Naiskumppanin ikä ja jälkikasvu
Olen neljääkymppiä lähestyvä sinkkumies ja mietin deittiappia asennellessa, minkä ikäistä naista kannattaa maksimissaan hakea, jos mielii saada omia (terveitä) lapsia? Onko 35v nainen jo liian vanha vai miten hedelmällisyys menee? Asiallisia viestejä, kiitos.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Miesten hedelmällisyys alkaa laskemaan rajusti 30- ikävuoden jälkeen. Lisäksi erilaisten epämuodostumien riski kasvaa isän iän myötä. Suomessa miehet ovat noin 30- vuotiaita saadessaan ensimmäisen lapsensa. Eli tilastot ja faktat eivöt olr puolellasi.
Hedelmällisyys alkaa toki miehelläkin laskemaan ja riskejä nyt on aina, mutta turha yrittää mitään ite oot korttia. Läpi maailman historian kokeneemmat ketut ovat siittäneet nuorempien naisten kanssa tervettä jälkikasvua.
Kolmevitonen nainen on jo sen ikäinen, että niitä lapsia pitäisi alkaa tekemään heti, eikä silti välttämättä enää onnistu. Jos viehätysvoima riittää, niin alle 30-vuotiaat olisivat perheprojektiin parempia. Parikymppiset toki vielä parempia, mutta tuollainen ikäero on jo hyvin harvinaista.
Miehen halukkuus saada nuorempi nainen tuntuu kovasti triggeröivän joitain palstalaisia. :)
Minun match olisit juuri.
Etin samanikäistä miestä tositarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et voi ikääsi kelata pois, eli viittaan tuohon "(terveitä)" kohtaan. Sinun ikäsi vaikuttaa myös syntyvään lapseen ja nostaa riskejä. Nuorempi nainen ei miinusta sinusta ja iästäsi johtuvia haittoja. Mieti ennemminkin siis että kannattaako sinun enää vanhoilla päivillä lisääntyä.
Lähipiiri on täynnä 37-vuotiaita pienten lasten isukkeja. En voi uskoa viestiäsi todeksi.
Tottahan tuo on kun on agenda.🙂
Mikä agenda?
Jos Masalle kelpaa tääl ois 30v sinkkunainen!
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole itsekästä aloittaa noin vanhana deittailla nuorempia naisia? Otit sitten tietoisen riskin jäädä lapsettomaksi?
No, sain lapseni yhdestä ehkäisemättömästä laakista 30, 33 ja vielä 36 vuotiaan vaimoni kanssa. Kolmannen jälkeen ei vaimo tahtonut enempää lapsia, joten ehkäisy otettiin käyttöön.
Naisena kysyn, mitä pahaa siinä on, jos ap läytää niitä nuorempia naisia. Ja olen myös samaa mieltä kuin joku tuossa edellä eli että kannattaahakea sen ikäisiä, mitä pitää puoleensavetävinä. Siihen lapsentekoon kun tarvitaan seksiäkin. Ja muistutan vielä, että jos mieli tekee parikymppistä, niin ei kannata laittaa yläikärajaksi kuitenkin 40, koska se vain näyttää epäuskottavalta.
Ei muuta kuin hakemaan juuri sen ikäistä, mikä miellyttää. Jos käytät nettitreffipalstaa, niin suosittelen kuitenkin ihan ensimmäisenä tarkistamaan ne naisen kriteerit miehelle ja lähestymään vasta sitten, jos varmasti sovit niihin.
Vierailija kirjoitti:
Miehen halukkuus saada nuorempi nainen tuntuu kovasti triggeröivän joitain palstalaisia. :)
Niin, en ole trolli. Eikä kysymys ole ollenkaan samantekevä, kun suurista asioista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä triggeröi on se, että näitä ketjuja on päivittäin ja nämä ovat niin uskomattoman tyhmiä. En naisena ole ikinä kuvitellut, että minun pitäisi kysyä muilta neuvoja, että minkähän ikäistä ja näköistä ja kokoista miestä minun kannattaisi hakea. Kyllä minä olen sen ihan itse tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et voi ikääsi kelata pois, eli viittaan tuohon "(terveitä)" kohtaan. Sinun ikäsi vaikuttaa myös syntyvään lapseen ja nostaa riskejä. Nuorempi nainen ei miinusta sinusta ja iästäsi johtuvia haittoja. Mieti ennemminkin siis että kannattaako sinun enää vanhoilla päivillä lisääntyä.
Lähipiiri on täynnä 37-vuotiaita pienten lasten isukkeja. En voi uskoa viestiäsi todeksi.
Mikä agenda?
Kyllä sinä tiedät ikisen agendan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole itsekästä aloittaa noin vanhana deittailla nuorempia naisia? Otit sitten tietoisen riskin jäädä lapsettomaksi?
No, sain lapseni yhdestä ehkäisemättömästä laakista 30, 33 ja vielä 36 vuotiaan vaimoni kanssa. Kolmannen jälkeen ei vaimo tahtonut enempää lapsia, joten ehkäisy otettiin käyttöön.
Ei rakkaus ole koskaan itsekästä.
Kuuluisat viimeiset sanat, kun jää auton alle juostessaan viemään miehelle töihin hänen unohtamaansa kassia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä triggeröi on se, että näitä ketjuja on päivittäin ja nämä ovat niin uskomattoman tyhmiä. En naisena ole ikinä kuvitellut, että minun pitäisi kysyä muilta neuvoja, että minkähän ikäistä ja näköistä ja kokoista miestä minun kannattaisi hakea. Kyllä minä olen sen ihan itse tiennyt.
No eihän naisen hedelmällisyys ole mikään yksiselitteinen asia, siksi siitä kysyn. THL:n sivuilla sanotaan synnyttäjän iän olevan keskimäärin 29-34v. Täällä 34v:n sanotaan olevan jo auttamattoman vanha.
Minun tuttavapiirissäni on paljon nelikymppisiä ensisynnyttjiä ja ihan luomuja. Sinuna hakisin 30-38-v naista kumppaniksi. Ja jos naisella on jo lapsi, se tarkoittaa, että hän on ainakin joskus ollut hedelmällinen, joten ei ole ainakaan tietämättään hedelmätön. Sekin kannattaa muistaa, että oma kellosikin tikittää ja nykyään miesten sperman siittiöpitoisuus on jopa 60% alhaisempi kuin ennen. Lisäksi siittiöt voivat liikkua huonosti. Joten syy lapsettomuuteen voi yhtä hyvin olla miehessä, vaikka iän puolesta vielä pitäisikin olla isäainesta. Vähän kiire sulla jo jokatapauksessa on. Onnea matkaan, lapset ovat elämän ihanin asia sille, joka niitä haluaa ja sitten saa!
Lähinnä olisin huolissani sinun iästäsi, koska miehen ollessa 40+ suurenee riski mm. lapsen ADHD- ja ADD-häiriöille yms.
Suosittelen etsimään 30+ naisen, jolla on haaveena perhe. Sellaisia on ja he ovat valmiita aloittamaan perheenlisäyksen yrittämisen nopeasti, kun tulee sopiva mies vastaan. Monet ovat valmiita myös kokeilemaan hedelmöityshoitoja. Nuorempien kanssa sulla voi mennä aikaa hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minun tuttavapiirissäni on paljon nelikymppisiä ensisynnyttjiä ja ihan luomuja. Sinuna hakisin 30-38-v naista kumppaniksi. Ja jos naisella on jo lapsi, se tarkoittaa, että hän on ainakin joskus ollut hedelmällinen, joten ei ole ainakaan tietämättään hedelmätön. Sekin kannattaa muistaa, että oma kellosikin tikittää ja nykyään miesten sperman siittiöpitoisuus on jopa 60% alhaisempi kuin ennen. Lisäksi siittiöt voivat liikkua huonosti. Joten syy lapsettomuuteen voi yhtä hyvin olla miehessä, vaikka iän puolesta vielä pitäisikin olla isäainesta. Vähän kiire sulla jo jokatapauksessa on. Onnea matkaan, lapset ovat elämän ihanin asia sille, joka niitä haluaa ja sitten saa!
Kiitos asiallisesta viestistäsi. Toivoa siis vielä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten hedelmällisyys alkaa laskemaan rajusti 30- ikävuoden jälkeen. Lisäksi erilaisten epämuodostumien riski kasvaa isän iän myötä. Suomessa miehet ovat noin 30- vuotiaita saadessaan ensimmäisen lapsensa. Eli tilastot ja faktat eivöt olr puolellasi.
Hedelmällisyys alkaa toki miehelläkin laskemaan ja riskejä nyt on aina, mutta turha yrittää mitään ite oot korttia. Läpi maailman historian kokeneemmat ketut ovat siittäneet nuorempien naisten kanssa tervettä jälkikasvua.
Kolmevitonen nainen on jo sen ikäinen, että niitä lapsia pitäisi alkaa tekemään heti, eikä silti välttämättä enää onnistu. Jos viehätysvoima riittää, niin alle 30-vuotiaat olisivat perheprojektiin parempia. Parikymppiset toki vielä parempia, mutta tuollainen ikäero on jo hyvin harvinaista.
Olen huomannut, että osa miehistä hakee rakkautta ja osa lapsentekokonetta. Kuten myös osa naisista hakee rakkautta ja osa rahaa.
Mitä varten sä tarvitset enää tuossa iässä lapsia? Olet jo vanha mies etkä varmasti antaisi lapsellesi sellaista lapsuutta kun hän kaipaisi. Minunkin vanhemmat sai mut 38-vuotiaina ja heillä ei koskaan riittänyt energia mun huolehtimiseen kun olivat niin vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että osa miehistä hakee rakkautta ja osa lapsentekokonetta. Kuten myös osa naisista hakee rakkautta ja osa rahaa.
“Only women, children and dogs are loved unconditionally. A man is only loved under the condition that he provide something.” — Chris Rock
😎
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän naisen hedelmällisyys ole mikään yksiselitteinen asia, siksi siitä kysyn. THL:n sivuilla sanotaan synnyttäjän iän olevan keskimäärin 29-34v. Täällä 34v:n sanotaan olevan jo auttamattoman vanha.
Jos 34-vuotiaana alkaa vasta etsiä tulevalle lapselle isää, niin tuleehan siinä kiire. THL ei kuitenkaan pidä rekisteriä siitä, kuinka pitkään parisuhde on kestänyt ensimmäisen lapsen syntyessä.