Onko rasismia, etä vanhemmat toivovat
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:55"]
Itse olen suomalainen ja ottaisin mielelläni ulkomaalaisen miehen. Suomalaiset miehet ovat välinpitämättömiä, kaljuuntuvat nopeasti, näyttävät tunteensa 1-2 kertaa vuodessa, uneksivat lopulta jostain toisesta, eivät halua missään tapauksessa, että nainen lihoo, mutta itse saa lihota sohvalla niin paljon kuin haluaa, näkevät enimmäkseen naiset objekteina. Eli toisin sanoen naiset ovat miehille kuin munavoileipiä kuumana kesäpäivänä: houkuttavia vain hetken :D
[/quote]Saatat kyllä pettyä myös afrikansarven kultamunaan tai imelään joo joo joo-pedroon, joka saa sinut alussa tuntemaan itsesi ihan naiseksi ja kaikkea.
Ai niin tunge tuo ällöttävä paskahymiösi sinne mamupatjapilluusi, emme enää jaksa sitä joka paikassa katsella..sitä hymiötä, ja emme muutakaan.
Jos asennoituminen on "ulkomaalaiset on parhaita, suomalaisista ei ole mihinkään" niin empä ihmettele miksi niitä suomalaisia ei tuollaisten bimbojen lähellä viihdykään.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 22:00"]
on se minusta, suuntaan tai toiseen. Oli sitten tummaihoinen joka haluaa lapselleen tummaihoisen puolison, tai valkoinen joka haluaa valkoisen, hvyin lyhytnäköistä.
[/quote]Ei puhuttu ihonväristä, puhuttiin kansalaisuudesta. Onko teillä suvakeilla jotain ongelmia sisälukutaidon kanssa vai meneekö teillä muutkin käsitteet ja sanat sekaisin kuin mitkäkin puurot ja vellit?
Ihmisiä me kaikki ollaan :D Suomi sattuu olemaan tosi sisäsiittoinen maa. 7miljardia soluttautujaa, 7miljardia maahanmuuttajaa, 7miljardia "väärä uskosta", ketään ei voi mielyttää, aina joku on eri mieltä :D Kaikki me ollaan samanlaisia. Piste
Jos olisin suomalainen mies minun järjestykseni vaimoehdokkaille olisi seuraava: ensiksi kotimainen normaali nainen tai ulkomaalainen ei aasialainen, sitten aasialainen ja viimeisenä suvakkikukkahattuhyysäti kotimaiset, jonka kanssa voisin olla sitten kun mitään muita naisia ei olisi enää olemassa, sittenkin panisin sitä vain kännissä.
Mielestäni ei ole väärin toivoa asiaa. Kyllähän me toivomme montakin asiaa. Itse en ole ottanut oman maan kansalaista kumppnikseni, mutta nyt kun minulla on omia lapsia (lue maailman ihanimpia kultamussukoita), niin kyllähän minä tovon äitinä, että saan olla mahdollisimma paljon tekemisissä heidän kanssan myös sitten kun ovat avioituneet (jos siis avioituvat). Koska ulkomaalaisen naidessa on suurempi mahdollisuus, että muutta ulkomaille, niin minäkin toivon, että lapset naisivat oman maan kansalaisen :)
Toisaalta, jos lapset naisivat isänsä maasta, niin näille vävyille ja miniöille olisi ihan luonnollista, että minä asuisin heidän kanssaan. Suomalaiselle miniälle ei varmaan kaan sopisi anoppi samaan huusholliin.
Seurasin siskoni avioliittoa pitkään. Mies oli intialainen, korkeakoulutettu kuten siskonikin. Siskoni kertoi jälkeenpäin että mies hemmotteli ja oli ihanan suojelevainen, ja hän tykkäsi passata miestään, koska sai siitä kehuja.
Ensimmäinen lapsi oli tyttö ja ISO pettmys miehen suvulle. Pian sisko oli taas raskaana ja sai pojan. Tässä vaiheessa delekaatio Intiasta saapui lasta katsomaan. Poika oli isovanhemmille paljon kovempi juttu kuin tytär.
Lopulta sisko tajusi että lapsille piti pitää erilaiset säännöt. Pikkuhiljaa hän myös tajusi, että hänen elämänsä oli rajoitettua. Oli aina laittanut kaikki kiellot ja tappelut sen piikkiin, että kulttuurit törmää ja pitää olla suvaitsevainen.
Nyt on sitten kumminkin erottu ja lapsista sisko ei enää passaa veljeään. Siinäkin kuulkaa pojalla opetteleminen, vaikka on vasta ala-asteella.
Eli vaikka on rakkautta niin on myös erilaisia tapoja ja niiden yhteensovittamisessa voi olla haasteita.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:57"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:55"]Itse olen suomalainen ja ottaisin mielelläni ulkomaalaisen miehen. Suomalaiset miehet ovat välinpitämättömiä, kaljuuntuvat nopeasti, näyttävät tunteensa 1-2 kertaa vuodessa, uneksivat lopulta jostain toisesta, eivät halua missään tapauksessa, että nainen lihoo, mutta itse saa lihota sohvalla niin paljon kuin haluaa, näkevät enimmäkseen naiset objekteina. Eli toisin sanoen naiset ovat miehille kuin munavoileipiä kuumana kesäpäivänä: houkuttavia vain hetken :D
[/quote]
Et ole ainoa...Suurimmalta osalta turha edes odottaa romanttisia eleitä :(
[/quote]
Te ootte vain niin onnettomia, että ette saa omasta maasta miestä, noin minäkin ajattelin. Mutta kunnes löysin sen oikean ja omanmaalaisen vielä!.
Tuo on muuten rasismia suosia jotain toista rodun ja kansallisuuden perusteella!
On rasismia-ja sitä paitsi aikovat tehdä tyttärestä ennakkoluuloisen ja onnettoman ihmisen :((((((( hohhoo pitiitätäkiin vielä nähdä!!!! Eli jos rakastuu ulkomaalaisen ihmiseen ja jos tuntuu että avioliitto voisi toimia niin pitääkö mennä väkisiin sen ihmisen ketä vanhemmat hyväksyvät,vaikka itse inhoo niinkö??? Ei helvetti!!!! Sitä paitsi kansainväliset lapset ovat niin söpöjä ja paljon tervempia. Ei jumalauta !!!! Pitääkö vanhempien antaa päättä kenen kanssa tytär tekee lapsia-vpi voi.
ei minusta toive siitä, että lapsi avioituisi lähelle ja aika samanlaisen perhetaustan omaavan kanssa ole rasismia. Jos taas teksisi tästä aivan kynnyskysymyksen ja näkisi kaikesta huolinatta lapsensa puolison vain "rotunsa" edustajana, eikä koskaan ohmisenä, niin se olisi rasismia. Joskus on kyse aste-erosta.
ei minusta toive siitä, että lapsi avioituisi lähelle ja aika samanlaisen perhetaustan omaavan kanssa ole rasismia. Jos taas teksisi tästä aivan kynnyskysymyksen ja näkisi kaikesta huolinatta lapsensa puolison vain "rotunsa" edustajana, eikä koskaan ohmisenä, niin se olisi rasismia. Joskus on kyse aste-erosta.
Kyllä mä,seurustelin kuusi vuotta suomalaišen miehen kanssa, ja joitain muita deittailin. Mulle on ihan sama minkä maalainen ihminen on , ja sit vain rakastuin mieheeni. Ja yhdesä oltu 22 v, ja vieläkin on hauskaa yhdessä. Mun suku otti mieheni (länsi- eurooppalainen, eu- kansalainen, protestantti) ihan hyvin vastaan mutta miehen suku oli varuillaan. heillä oli ennakkoluuloja suomalaisia kohtaan, ja hiukan alentuva suhtautuminen. Mutta nykyään tulemme hyvin toimeen, tunnen olevani pidetty, ja suku tulee vierailuille Suomeen.
'Erilaisuus on rikkaus' on maailman suosituin perustelematon ja tyhmä ajatus. Mitä samankaltaisempi puoliso, sen parempi.
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 22:18"]
Seurasin siskoni avioliittoa pitkään. Mies oli intialainen, korkeakoulutettu kuten siskonikin. Siskoni kertoi jälkeenpäin että mies hemmotteli ja oli ihanan suojelevainen, ja hän tykkäsi passata miestään, koska sai siitä kehuja.
Ensimmäinen lapsi oli tyttö ja ISO pettmys miehen suvulle. Pian sisko oli taas raskaana ja sai pojan. Tässä vaiheessa delekaatio Intiasta saapui lasta katsomaan. Poika oli isovanhemmille paljon kovempi juttu kuin tytär.
Lopulta sisko tajusi että lapsille piti pitää erilaiset säännöt. Pikkuhiljaa hän myös tajusi, että hänen elämänsä oli rajoitettua. Oli aina laittanut kaikki kiellot ja tappelut sen piikkiin, että kulttuurit törmää ja pitää olla suvaitsevainen.
Nyt on sitten kumminkin erottu ja lapsista sisko ei enää passaa veljeään. Siinäkin kuulkaa pojalla opetteleminen, vaikka on vasta ala-asteella.
Eli vaikka on rakkautta niin on myös erilaisia tapoja ja niiden yhteensovittamisessa voi olla haasteita.
[/quote]
10 vuotta samalta suunnalta mies ja monenmoista on koettu. Hyvien hetkien vastapainona niin paljon ongelmia, että ei jaksanut enää olla.
Veikkaan, että Satuhäiden parillakin vielä monta ongelmaa edessä, jos yhteistä kunnollista kieltä ei ole (ollut) ja jo kerran erottu.
Kannattaa miettiä, sopiiko mies/nainen itselleen ihan omana itsenään, eikä laittaa kulttuurin piikkiin erimielisyyksiä. Ihmiset ovat erilaisia ja samanlaisia, sopivia ja epäsopivia, hyviä ja vähemmän hyviä kulttuurista riippumatta.
Ja ap:n kysymykseen: tosi vahvaa ennakkoluuloisuutta on, jos vanhempien mielestä lapsen täytyy naida omanmaalainen. Entäs jos ehdokas on puoliksi tai neljäsosalta omanlaatuinen, niin missä vaiheessa kelpaa?
50% rasismista poistuu kun hallitus vaihtuu!
Huoh, kaikki niputetaan rasismiksi. Tietääkö kukaan enää nykyään mitä rasismi on?? Olenko minäkin rasisti kun tykkään enemmän vaaleista kuin tummista?
Jos on, on sekin sitten rasismia, että halusin suomalaisen vaimon.