki tutut latino- ja afromiehet ovat ihan hulluina meidän suomalaisnaisten vaaleisiin posliininukkemaisiin ihoihin, vaaleisiin silmiin ja päärynämallisiin kroppiin jossa peppu isompi kuin rinnat.

Me itse ihailemme ruskettuneita naisia ja haluamme ruskettua, mutta ulkomaisten miesten mielestä ruskettuneet, oliivi-ihoiset tai tummaihoiset naiset näyttävät leathery-faceilta eli nahkanaamoilta. Siksi ihailevat meikäläisiä jotka näytämme nuoremmilta kuin oikeasti olemme :)

Vierailija
53/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:32"]

Kummaa. Minä olen Suomessa keskiverto ja maailmalla kuumaa kamaa. On todella hämmentävää, miten komeat miehet lähestyvät minua muualla...

[/quote]

sama täällä :D

Vierailija
54/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 10:49"]

Tuohan ei pidä paikkaansa. Suomalaisia pidetään maailmalla hyvinkin kauniina kansana, korkeat poskipäät, vaalea iho ja silmät. Meissä yhdistyy skandinaaviset ja slaavilaiset piirteet. Se, miksi suomalaisia usein ei pidetä viehättävinä johtuu meidän tyylistämme, tai siis sen puutteesta. Siitä, ettei pidetä itsestä huolta, ei pukeuduta naisellisesti, vaan ollaan tuulipukukansaa, joka vetäytyy seinän viereen. Kokeilkaapa pukeutua kauniisti siellä ulkomailla, panostaa hiuksiinne ja ottakaa itsevarma asenne, niin teihin suhtaudutaan ihan toisella tapaa!

[/quote]

Ulkomaisten tuttavien kanssa asia tuli kerran puheeksi ja he sanoivat että täällä on uskomattoman kauniita naisia niin kasvoista, hiuksista kuin vartaloista mutta miksi he pukeutuvat kamalan provosoivasti (tuolloin tytöillä oli paljon roiskeläppähameita ja ylipolven saappaita) ja ilmeensä ovat tylyjä ja seisovat ostareiden ovensuussa röökaamassa ja räkimässä, että noin kauniille naisille ei sovi tuollainen BITCH-LOOK.

Vierailija
55/55 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 13:29"]Ainakin kaikki tutut latino- ja afromiehet ovat ihan hulluina meidän suomalaisnaisten vaaleisiin posliininukkemaisiin ihoihin, vaaleisiin silmiin ja päärynämallisiin kroppiin jossa peppu isompi kuin rinnat.

Me itse ihailemme ruskettuneita naisia ja haluamme ruskettua, mutta ulkomaisten miesten mielestä ruskettuneet, oliivi-ihoiset tai tummaihoiset naiset näyttävät leathery-faceilta eli nahkanaamoilta. Siksi ihailevat meikäläisiä jotka näytämme nuoremmilta kuin oikeasti olemme :)

[/quote]

Tuntemani brasilialaiset miehet (Rio:sta vähän alle 30v) sanoivat suomessa ollessaan että täällä tulee kokoajan vastaan kauniita naisia, toisin kun Brasiliassa kuulemma ei koskaan! Ja tosiaan nää latinomiehet tykkää juuri erilaisita piirteistä kuin he itse, samoin kuin suomalaiset naiset tykkäävät tummista miehistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän