Missä olit kun sait STM:n odotetun tekstarin?
Minä olin vessassa.
Kyllä siinä huoli hälveni ja informaation määrä ilahdutti!
Kommentit (51)
Kotona. Onneksi sain nyt kunnolla infoa, että oikein on leviämisvaiheessa tämä virus, kun eihän tuota aihetta missään muussa tuutissa käsitellä ollenkaan.
Kiitos.
Kertokaa, mistä STM saa kaikki kansalaisten puhelinnumerot?
Höh, ei ole tullut vielä, mulla DNA:n liittymä. Mies sai tunteja sitten.
Koronapolilla näytteitä ottamassa olin kun työpuhelimeen tuli
Voi hyvänen aika! Toivottavasti tämän suunnitteluun ei ole mennyt eruoakaan rahaa... (no vitsi vitsi, tiedähän minä, että tähänkin on varmaan miljoona palanut eri konsulttien palkkioiden muodossa).
Mikä tämän funktio oli? Eiköhän ihmiset lue lehtiä ja kuule väkisin joka päivä hurjia katastrofihakuisia uutisointeja taudista? Parempi olisi jotenkin ollut valita sellaiset liittymät, joiden omistaja ei ole syntyperäinen suomalainen. Heidän joukossaanhan se ongelma on suurin ja tietoa vähiten.
Oltiin vaimon kanssa ensimmäistä kertaa peppusecksiä yrittämässä. Liukkaria oli ja varovasti edettiin, mutta ei millään meinannut lemmenvaltikka muljahtaa tiukkaan vara-aukkoon sisään. Siinä äheltäessä puhelin piippasi ja vaimo jo vähän hermostuneena tivasi, että kuka siellä häiriköi. Sanoin, että STM lähetti lisää ohjeita ja juuri silloin tunsin, että sulkijalihas rentoutui sen verran, että pääsin koko varren mitalla sisään.
Kiitos STM!
Vetelin strap-onilla miestäni ja puhelin piippaili hänen selän päällä.
Sängyssä. Katsoin että vmp. Hysteerikkoviesti.
Olin lenkillä ja sitten huomasin viestin sen jälkeen kun sieltä tulin. Saan harvoin mitään viestejä ja sitten jos sellainen tulee niin se on juuri tämänkaltainen. Ei se mikään ilahduttava ollut :)
Työpuhelimeen tuli kassalla ollessani (ei asiakasta silloin).