Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille käynyt koskaan niin, että olette menneet treffeille sovittuun paikkaan, mutta ette ole tunnistaneet treffikumppanianne ja treffejä ei sitten ole koskaan tullut?

Vierailija
02.12.2020 |

Minulle taisi käydä äsken niin. Tulin paikalle, mutta en tunnistanut naista varmasti. Laitoin viestiä, että olen täällä, mutta en tunnista sinua. En ole vieläkään saanut viestiin vastausta ja treffien piti alkaa jo yli tunti sitten...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oo käynyt, en tajua miten olisi edes mahdollista. Kun vaihdetaan kuvat ja sovitaan tapaamipaikka ja kellonaika niin totta kai sen tajuaa kuka on se oma deitti. Se joka tulee kyseiseen kellonaikaan, katselee ympärilleen ja näyttää kuvaltaan. Iisiä. Ei niissä paikoissa ole tähän (korona)aikaan edes tungosta.

Vähän vaikea tunnistaa toista, jos istuu maski naamallaan eikä ole etukäteen tajunnut ilmoittaa, että minulla on sitten maski naamalla.

Jos istuu maski naamalla, eikä tajua mistään mitään, niin varmaan kaikille ihan hyvä, ettei deittiä edes löydy.

Vierailija
22/28 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oo käynyt, en tajua miten olisi edes mahdollista. Kun vaihdetaan kuvat ja sovitaan tapaamipaikka ja kellonaika niin totta kai sen tajuaa kuka on se oma deitti. Se joka tulee kyseiseen kellonaikaan, katselee ympärilleen ja näyttää kuvaltaan. Iisiä. Ei niissä paikoissa ole tähän (korona)aikaan edes tungosta.

Vähän vaikea tunnistaa toista, jos istuu maski naamallaan eikä ole etukäteen tajunnut ilmoittaa, että minulla on sitten maski naamalla.

Jos istuu maski naamalla, eikä tajua mistään mitään, niin varmaan kaikille ihan hyvä, ettei deittiä edes löydy.

No joo, tuli tuosta naisesta kyllä sellainen fiilis, että hän on jotenkin pihalla/tyhmä tai jotain muuta vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vanhaa kunnon ”neilikka napinlävessä” menetelmää.

Mies laittaa kukan pikkutakkinsa napinläpeen, naisen tehtävä on lähestyä jos mies näyttää sopivalta.

Tämä oivallinen menetelmä rajaa samalla pois kaikki college- ja pusakkamiehet!

Vierailija
24/28 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaiset sokkotreffit sitten! 😁

Vierailija
25/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maskia on nyt pidettävä kun on Korona.

Vierailija
26/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella saattoi olla jonkun muun kuvat profiilissa.

Vierailija
27/28 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt varmaan yli 100 kertaa treffeillä eikä ole koskaan käynyt noin, että olisin mennyt treffipaikalle ja toinen ei olisi tullut.

Kerran kävi kyllä niin, että treffien sopimisen jälkeen nainen poisti matchin treffejä edeltävänä päivänä mutta en silloinkaan mennyt paikalle asti.

Tämän saman naisen kanssa tuli vuosien kuluttua match uudestaan ja hän myönsi että hän jänisti treffeistä ja oli minun jälkeeni tapaillut j ännämiehiä. Minä olisin kuulemma ollut paljon parempi mies.

Poistin matchin tuon jälkeen.

Vierailija
28/28 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis siellä istui joku nainen maski naamalla, joka saattoi olla tämä treffinainen. Miten helvetissä minun pitäisi tunnistaa nainen, joka istuu maski naamalla? 😄 Hän ei myöskään noteerannut ollenkaan viestiäni, kun sanoin, että olen täällä, mutta en tunnista sinua.

Vieläkö noita mfkeja pidetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi