Ylen kannatusmittaus: Perussuomalaiset jälleen suosituin puolue
Ihan odotetusti. Ehkä autoilijat pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään että ainoastaan äänestämällä PS voi välttyä rajuilta veronkorotuksilla, samalla kuin mitään käyttökelpoisia vaihtoehtoja ei vielä ole polttomoottorille.
Itse olen autoilija joten äänestän pelkästään sen takia persuja, ihan sama mikä heidän kanta on vaikka EUhun tai m-muuttoon.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5c829414-b81e-434a-a068-7b5612f25…
Kommentit (447)
Jos haluatte persut hallitukseen niin lopettakaa nyt saatana niiden äänestäminen. Persut ei todellakaan lähde hallitukseen näillä prosenteilla. Voitko edes ajatella persupääministeriä? Pääministeri ei ole populistipellen paikka, eikä persut lähde asemaan jossa pitäisi itse tehdä jotain. Jos persujen suosio olisi vaikka 8 %, voisi lähteä hallitukseen muiden mukana.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluatte persut hallitukseen niin lopettakaa nyt saatana niiden äänestäminen. Persut ei todellakaan lähde hallitukseen näillä prosenteilla. Voitko edes ajatella persupääministeriä? Pääministeri ei ole populistipellen paikka, eikä persut lähde asemaan jossa pitäisi itse tehdä jotain. Jos persujen suosio olisi vaikka 8 %, voisi lähteä hallitukseen muiden mukana.
Johan meillä tällä hetkellä on koko hallitus populistipellejä täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun on helppo kuvitella Halla-aho pääministerinä. Looginen, selkeästi viestittävä eikä vaikuta miltään kuumakallelta.
No sitä egenpensaa Perspummin TikTok Pensikseltä.Suomeen ei ole viiteentoistavuoteen tullut yhtään uutta työpaikkaa.Artsi ja Miko hommaavat heti 100 000 uutta työpaikkaa.Ja Riikka ottaa yli 20 000 000 000€ uutta velkaa.
Viisi vuotta myöhemmin. Persut ovat kusseet Suomen talouden ja kannatus rämpii syvällä suossa.
montako kipaa olet nähnyt helsingissä? ei uskalleta käyttää julkisesta ja syy löytyy jokaisesta meistä millaisen yhteiskunnan me hyväksymme. minua ainakin hävettää olla suomalainen ja laissa lukee uskonnonvapaus.