Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako potilas harrastaa sairaalassa seksiä?

Vierailija
14.04.2014 |

Esim. toisen potilaan kanssa tai vierailevan kumppaninsa kanssa.

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa jos ei ota lääkäriä mukaan kolmenkimppaan ja lahjoita kahviolle isoa summaa. Lääkärille pitää tehdä kirjallinen hakemus ja perustella puute tai joutuu kuukauden karanteeniin lepositeisiin... siis mitä kysymyksiä ja kuka tällasia miettii :DDD on tullut pantua valtatien vieressä bussipysäkillä josta jäätiin kiinni tosin , leffateatterissa,taukohuoneessa ja puistossa keskellä päivää ja julkisissa vessoissa enkä ole paljoa lupia kysellyt. Seisaaltaan takaapäin onnistuu missä vain pikaiset eikä tarvitse maata likaisella lattialla. Kellä kiinnostaa kun kukaan ei tiedä

Vierailija
82/117 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lääkärikollegat ja hoitajathan panee vähän väliä varsinkin yövuoroissa kun on hiljasta. Miksi ei panis? Mutta se jos saisi kuumaa hoitsua panna itse potilaana ollessa olis lottovoitto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
06.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lääkärikollegat ja hoitajathan panee vähän väliä varsinkin yövuoroissa kun on hiljasta. Miksi ei panis? Mutta se jos saisi kuumaa hoitsua panna itse potilaana ollessa olis lottovoitto

Mää voin tulla liukkaille.

Vierailija
84/117 |
08.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa

Vierailija
85/117 |
09.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
86/117 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
87/117 |
26.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nussin hoitajaa liinavaatevarastossa 90-luvulla.

-Mies 29v-

etkä nussinut

Vierailija
88/117 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa nussia. Mutta siellä mää vasta nussinutkin olen. Mielenterveyssairaalassa. Ja ensimmäisen kerran eläissäni. Nuoria ja vanhoja. Kesällä ulkona. Ei se ollut keltään pois.

Vierailija
89/117 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mies sairaanhoitaja ja olen vuosikymmenten aikana nussinut työssäni paljon, etupäässä hoitajia, mutta myös potilaita. Siis työpaikalla. Olen lukenut sen työsuhde-eduksi.

Vierailija
90/117 |
27.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

P-niemen sairaalassa olin. Istuin kallioilla ja poltin tupakkaa. Sit tulee siihen nuori nainen ja kysyy suoraan, mennäänkö harrastamaan sukupuoliyhdyntää? Aika suoraa, turhat välivaiheet pois. Ehkä psyyken sairaus karistaa epäoleellisen. Tottakai menin ja mielialani koheni heti. Itse akti oli kiihottava. Paljaalla ja kovaa.

Vierailija
91/117 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
92/117 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys naishoitajille. Voisitteko tyydyttää miespuolisen potilaan jolla tetraplegia? Hän on nuori ja asiallinen, mutta hänen tilanteensa on ikävä. Seksihalut siis säilyy kaiken aikaa. Niin luonto on meidät rakentanut, ilmeisesti ettemme häviä tältä planeetalta.

Ei. Naishoitajat nauraa pilkallisesti kun jätkällä seisoo, eikä voi tehdä mitään. Uskoisin tai itse asiassa kokemusta, että näin on. Eikä voi mennä katetroimaan, kun potilas saa erektion. Naishoitajien palkkaa voisi laskea. 2 naishoitajaa vastaa 1 riuska mieshoitaja. Naishoitajat pelkää yöllä, pelkää potilaita, pelkää omaisia, pelkää lääkäriä. Ja käytöstavat ovat ihmisen, joka on juuri muuttanut metsästä. Professori Jaakko Valvanne sanoi että hoitajien laadussa on parannettavaa.

Jos naishoitajat ei voi/saa/halua auttaa miestä mäessä tällaisessa tilanteessa, niin voisiko mieshoitaja tarttua härkää sarvesta?

Vierailija
93/117 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko seksiksi kun vaimo kävi runkkaamassa minua sairaalassa. Siinä meinasi tikit irrota kun pitkästä aikaa pääsi sperman heittämään

Vierailija
94/117 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä runkkaisin jos olisin ykstyis huoneessa ja yleensäkkään siihen pystyisin. Myöskään samassa tilanteessa vaimon hellä käsi/suu on sallittua mutta ei niinkään ehkei fiksua. Se tilanne kun kulli vaimon suussa ja hoitsu tulee huoneeseen. EIKIVA! Fantasiana on ollu jo teinistä asti et hoitsu tai lääkäri hoitelisit käsityönä...ei ammattimaista mut en tekis ilmoitusta siinä tapauksessa valviraan. Päin vastoin kukkalähetyksen laittaisin perään.

Vierailija
95/117 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut sairaalassa, tosin olimme molemmat töissä siellä. Yövuorossa toimistossa. Vastapuoli oli varattu ja ilman ehkäisyä hetken mielijohteesta. Se oli sitä hurjaa nuoruutta.

Muuten sinä aikana mitä sairaalassa olin töissä, en siellä potilaiden seksiin törmännyt. Vanhemmat potilaat saattoivat ehdottella hoitajille ja nuoremmille potilaille kaikenlaista.

Vierailija
96/117 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin mielisairaalassa Halikossa sähköhoidossa. Autolla ei saanut ajaa sähköhoidon aikana, eikä seuraavana päivänä, joten olin viikot sairaalassa sisällä. Viikonloput kotona.

Päädyin yöpymään kahden hengen huoneeseen, sielä taisi olla kolmenkin hengen huoneita. Huonetoverina oli toinen sähköhoito-potilas. Nuori mies.

Meillä jotenkin synkkasi todella hyvin. Alusta asti. Puolivälissä hoitoprosessia, ajauduttiin runkkaamaan yhdessä joka ilta kun hiljaisuus-aika tuli. Silloin ei ollut riskiä enää hoitsuista jotka ryntäisi huoneeseen.

Eli pikkaisen sellaista touhua kuin "sekaisin" sarjassakin oli. Muuten kuin että tehtiin sitä molemmat.

Vierailija
97/117 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-vuotiaana meni molemmat olkapäät prätkäleikeissä sijoiltaan ja ne jouduttuin leikkaamaan. Ennen onnettomuutta en saanut seksiä, enkä ehtinyt masturboimaan viikkoon. Toipilaana oli ns. siniset pallit. HUS:ssa olin omassa huoneessa olkapäät sidottuina ja tuettuina iltavuoron sairaala-apulainen oli nätti, hoikka parikymppinen ja hänen piti käyttää minut suihkussa pesulla. Kysyi luvan, voiko riisua ja pestä kropan sienellä. Annoin luvan kun tuntui että iho haisi jo. Riisumisen aikana värkki jo heräsi ja pesussa oli kankeana. Apulaisella ei tuntunut olevan kiire, kun kysyi "tarvitsisiko laueta". Nyökkäsin ja sain pari minuuttia kestäneen käsittelyn. Vähän jännitti, mutta teki sen taitavasti ja hellän rajusti käsityönä. Kiitin häntä kun päästi paineista. Sanoi oppineensa tunnistamaan pesutapahtumassa siniset pallit. Tämän jälkeen en häntä enää tavannutkaan.

Vierailija
98/117 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin keuhkokuumeen takia sairaalassa eristyksessä pääsiäisenä. Nukuin koko ajan koska olin aivan loppu. Illalla hoitaja tuli ottamaan lääke pullon pois. Huomasi seisokkini. Kysyi panettaako. Nyökkäsin nolona. Hoitaja lähti huoneesta. Yöllä tuli katsomaan. Sanoi että paneminen on kielletty sairaalassa ja antoi puhelin numeron. Soitin hänelle viikko sairaalasta pois pääsemisen jälkeen. Tuli vietettyä elämäni paras juhannus.

Vierailija
99/117 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PotiIas kirjoitti:

23-vuotiaana meni molemmat olkapäät prätkäleikeissä sijoiltaan ja ne jouduttuin leikkaamaan. Ennen onnettomuutta en saanut seksiä, enkä ehtinyt masturboimaan viikkoon. Toipilaana oli ns. siniset pallit. HUS:ssa olin omassa huoneessa olkapäät sidottuina ja tuettuina iltavuoron sairaala-apulainen oli nätti, hoikka parikymppinen ja hänen piti käyttää minut suihkussa pesulla. Kysyi luvan, voiko riisua ja pestä kropan sienellä. Annoin luvan kun tuntui että iho haisi jo. Riisumisen aikana värkki jo heräsi ja pesussa oli kankeana. Apulaisella ei tuntunut olevan kiire, kun kysyi "tarvitsisiko laueta". Nyökkäsin ja sain pari minuuttia kestäneen käsittelyn. Vähän jännitti, mutta teki sen taitavasti ja hellän rajusti käsityönä. Kiitin häntä kun päästi paineista. Sanoi oppineensa tunnistamaan pesutapahtumassa siniset pallit. Tämän jälkeen en häntä enää tavannutkaan.

Välittämättä siitä, onko kertomus totta, tarina on hieno ja hoitajalta hyvää pelisilmää.

Vierailija
100/117 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyo eissa on sit kamerat, joita valvotaan ruuduilta, että hoitajat näkevät kyllä mitä teette huoneissanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän