Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini sanoi, että saisi koska tahansa iskettyä mieheni minulta

Vierailija
15.04.2014 |

Mitä tuollaiseen voi edes vastata? Itse en todellakaan usko että onnistuisi, sillä tunnen mieheni, eikä hän ole pettäjätyyppiä. Eikä kaverini olisi edes hänen makuunsa.

Ei kaverini siis ole aikeissa yrittää iskeä miestäni, mutta jäi silti vähän paha mieli. Vaikka uskoisikin onnistuvansa, niin mitä järkeä sanoa jotain tuollaista?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska kaveri.

Vierailija
22/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuotako sä kutsut kaveriksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

o_O

Harvinaisen moukka kaveri!!! Olis mulla entinen kaveri tuon jälkeen :(

Vierailija
24/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ai, no kaveristahan sä vain puhuit, et ystävästä.

Mut tottahan tuo on ja sen takia tuollaiset läpät naisia ahdistaa. Miehet on voittopuolisesti melkoisia huoria, muniensa vietävissä. Useimpia naisia ketuttaa armottomasti katsoa, kun äärimmäisen laskelmoiva nainen saa ukkojen päät sekaisin hetkessä, eikä itse voi oikeastaan mitään, ellei vajoa sitten samalle tasolle.

Siinä pitää sitten yrittää vakuutella, ettei kyllä mun mies, yhdessä nauretaan vaan sulle. Juuuu-u.

Vierailija
25/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin katkera ja kateellinen sun parisuhteesta, ja halusi noin purkaa omaa pahaa oloaan. Tyhmä ja itsekeskeinen tyyppi, jätä omaan arvoonsa.

Vierailija
26/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas kaveri sulla :D

Sääntö nro. 1: kavereiden miehiä, ei edes exiä, isketä jos halutaan pitää kaverit kavereina.

Vierailija
27/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka edes ajattelee tuollaisia, saatika sanoo sen ääneen on vaarallinen ja luultavasti narsisti. Älä mene mukaan tuollaiseen mindfuck-pelleilyyn, sillä sitä voi olla aika vaikea lopettaa jos jatkuu pitkään. Ihan itsesi kannalta suosittelen pohtimaan milainen ystävä ajattelee tuollaisia asioita ja etsimään uuden kaverin.

Vierailija
28/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et soisi miehellesi pientä iloa kärjen kastamisesta kaveriisi?

Pitääkö aina olla noin itsekäs?

:(

Vierailija
29/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan se nyt sitten mitä haluat kuulla, eli kaverisi on hirvee ämmä ja varmaan kateellinen sulle ehkä jopa narsisti.

Jos sitten haluat kuulla mitä oikeasti ajattelen, niin kertoisit enemmän kontekstista jossa kaverisi sanoi tuo. Tuskinpa se soitti sulle ja sanoi "Minä täällä hei! Saisin koska tahansa iskettyä miehesi. Nyt pitää mennä. Moi!"

Vierailija
30/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 10:34"]

Mitä tuollaiseen voi edes vastata? Itse en todellakaan usko että onnistuisi, sillä tunnen mieheni, eikä hän ole pettäjätyyppiä. Eikä kaverini olisi edes hänen makuunsa.

[/quote]

Millainen ihminen on pettäjätyyppiä?

Minä väitän, että periaatteiltaan uskollisinkin ihminen voi sortua pettämään, jos olosuhteet osuvat kohdalleen. Todennäköisesti tietoinen yrittäminen houkutella pettämään ei onnistu, koska se on niin ilmeisestä, mutta tahattomasti taas voi syntyä tilannne, jossa vankimmatkin periaatteet ovat vaarassa murtua.

Hyvä esimerkki tällaisesta voisi olla erimerkiksi pitkä (2-3 kk) työkomennus kauas kotoa ympäristöön, jossa työskennellään ja vietetään vapaa-aikaa vastakkaista sukupuolta olevan työkaverin kanssa.

Vierailija
31/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 10:41"]Olipa naurettava. Kysypä tilaisuuden tullen ja muiden kuullen, keiden muiden miehet hän uskoo pystyvänsä viemään. Muista myös mainita, että te nauroitte miehesi kanssa hänelle. [/quote]

Näin todistat samalla näppärästi kaverillesi ja muille kuulijoille, että olet kypsymätön ja epävarma ihminen, joka saa kiksit toisten julkisesta nolaamisesta. Hurraa!

Vierailija
32/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, ettei sitä kiinnosta nussia aivokuolleita horoja.

Vierailija
33/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika inhottavan kuuloinen juttu. Sanopa kaverillesi, että yrittää sitten iskeä. Mulle tulis tollasesta sellanen olo kuin olisin jotenkin huonompi ja mieheni olisi antanut ymmärtää olevansa vietävissä. Hmm. Ei kai kukaan kunnon kaveri tollasia suustaan päästä. Luulen, että miehesi taitaa olla vetävä ja sinä tosi kaunis ja kaveriasi ottaa päähän teidän onnellinen parisuhde.

Vierailija
34/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:10"]

No sanotaan se nyt sitten mitä haluat kuulla, eli kaverisi on hirvee ämmä ja varmaan kateellinen sulle ehkä jopa narsisti.

Jos sitten haluat kuulla mitä oikeasti ajattelen, niin kertoisit enemmän kontekstista jossa kaverisi sanoi tuo. Tuskinpa se soitti sulle ja sanoi "Minä täällä hei! Saisin koska tahansa iskettyä miehesi. Nyt pitää mennä. Moi!"

[/quote]

Olet väärässä sen suhteen, että haluaisin kuulla tuollaista. Jos pitäisin kyseistä ihmistä hirveänä ämmänä, ei hän olisi kaverini. En ole hänelle vihainen, pikemminkin hämmästynyt.

Kontekstista: olimme meillä istumassa iltaa kahdestaan. Olimme pienessä hiprakassa juotuamme pari lasia viiniä (ei sen enempää kuitenkaan). Aloimme puhua pettämisestä, ja sitten kaverini sanoi tuon mitä sanoi. Hämmennyin siitä niin, etten osannut vastata mitään järkevää, ja vaihdoimme puheenaihetta.

-ap

Vierailija
35/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppas AP mitä itse sanoit rakkaalle kaverillesi? Joku riita teillä on ollut päällä kun tuollaisia ootte laukoneet.

Varmaan oot haukkunu kaverias luuserisinkuksi joka ei löydä tai saa pidettyä miestä, tyypillinen kanamaisten ämmien laukoma loukkaus kun heillä on tapana arvottaa itsensä miestensä kautta, jolloin kaveri pisti kyseisen täyslaidallisen kommenttia takaisin.

Ja sit kun kaveris pisti sulle jauhot tällä tavoin suuhun, nyt ollaan niin loukkaantunutta ja niin marttyyriä. Kunnon uhriutumista kun ei muuhun rahkeet riitä.

Tälläinen skenaario mulle tuli mieleen. : )

Vierailija
36/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kaveri. Mutta voihan se olla että miehesi on antanut aihetta olettaa niin, kuka tietää. Jos jonkun poikaystävää yrittää iskeä niin sehän on ihan miehen oma valinta onko kiinnostunut, jos on suhde niin höllässä niin menköön, sano että koittaa sittenhän asia selkenee. Jos olet kovin nuori niin eihän se ihmekään olisi, mielenkiinnot vaihtuu vai onko kyse aviopuolisosta.

Vierailija
37/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai jai, ikävä ihminen, ei tosiaankaan ystävä.

Mulla oli ihan sama juttu jokunen vuosi sitten. Oltiin naapureita, ja siten tutustuttiin tuohon pariskuntaan. Kun sitten tunnettiin paremmin ja oltiin kyläilty toistemme luona, alkoi nainen kertoa, kuinka alkoholisoitunut hakkaaja miehensä on. Kertoi myös, kuinka sen miehen kosketuskin on turn off, ja kuinka järkyttävää on hoitaa miehen verisiä peräpukamia. Voi kuinka silloin häntä säälinkään!

Sitten tuli tuo kohtalokas baarikeikka, jolloin porukalla istuimme iltaa. Nainen sai jotenkin hommattua miehen kotiin, ilmeisesti koiraa ulos viemään ja kuiskasi korvaani nuo ikimuistoiset sanat:"Saan miehesi sormia napsauttamalla"!

Koska olen erittäin temperamentikas, läväytin avokämmenellä, mihin hän juuri pyrki. Ajatuksena oli tietysti saada myös minut ovesta ulos, ja jäädä söpösti mieheni kans iltaa viettämään. Portsari nyt vaan sattui olemaan kanssamme hyvissä väleissä ja reilusti yleensä "tipattu", joten käänsi päätään vaan.

Seuraavana päivänä soitin naisen miehelle ja kerroin asian niin, että soitan pyytääkseni anteeksi, koska typeränä humalassa, mustasukkaisena, ja ennen kaikkea aivan aiheetta löin hänen naistaan. Kerroin myös, että tiedänhän toki, kuinka kuumana nainen häneen käy ja että on oikein "elämänsä mies". Kylläpä oli ukko tyytyväisen kuuloinen, joten taisi olla muijalle tulossa tosi hyvät kyydit.

Hykertelin koko päivän miettiessäni, kuinka kiimainen mies  makuuhuoneesta huutelee murustaan hoitelemaan niitä ihkuja peräpukamia. ;D

Miksi olisin halunnut naisen kohdalla tämän suuren rakkauden päättyvän kertomalla miehelle, että hän jättää miehen heti tilaisuuden tullen?

Btw, mun mies kuuli, kun tää nainen kuiskasi tän ilmoituksensa korvaani. Sanoi vaan, että sen lehmän on tyystin turhaa itseään ainakaan hänelle tyrkyttää. 

Vierailija
38/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kaverillesi että bitch I'ts on!! Samalla saa testattua pettääkö miehesi

Vierailija
39/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap luota niin kovasti siihen mieheesi... mitä jos se mitä kaverisi sanoi, oli vihje siitä että ovat jo paneskelleet?

Vierailija
40/46 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 11:24"]

Kerroppas AP mitä itse sanoit rakkaalle kaverillesi? Joku riita teillä on ollut päällä kun tuollaisia ootte laukoneet.

Varmaan oot haukkunu kaverias luuserisinkuksi joka ei löydä tai saa pidettyä miestä, tyypillinen kanamaisten ämmien laukoma loukkaus kun heillä on tapana arvottaa itsensä miestensä kautta, jolloin kaveri pisti kyseisen täyslaidallisen kommenttia takaisin.

Ja sit kun kaveris pisti sulle jauhot tällä tavoin suuhun, nyt ollaan niin loukkaantunutta ja niin marttyyriä. Kunnon uhriutumista kun ei muuhun rahkeet riitä.

Tälläinen skenaario mulle tuli mieleen. : )

[/quote]

Jo on sulla skenaariot. :D Ei ollut riitaa, eikä mulla ole tapana haukkua kavereitani. 

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi