AV:n säännöt
1. Ap on aina väärässä
2. Miehen exä on hullu
3. Miehen nyxä on hullu
4. Tatuoinnit ovat WT
5. Omakotitalo on ainoa oikea asumismuoto, muut ovat vain kateellisia
6. Lapset kannattaa tehdä nuorena
7. Lapset eivät vaikuta elämään
8. Mies pettää. Aina.
8.1 Pettäminen on toisen naisen vika. Aina.
9. Äiti on aina äiti
10. Huostaanotot ovat lähes poikkeuksetta aiheettomia
Keksitkö lisää? Jaa ihmeessä!
Kommentit (46)
28: Mainitsemaasi sääntöön liittyy läheisesti se, että seurustelua ei saa aloittaa liian aikaisin, vaan ensin pitää elää itsellistä nuoren ihmisen elämää. Sitten kun 23-vuotiaana kyselet ohjeita kumppanin etsintään, olet auttamatta myöhässä ja saat luvan tyytyä toisen kierroksen miehiin/naisiin.
Ap on unohtanut ottaa lääkkeensä.
On kahdenlaisia ihmisiä: akateemikkoja (amk-tutkinnon käyneitä ei sitten lasketa!!!11) ja duunareita. (T. Akateemikot)
Amk:in käyneet saavat parempaa palkkaa ja loppututkinto on sitäpaitsi maisteria vastaava!(T. Amk:laiset)
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:31"]
- Kaikki seksiongelmat ovat miehen syytä
- Koulujen käymisestä ei ole hyötyä
- Jokaiseen idioottiviestiin on aina pakko vastata
- Palsta on täynnä lääkäreitä, jurristeja ja psykologeja. Myös Turun arkkiherttua ja Suomen varakuningas vastailevat täällä anonyyminä.
[/quote]
Älkää uohtako historian dosenttia joka myös silloin tällöin palstalla kansaa valistaa.
Av-mammat tietää kaikesta kaiken, vaikka eivät tietäisikään. Arvostellaan toisia vaikka itse ei ole sen kummoisempi. Ollaan kateellisia.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 12:20"]
Olen hukannut jo sen, missä numerossa ollaan menossa, mutta kirjoitusvirheet ja kielioppivirheet ovat oikeutettuja, jos ne perustelee murteella.
[/quote]
Entäs tämä? Sen sijaan, että keskustelisi asiasta, kannattaa tarttua itselle vieraisiin murteellisiin ilmauksiin ja leimata ne "kirjoitus- ja kielioppivirheiksi".
Ap ylireagoi tai on itse aiheuttanut ongelmansa johon pyytää apua. Kirjoitusvirheen korjaaminen lasketaan vasta-argumentiksi.
Älä kysy asioita, jotka voit googlettaa.
Bloggaajat kehuvat itseään ja mainostavat blogejaan av:llä.