AV:n säännöt
1. Ap on aina väärässä
2. Miehen exä on hullu
3. Miehen nyxä on hullu
4. Tatuoinnit ovat WT
5. Omakotitalo on ainoa oikea asumismuoto, muut ovat vain kateellisia
6. Lapset kannattaa tehdä nuorena
7. Lapset eivät vaikuta elämään
8. Mies pettää. Aina.
8.1 Pettäminen on toisen naisen vika. Aina.
9. Äiti on aina äiti
10. Huostaanotot ovat lähes poikkeuksetta aiheettomia
Keksitkö lisää? Jaa ihmeessä!
Kommentit (46)
Lastensuojeluilmoitus = huostaanotto ja sossut tekee kaikkensa että tavallisesta perheestä saadaan otettua lapset huostaan ilman syytä, vain siksi että sossut haluaa ilkeyttään
Ihmisen elämän tarkoitus on pohtia, mikä on WT ja miten itse välttää leimautumasta WT:ksi.
Anaaliseksi ja ripulointi ovat perheenäitien jokapäiväisiä kesksutelunaiheita.
NN. Jos kritisoi bloggaria, on kateellinen sille.
Tämä palsta tulisi lopettaa.
-Mies 29v-
Ps I love fashionista ei saa keskustella!
Jos puolustan bloggaria, olen oikeasti ko bloggari.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 11:52"]- JJASP
[/quote]
Korjaan:
-JSSAP
Älä koskaan kerro todellisista tunteistasi, koska tunteet ovat naurettavia.
Jos VITUTTAA se täytyy huutaa. Ja jos on WT, ei muuta kommunikointia tarvitakaan.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:46"]
- Modet on perseestä eikä niil oo elämää ja ne kirjailee ip-osotteita ylös henkilön ominaisuuksien kera siniseen ruutuvihkoon ja provoo ja peukuttaa ja vastaa omiin tyhmiin alotuksiinsa ja ne on kaikki myös blogisteja ite vaik haukkuu niitä kaiket päivät ja sen lisäks vielä ilkeitä mulkkuja. Ja peeäs sunnuntai-mode on varsinkin äässistä kun tulee bannii vaik ei ees kommais!
[/quote]
Komppaan. Toisaalta on tullut todistetuksi ettei ip-katalysaattori toimi sataprosenttisesti ja ip-hullut luulevat ettei bloggaajia voi kehua kukaan muu kuin bloggaaja itse joten näissä kehu-kommenteissa olevat ip:t ovat automaattisesti kyseisen bloggaajan. Jos siis kehut bloggaajaa niin muista että ip:si joutuu automaattisesti bloggaaja-tagin alle!
Ala-ja yläpeukutuksen syytä kannattaa aina kysyä. Samalla vaivalla tosin olisi voinut kirjoittaa peukun sijaan selkeän vastauksen alunperin.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 01:15"]11. Anoppi, exä, nykyisen exä ja pomo ovat narsisteja (vai peräti niitä narcisteja)
[/quote]
nyksät yleensä narsisseja.
Lasta ei saa päästää omilleen alaikäisenä, mutta vanhempiensa luona asuva täysi-ikäinen on säälittävä reppana joka ei osaa aikuistua.
Olen hukannut jo sen, missä numerossa ollaan menossa, mutta kirjoitusvirheet ja kielioppivirheet ovat oikeutettuja, jos ne perustelee murteella.
Jos joku on erilainen kuin minä, niin hän on wt ja juntti ja kotoisin Porvoosta.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="17.04.2014 klo 12:08"]Jos sinulla ei ole lapsia, sinulla ei ole mitään asiaa palstalle.
[/quote]
Jos olet mies ja luet tätä palstaa, olet naismainen lassukka.
[/quote]
Palstalla ei ole miehiä.