Paljon meni viikonlopun ruokaostoksiin?
Mä kävin ostamassa 4 hengelle (3 aik. ja teini ja varaus yhdestä vieraasta jollekin päivälle) loppuviikon ruokaostokset ja meni 70 euroa. En ostanut siis muuta kuin ruokaa.
Ruokalistassa yksi lämmin ateria päivässä. Tortilloja, Igorin kanaa ja kaksi kertaa broileria ja perunaa jossain muodossa.
Luulen että jotain rippeitä jää vielä maanantaillekin.
Paljonko teidän perheen viikonlopun ruoat maksaa?
Kommentit (15)
Tilasin loppuviikon ruoat (2 aikuista) kotiovelle, toimitus tänään iltapäivällä, n. 120 €. Mukana on kyllä tavaraa, jota käytetään pitempään, kuten esim. kaurahiutaleet, perunat, spagettia, oliiveja. Lisäksi siinä oli talous- ja wc-paperit sekä pyykinpesuaine.
Viime viikonloppuna meni 28 euroa, kun tuli vieraita. Nyt menee vähemmän, veikkaan että noin 15 euroa.
Viikossa menee 100e. Sillä pärjää koko viikon.
Jotain 30 paikkeilla tais mennä. Yhden ihmisen talous.
Ostin vaan kahvitarjouksen ja jätskin, meni 11 euroa. Menen vasta huomenna kauppaan kunnolla.
En ole vielä käynyt ostamassa viikonlopun ruokatarvikkeita mutta veikkaan että menee noin 30e kun osa ruokatarvikkeista löytyy jo valmiiksi kaapista.
Vierailija kirjoitti:
Ostin vaan kahvitarjouksen ja jätskin, meni 11 euroa. Menen vasta huomenna kauppaan kunnolla.
Mikä kahvi tarjouksessa ja missä?
Kävin tänään Lidlissä, huomiselle on päivällinen valmiina (tämän päivän jämät) ja meni pyöristettynä 42€ yhdelle ihmiselle. Samoilla ostoksilla pärjään myös ma-ke. Joitain ostoksia (satsumaa, omenaa, porkkanaa, leipää pakasteesta) käytän vielä tänä viikonloppuna, mitä ostin viime viikolla. Asun yksin.
Huomenna vasta viikonlopun ostokset. Menen aamulla mammografiaan ja samalla reissulla hoidan ostokset. Yritän nyt koronan takia liikkua kotoa mahd. vähän. Arvioisin, että viikonlopun ruokiin menee n. 35e. Kaksi aikuista syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kahvi tarjouksessa ja missä?
parjattu Juhla Mokka 3 kpl 9 € Lidl
Yleensä viikonloppuun menee noin 150 e, viime viikolla meni enemmän ja niin voi mennä nytkin, kun ostin huomenna hieman parempaa sapuskaa itsenäisyyspäivälle.
Perheessä kaksi aikuista ja kolme isoa teiniä + lemmikki.
Kävin heti aamusta Lidlissä ja Sittarissa, kaikenlaista ostettavaa oli, joten en tiedä yhtään paljonko ruokiin meni.
Lidlin summaa en painanut mieleen, Sittarin oli jotain 70€.
Seuraavan kerran menen keskiviikkona kaupoille.
Kaksi raitista aikuista...minä olen JouluHullu....😊
En ole vielä käynyt, mutta veikkaan että viikon ostoksiin menee vähän yli 50e plus kymppi kahvitarjoukseen. 4 henkilön talous.