Yllätin 9v tyttöni kaverinsa kanssa suomi24:sen kinkybaarista
Kun menin tytön huoneeseen, niin läppäri meni äkkiä kiinni. Otin sen tytöltä ja avasin. Siellä keskutelivat josnkun 12v isokaluisen pojan kanssa.. Tytöt vaan väittivät, etteivät tiedä siitä mitään! Lähetin kaverin kotiinsa ja oma tyttöni sai läppärikiellon toistaiseksi.
Millaisten vanhempien pojat esiintyy isokaluisena naistenkaatajana?? huoh :(
Kommentit (24)
Mä pelleilin lapsena kavereiden kanssa noissa seksichateissa. Seksi oli silloin sellainen vähän kiinnostava juttu, mutta enimmäkseen kuitenkin nolo ja huvittava. Lähinnä siis esitettiin alkuun vastapuolelle et oltiin tosissamme ja sit alettiin selittää jotain outoa, kuten "mä haluan paistaa sun pippelin pannulla xDD".
Kerro lapsellesi asiallisesti mahdollisista vaaroista.
Kysyn ihan vakavissani, että uskaltaako tähän hulluun maailmaan enää lapsia synnyttää?
Siis oikeesti vaaditaan vanhemmilta tosi paljon, että saavat lapsensa kasvatettua turvallisissa ympyröissä tasapainoisiksi aikuisiksi.
Itse koen jonkinasteista syyllisyyttä siitä, että olen hankkinut lapsia. Heillä riittää haastetta monella saralla tällaisessa maailmassa.
Kertokaa, miksi haluatte lapsia tähän maailmaan? Ihanko vain itsekkäistä syistä? Haluaisikohan lapsenne tänne syntyä, jos saisivat itse päättää? Sehän ei valitettavasti ole mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 18:22"]
Kysyn ihan vakavissani, että uskaltaako tähän hulluun maailmaan enää lapsia synnyttää?
Siis oikeesti vaaditaan vanhemmilta tosi paljon, että saavat lapsensa kasvatettua turvallisissa ympyröissä tasapainoisiksi aikuisiksi.
Itse koen jonkinasteista syyllisyyttä siitä, että olen hankkinut lapsia. Heillä riittää haastetta monella saralla tällaisessa maailmassa.
Kertokaa, miksi haluatte lapsia tähän maailmaan? Ihanko vain itsekkäistä syistä? Haluaisikohan lapsenne tänne syntyä, jos saisivat itse päättää? Sehän ei valitettavasti ole mahdollista.
[/quote]
No tottakai uskaltaa. Mun vanhin lapsi on 9v ja ihan täysi lapsi. Mutta pitää olla valmis huolehtimaan siitä lapsesta ja seuraamaan sen elämää eikä tehdä lapsia koska vauvat on ihania.
Kun mä olin 9, ei ollut vielä nettiä.
Sensijaan me soitettiin noita hihityspuheluita senssilinjojen "naiset soittaa ilmaiseksi" - numeroihin :)