Ylen kannatusmittaus: Perussuomalaiset jälleen suosituin puolue
Ihan odotetusti. Ehkä autoilijat pikkuhiljaa alkaa ymmärtämään että ainoastaan äänestämällä PS voi välttyä rajuilta veronkorotuksilla, samalla kuin mitään käyttökelpoisia vaihtoehtoja ei vielä ole polttomoottorille.
Itse olen autoilija joten äänestän pelkästään sen takia persuja, ihan sama mikä heidän kanta on vaikka EUhun tai m-muuttoon.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5c829414-b81e-434a-a068-7b5612f25…
Kommentit (447)
Kyllä se hiljalleen tuolta tulee taas alas. Kannattaa persujen toivoa lisää väkisinmakaamisia että luvut säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hiljalleen tuolta tulee taas alas. Kannattaa persujen toivoa lisää väkisinmakaamisia että luvut säilyy.
Hyi miten yököttävän kammottava olet. Häpeä olemassaoloasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelan tuore tutkimus: M*ahanm*uttajat saivat viidesosan toimeentulotuista ja lähes 30 prosenttia työttömyysturvasta
Ja kuinka monta prosenttia heitä on väestöstä?
Ma*hanm*uttajia oli tutkimusaineistossa 291 535 henkilöä, eli noin 6,6 prosenttia kaikista tutkituista.
Eli 6,6% sai 25-30% tuista.
Aika h#lvetin moni meistä koulutetuista, pitkää päivää tekevistä "hyväpalkkaisista" ( =verotuksen jälkeen saa hieman enemmän kuin tuilla ilman tuloja elävä) tietää tämän. Meitä kaappipersuja on enemmän kuin kukaan uskoo. Uurnilla tavataan!
Vai että kaappipersuja :D
Hyvin te siellä persujen trollitehtaassa vedätte ;) Tosin sinulta unohtui se teidän vakiomantra, eli että sinä ja koko sukunne ja kaikki naapurinne, sekä siskonkumminkaiman kissa äänestitte viime vaaleissa vihervasemmistoa, mutta nyt olette saanet "herätyksen" ja äänestäkkekin koko konkkaronkka kissaa myöten persuja :)
No, itse olen kyllä äänestänyt persuja "aina". Omissa piireissä täällä Etelä-Helsingissä on vain niin sakeaa suvaitsevaisuutta, ettei siitä viitsi erikseen numero tehdä, jos ei suoraan kysytä. Siksi "kaapissa". Voit perehtyä eteläisen Helsingin viimeiseen vaalitulokseen J H-a oli top viidessä kautta linjan.
Itseäni naurattaa, kun Vihreät olettavat aina iloisesti, että olen yksi heistä. Mietiskelen vain, että jospa tietäisitte.
Itsekin olen naimisissa vasemmistopoliitikon kanssa (erään kaupungin valtuustossa istuu), mutta äänestän vain ja ainoastaan persuja ja mielestäni Vasemmiston politiikka on typerän utopistista. Terveisiä toiselta piilopersulta! Puolisoni ei onneksi ole sieltä todellisuudesta vieraantuneimmasta päästä, vaan hän ajaa puolueessa lähinnä heikko-osaisempien hyvinvointia eikä kannata esimerkiksi rahojen syytämistä ulkomaille, kun omalla kansallakaan ei mene hyvin.
Jaksaa jaksaa!
Enää tunti rypistettävää. Täysillä päätyyn asti!
t: työmies P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheeni on äänestänyt monia puolueita. Emme ole fanaatikkoja, äänestämme ehkä henkilöä tai tiettyä asiaa joka on itse kenellekin sillä hetkellä tärkeä. Eli olemme äänestäjinä todellisia takinkääntäjiä.
Koskaan en muista saaneeni mitään vastinetta puolueiden lupaamille asioille.
Eräs havainto. Tätini on kokoomuslainen. Kerran hän ihmetteli sitä, miten on mahdollista se, että hän on joka asiassa samaa mieltä Halla-Ahon kanssa kun kuunteli häntä.
Vastaus löytyy siitä, että persut puhuvat käytännön järkiasioita. He ajattelevat suunnilleen samoin kuin normi-ihminen ajattelee. Suunnilleen karkeasti Gaussin käyrä ihmiskunnasta. Käytännön realismia mikä koskee ihmisten arkea. Lakonista järkipuhetta.
Jaksaa jaksaa! Enää rapiat tunti ja pääset näkemään unia mestaristasi. Mutta muista laittaa kello herättämään kuudeksi, että ensimmäinen puoluettamme ylistävä viesti lähtee tasan 7 holehole.
t: työnantajasi työmies P.
Olen luonnonsuojelija ja taiteen ammattilainen. Äänestin kylläkin vihreitä ja monet sukulaisistani äänestivät vihreitä ja odotan heiltä nyt vastinetta heidän lupaamilleen asioille. Ihan vielä en ole menettänyt toivoani luonnonsuojelun suhteen.
Mitä tarkoitit tuolla viestilläsi?
Siinä ei kyllä ollut mitään oikeaa asiaa.
Odotan teiltä jotain vähän älykkäämpää, keitä sitten lienettekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelan tuore tutkimus: M*ahanm*uttajat saivat viidesosan toimeentulotuista ja lähes 30 prosenttia työttömyysturvasta
Ma*hanm*uttajia oli tutkimusaineistossa 291 535 henkilöä, eli noin 6,6 prosenttia kaikista tutkituista.
Aika h#lvetin moni meistä koulutetuista, pitkää päivää tekevistä "hyväpalkkaisista" ( =verotuksen jälkeen saa hieman enemmän kuin tuilla ilman tuloja elävä) tietää tämän. Meitä kaappipersuja on enemmän kuin kukaan uskoo. Uurnilla tavataan!
Hyvin te siellä persujen trollitehtaassa vedätte ;) Tosin sinulta unohtui se teidän vakiomantra, eli että sinä ja koko sukunne ja kaikki naapurinne, sekä siskonkumminkaiman kissa äänestitte viime vaaleissa vihervasemmistoa, mutta nyt olette saanet "herätyksen" ja äänestäkkekin koko konkkaronkka kissaa myöten persuja :)
No, itse olen kyllä äänestänyt persuja "aina". Omissa piireissä täällä Etelä-Helsingissä on vain niin sakeaa suvaitsevaisuutta, ettei siitä viitsi erikseen numero tehdä, jos ei suoraan kysytä. Siksi "kaapissa". Voit perehtyä eteläisen Helsingin viimeiseen vaalitulokseen J H-a oli top viidessä kautta linjan.
Itseäni naurattaa, kun Vihreät olettavat aina iloisesti, että olen yksi heistä. Mietiskelen vain, että jospa tietäisitte.
Itsekin olen naimisissa vasemmistopoliitikon kanssa (erään kaupungin valtuustossa istuu), mutta äänestän vain ja ainoastaan persuja ja mielestäni Vasemmiston politiikka on typerän utopistista. Terveisiä toiselta piilopersulta! Puolisoni ei onneksi ole sieltä todellisuudesta vieraantuneimmasta päästä, vaan hän ajaa puolueessa lähinnä heikko-osaisempien hyvinvointia eikä kannata esimerkiksi rahojen syytämistä ulkomaille, kun omalla kansallakaan ei mene hyvin.
Se olisi hienoa, jos netissäkin alkaisi pörräämään vähän niitä maltillisempia persuja, eikä olis kaikki tuota möyhöporukkaa. Itse en voisi kuvitellakkaan äänestäväni persuja juuri tuon heidän möyhömisnostatuksen takia, yököttää keskustelut mitä persuja kannattavat netissä käyvät ja valitettavasti heidän edustajansa eivät eduskunnassa juuri sen parempia puheenvuoroja pidä.
Persut voisi olla suurikin puolue, jos opettelisivat sivistyneet käytöstavat ja lakkaisivat yllyttämästä sekopää rasi steja.
Vierailija kirjoitti:
[
quote=Vierailija]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hieman huolestuttavaa, että Halla-Aho totesi hiljattain ihmettelevänsä, miten voidaan arvostella Puolan ja Unkarin "demokraattisesti" valittua linjaa, johon kuuluvat mm. mediasensuuri, ihmisoikeuksien kyseenalaistaminen ja autoritaarinen valta. Halutaanko Suomen oikeasti muuttuvan Unkarin kaltaiseksi, lähes diktatuuriseksi maaksi? Joten olen huolestunut, mihin ollaan menossa. Onneksi persuja kuitenkaan EI kannata 80 % väestöstä. Se antaa toivoa.
Laitatko linkit missä noin on sanottu
https://www.is.fi/politiikka/art-2000007655083.html
Halla-Aho: "– Sitä, että halutaan rangaista jäsenmaita ”oikeusvaltio”-sanaan vetoamalla, kun todellisuudessa kyse on siitä, että näiden maiden konservatiivinen politiikka ei satu miellyttämään teitä."
Ja mikäs tuossa oli kauheaa?
No minäpä kerron: eikö ole huollestuttavaa, että puoluuen puheejohtajan mielestä Unkarin ja Puolan linja on ihan ok? Puolassa je etenkään Unkarissa ei ole esim. lehdistön vapautta ja tiedotusvälineet palvelevat yksipuolisesti valtaa pitäviä. Toisinajattelijat vaiennetan. Mutta persuna sinulle ai tietenkään ole väliä. Diktatuuri on tietysti ok. Eikä sananvapautta tarvita. Sinun mielestäsi. Itse olen eri mieltä. En halus persujen tuhoavan vapaata maatamme.
Sananvapauden käytöstä on meillä jo tuomittu ihmisiä, joten en puhuisi mistään vapaasta maasta sananvapauksineen, vaan juuri siitä jo Suomessa vallalla olevasta diktatuurista, missä eräät sanelee mitä ei saa sanoa.
Rasistiset puheet tuleekin tuomita. Mikä siinä on että persut eivät kategorisesti osaa keskustella juuri mistään ilman karkeaa, solvaavaa ja rasistista terminologiaa. Ei se ole vaikeaa, niin paitsi tietenkin persuille tuntuu olevan. Diktatuuria on myöskin syytesuojan taakse marssiminen. Tällä kertaa oli kyse asiattomista puheista, hieman arvelluttaa ajatellakin mikän syyn takia piiloudutaan seuraavan kerran syytesuojan taakse.
Demokratiaa kuuluu olennaisesti riippumaton tuomioistuin, jossa syytteen alaiset teot punnitaan. Syytesuojan taakse piiloutuminen antaa juuri sellaisen kuvan persuista kuin saattaa olettaakin, eli ovat kykenemättömiä kantamaan vastuuta niin kuin suoraselkäisten ihmisten kuuluisi.
Riippumaton tuomioistuin? Kommunisti valtakunnansyyttäjä. Pekka Haavisto. Heh!
Lue viestisi hitaasti ajatuksen kanssa. Et anna ainakaan itsestäsi kovinkaan sivistynyttä kuvaa.
Rikollisuutta löytyy lähes kaikista puolueista. Kai sitten ne toisten puolueiden ihmisten rikokset ovat sitä parempaa rikollisuutta. Sekö on sinun käsityksesi oikeudesta?
30% kelantuista meni muuhanmaattajille vaikka heitä vain muutama prosentti koko väestöstä.
Vierailija kirjoitti:
Pakkomokutus alkaa riittämään!
Tuliko tuokin sieltä Pietarin toimistolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi hienoa, jos netissäkin alkaisi pörräämään vähän niitä maltillisempia persuja, eikä olis kaikki tuota möyhöporukkaa. Itse en voisi kuvitellakkaan äänestäväni persuja juuri tuon heidän möyhömisnostatuksen takia, yököttää keskustelut mitä persuja kannattavat netissä käyvät ja valitettavasti heidän edustajansa eivät eduskunnassa juuri sen parempia puheenvuoroja pidä.
Persut voisi olla suurikin puolue, jos opettelisivat sivistyneet käytöstavat ja lakkaisivat yllyttämästä sekopää rasi steja.
Missäs me keskusteltaisiin netissä? Omalla nimellä jos niin tekee, niin se uhkailun ja törkeyksien määrä sieltä Vihreiltä ja kumppaneita on uskomaton. Täällä on anonyymiä, mutta keskustelu ei yleensä ole sallittua sillä tavoin kuten tässä ketjussa jossain määrin. Hesarin kommenttipalstalla sentään on välillä hyvää kommentointia. Me jutellaan vain keskenämme näistä, oikeassa elämässä.
- se, jota luullaan Vihreäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheeni on äänestänyt monia puolueita. Emme ole fanaatikkoja, äänestämme ehkä henkilöä tai tiettyä asiaa joka on itse kenellekin sillä hetkellä tärkeä. Eli olemme äänestäjinä todellisia takinkääntäjiä.
Koskaan en muista saaneeni mitään vastinetta puolueiden lupaamille asioille.
Eräs havainto. Tätini on kokoomuslainen. Kerran hän ihmetteli sitä, miten on mahdollista se, että hän on joka asiassa samaa mieltä Halla-Ahon kanssa kun kuunteli häntä.
Vastaus löytyy siitä, että persut puhuvat käytännön järkiasioita. He ajattelevat suunnilleen samoin kuin normi-ihminen ajattelee. Suunnilleen karkeasti Gaussin käyrä ihmiskunnasta. Käytännön realismia mikä koskee ihmisten arkea. Lakonista järkipuhetta.
Jaksaa jaksaa! Enää rapiat tunti ja pääset näkemään unia mestaristasi. Mutta muista laittaa kello herättämään kuudeksi, että ensimmäinen puoluettamme ylistävä viesti lähtee tasan 7 holehole.
t: työnantajasi työmies P.
Olen luonnonsuojelija ja taiteen ammattilainen. Äänestin kylläkin vihreitä ja monet sukulaisistani äänestivät vihreitä ja odotan heiltä nyt vastinetta heidän lupaamilleen asioille. Ihan vielä en ole menettänyt toivoani luonnonsuojelun suhteen.
Mitä tarkoitit tuolla viestilläsi?
Siinä ei kyllä ollut mitään oikeaa asiaa.
Odotan teiltä jotain vähän älykkäämpää, keitä sitten lienettekin.
Itse olen kauan sitten menettänyt täysin toivoni siitä, että Vihreitä kiinnostaisi luonnonsuojelu. Tunnen sen verran paljon poliittisesti aktiivisia Vihreitä, että voin täydellä varmuudella sanoa, että heitä ei pääosin voisi luonto tai luonnonsuojelu vähempää kiinnostaa. Ne ajat ovat menneitä.
Jännä ettei minulle eikä kenellekään erittäin laajalle ystäväpiirilleni ole koskaan tullut kyselyä puolue-gallupiin. Me kaikki kannatamme Perussuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jännä ettei minulle eikä kenellekään erittäin laajalle ystäväpiirilleni ole koskaan tullut kyselyä puolue-gallupiin. Me kaikki kannatamme Perussuomalaisia.
Jaksaa jaksaa! Enää alle 10 minuuttia, nyt kaikki peliin!
t: työmies P
Kiitokset kaikille tehtaamme työntekijöille. Jaksoitte uutterasti painaa tämänkin päivän. Nyt sitten untenmaille, sillä aamulla klo 7 reikä reikä, pitää jokaisen olla skarppina jälleen työmaalla ylistämässä mahtavaa puoluettamme.
t: työnantajanne työmies P
Äänestin SDP:tä yli 20v putkeen, mutta hallitusohjelman maailmanparannushaihattelut bensaveron nostoineen ja muineen Sanna Marinin valinta pääministeriksi ja puoluejohtajaksi, hallituksen nimitys politiikka"sukupuolella ei ole väliä (kunhan se on nainen) Brysselin katastorfin, demarinuorten eläinrääkkäyksen hyssyttely jne. tarkoitti stoppia. ja seuraava ääni on ääni sitä vastaan ja ääni pahimmalle gallupvastustajalle eli...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkomokutus alkaa riittämään!
Tuliko tuokin sieltä Pietarin toimistolta?
Vilpittömästi haluaisin uskoa, ettei matala älykkyys ole niin yleistä siellä vasemmalla, mutta näitä ”vitsikkäitä” aivopieruja törähtelee ketjuun siihen malliin, että uskoni alkaa hiipua.
Peruss on kuin joulun tähti jota seuraamalla löytää taas hyvyyden lähteen.
Persut ovat vain itsensä nostajia muiden kustannuksella, eivätkä saa mitään muuta aikaan kuin muiden vahingoittamista, vaikka lapsienkin.