Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen kannatusmittaus: Perussuomalaiset jälleen suosituin puolue

Vierailija
03.12.2020 |

Ihan odotetusti. Ehkä autoilijat pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään että ainoastaan äänestämällä PS voi välttyä rajuilta veronkorotuksilla, samalla kuin mitään käyttökelpoisia vaihtoehtoja ei vielä ole polttomoottorille.

Itse olen autoilija joten äänestän pelkästään sen takia persuja, ihan sama mikä heidän kanta on vaikka EUhun tai m-muuttoon.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5c829414-b81e-434a-a068-7b5612f25…

Kommentit (447)

Vierailija
441/447 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Historian läksyt lukenut. kirjoitti:

vastustan huumeita, ulkomaalaista halpa työvoimaa, sukupuolineutraalihöpsötystä, autokannan sähköhöpsötystä jne. olen konservatiivi ja samoilla linjoilla PS joissain asioissa. mutta ei edes aseella uhaten minua ei saa heitä äänestämään eikä kylläkään heidän vasta leiriä. 

Mika Mäenpää-Louekoski:

"Jokainen valistunut eurooppalainen tajuaa, että Halla-ahon esittämät näkemykset ovat häpeällisiä, etenkin sen suhteen, mitä tulee holokaustin ja sen muistamisen ainutlaatuiseen merkitykseen Euroopan historian kontekstissa ja myös nykyisyydessä, sillä antisemitistiset hyökkäykset ovat lisääntyneet sitä mukaa, kun on todistettu äärioikeiston uutta nousua Euroopassa."

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mpmaenp/279624-on-aika-puhua-halla-aho…

Muslimien takia yhä suurempi joukko Ranskan juutalaisia muuttaa Israeliin joka vuosi. Raa'at juutalaisiin kohdistuvat veriteot ovat aina muslimien tekemiä. Saksan muslimien takia paikalliset rabbit kehottavat olemaan käyttämättä kipaa.

Maailmassa on muitakin hirmutekoja joita voisi välillä kauhistella, esim. Kommarien tappamat yli 100 miljoonaa uhria tai armenialaisten hävitys Turkin muslimien toimesta.

montako kipaa olet nähnyt helsingissä? ei uskalleta käyttää julkisesta ja syy löytyy jokaisesta meistä millaisen yhteiskunnan me hyväksymme. minua ainakin hävettää olla suomalainen ja laissa lukee uskonnonvapaus.

Vierailija
442/447 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte persut hallitukseen niin lopettakaa nyt saatana niiden äänestäminen. Persut ei todellakaan lähde hallitukseen näillä prosenteilla. Voitko edes ajatella persupääministeriä? Pääministeri ei ole populistipellen paikka, eikä persut lähde asemaan jossa pitäisi itse tehdä jotain. Jos persujen suosio olisi vaikka 8 %, voisi lähteä hallitukseen muiden mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/447 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluatte persut hallitukseen niin lopettakaa nyt saatana niiden äänestäminen. Persut ei todellakaan lähde hallitukseen näillä prosenteilla. Voitko edes ajatella persupääministeriä? Pääministeri ei ole populistipellen paikka, eikä persut lähde asemaan jossa pitäisi itse tehdä jotain. Jos persujen suosio olisi vaikka 8 %, voisi lähteä hallitukseen muiden mukana.

Johan meillä tällä hetkellä on koko hallitus populistipellejä täynnä.

Vierailija
444/447 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun on helppo kuvitella Halla-aho pääministerinä. Looginen, selkeästi viestittävä eikä vaikuta miltään kuumakallelta. 

Vierailija
445/447 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä 

Vierailija
446/447 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä egenpensaa Perspummin TikTok Pensikseltä.Suomeen ei ole viiteentoistavuoteen tullut yhtään uutta työpaikkaa.Artsi ja Miko hommaavat heti 100 000 uutta työpaikkaa.Ja Riikka ottaa yli 20 000 000 000€ uutta velkaa.

Vierailija
447/447 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta myöhemmin. Persut ovat kusseet Suomen talouden ja kannatus rämpii syvällä suossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi