Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tilannut Figleaves- verkkokaupasta?

Vierailija
02.12.2020 |

Tilasin alusvaatteita Figleaves verkkokaupasta jo pari viikkoa sitten, mutta paketti ei ole tullut. Kuinka kauan muilla on mennyt? Tuleeko ne paketit Postin kuljettamana, vai käyttääkö tuo yritys jotain muuta firmaa, jolloin paketti tulee kotiin? Käytin hölmönä sitä guest checkouttia, eli minulla ei ole mitään seurantakoodia pakettiin...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut. Aina ovat perille tulleet, muistaakseni postiin tulivat. On jo aikaa kyllä edellisestä tilauksesta.

Vierailija
2/10 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tuoreita kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin parit rintsikat ja pari pikkuhousut, jos firma ei ylipakkaa pahasti, pitäisi paketin mahtua ihan postilaatikkoon.. mutta onkohan tuolla firmalla se mahdollista?

Vierailija
4/10 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ovat tulleet n. viikossa. Kansainvälinen postiliikenne on hitaampaa kuin normaalisti koronaviruksen takia tällä hetkellä + joulunalusruuhka. Mitään hätää ei vielä ole.

Vierailija
5/10 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurantakoodihan tulee lähetysvahvistuksessa sähköpostitse, ei sitä kukaan saa maksun yhteydessä. Etkö siis ole saanut mitään ilmoitusta tilauksen vastaanottamisesta tai lähetyksestä?

Vierailija
6/10 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on siinä tilausvahvistuksessa seurantakoodi ja siinä lukee että on annettu kuljetettavaksi, ja paketin kulkua voi seurata lataamalla Hermes app- sovelluksen. Latasin sovelluksen, mutta kun laitan tuon seurantakoodin siihen, sovellus väittää että koodi on väärä eikä mitään pakettia ole.

Vierailija
7/10 |
11.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä tulevat ihan Postiin, ei ole mikään DHL tai Postnord kuljetus ? Nyt on mennyt jo kolme viikkoa eikä paketti ole tullut. Tuleekohan se ollenkaan...

Vierailija
8/10 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muu tilannut nyt ennen joulua tuolta Figleaves-kaupasta? Kuinka kauan on mennyt saapumisessa? Kai minun pitää kohta ottaa yhteyttä sinne firmaan, on tosiaan mennyt jo kolme viikkoa.

Vierailija
9/10 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole yhteydessä sinne firmaan. Mulle tuli Englannista erään toisen firman paketti viikossa, ja siis tähän joulusesongin aikaan.

Vierailija
10/10 |
01.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo saanut pakettisi? Itse tilasin joulukuun alussa eikä ole vielä tullut perille. Olin yhteydessä asiakaspalveluun, jossa kertoivat, että paketti on sieltä lähtenyt matkaan yli kolme viikkoa sitten, toimitusajat ovat nyt kuulemma olleet normaalia pidemmät, mutta yleensä paketit on tässä ajassa kuitenkin jo tulleet perille. Sovittiin, että odotan vielä pari viikkoa. Mitään seurantakoodia ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme