Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nutrilett 4. Päivä menossa. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
14.04.2014 |

mua mietityttää ainoastaan, miten estää takaisinlihominen kuurin päätyttyä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko meinaat nutrata ja miten pääsiäinen vaikuttaa dieettiisi?

Vierailija
22/27 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko meinaat nutrata ja miten pääsiäinen vaikuttaa dieettiisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 20:59"]

Sen verran vielä sanon, että karpatakin voi niin monella tapaa. Jotkut tekee se ihan päin helvettiä. En sitten tiedä millaine se ruokavalio noissa suolitapauksissa on ollut. Mä en tosta ajattele muuta kuin että aha karppaaminen ei soveltunut heille, mutta mitään yleisiä päätelmiä tuosta ei kannattane tehdä.

[/quote]

No miksi itse teet päätelmiä nutraamisesta?

Ja heti alkaa vähättely, "en tiedä ovatko karpanneet väärin"..

Myös munuais-ongelmia on todettu karppauksen aiheuttavan amerikassa.

Vierailija
24/27 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tehnyt mitään päätelmiä ihmettelen vain että joku suostuu kitumaan pussikuurilla joiden avulla pudotetut kilot ovat hyvin alttiita tuleman takaisin kun siirtyy normiruokavalioon. Ei ollut vähättelyä mutta suolisto-ongelmia tulee takuulla jos ei syö riittävästi kasviksia ja vihanneksia ja saa kuituja niistä ja myös siemenistä, ja vaikka psylliumista. Proteiininsaantia pitää tarkkailla ettei ne munuaiset juurikin kärsi. Lihaa ei kannata syödä sen enempää kuin muidenkaan. Rahkalla ja raejuustolla otan lisäproteiinia ja herana. Kasviöljyjäkin tulee saada ja sen moni kerman ja voin kanssa lotraaja unohtaa (niin makkeelle ku musta voi ja kerma maistuukin, joka päivä). Veikkaan että näitä ongelmia olis vähemmän jos ihmiset saisivat oikeita neuvoja miten karpata.

Vierailija
25/27 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois, mäkin oon joskus ollut tuota mieltä. Mutta sitten tajusin, että siihen on ihan muut syyt miksei karppaus ole yleisterveellinen ohje. Ymmärrät sen jonain päivänä itsekin, toivon ettet joudu terveydelläsi maksamaan.

Vierailija
26/27 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauniisti pyydän, kertoisitko mitä nämä syyt ovat. Minua nämä ravintojutut kiinnostaa. Ps. minusta yleisterveellisiä ohjeita ei pitäisi ollakkaan, kun olemme yksilöitä.

Vierailija
27/27 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauniisti pyydän, kertoisitko mitä nämä syyt ovat. Minua nämä ravintojutut kiinnostaa. Ps. minusta yleisterveellisiä ohjeita ei pitäisi ollakkaan, kun olemme yksilöitä.