Ei hemmetti tuo koronatekstari.
Miten paljon tuohonkin turhuuteen meni rahaa?
Täysin turha viesti.
Kommentit (42)
No mitä hyvää kahden ensimmäisen vastaajan mielestä siinä oli?
Ilmoitu että korona leviää. Ja tuota sisältöä piti oikein suunnitella.
Mä toivoin et se oli mun gigantin lähetys, mut ei...
Ja mikä järki että viesti on vain enkku ruotsi saame suomi kun tärkeimmät on somalia ja arabia...
Montako päivää tuotakin suunniteltiin ja julkisuudessa kerrottiin että lähetetään tekstiviesti!
Pitäähän niitten isopalkkaisten avustajien ja asiantuntijalaumojen jotain saada näperreltyä, että edes vähän näyttäisi siltä että niitä johonkin tarvitaan. Tämä on nyt niiden kokousten ja työryhmien aivoriihien lopputulos. Tekstiviesti 😂
Mitä järkeä on lähettää viikon mediassa mainostettu viesti? Jotenkin ymmärtäisin tekstiviestin nopeana keinona tavoittaa kaikki ihmiset vakavan kriisin iskiessä yllättäen, mutta tällaisessa ei ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä järki että viesti on vain enkku ruotsi saame suomi kun tärkeimmät on somalia ja arabia...
Ja venäjä
Odotin viestiä:
"Voit tulla hakemaan koronarokotteen terveysasemaltasi ensi viikon ...taina klo 8:00. Sinun henkesi on meille tärkeä! t. Hallitus"
Sen sijaan tulikin turhaa jaarittelua eikä rokotteita ilmeisesti saada kuin joskus ensi vuonna.
Siellä linkin takana oli kyllä ihan asiaa.
Täytyy vähän aikaa keskittyä.
Tulee mieleen taas hölmöläisvitsit.
Tästäkin sais kehitettyä monta uutta sellaista.
Siis mikä tekstari? Mä en oo saanu mitään tekstiviestiä.
Nauran vedet silmissä teidän typeryydelle 😂
Vierailija kirjoitti:
Höh, ei mulle ole tullut.
Se on vasta tulossa.
Tiedon porrastetusta lähetyksestä löytää uutisotsikoista, samoin sen sisällön, joten mitään et ole menettänyt.
Minullekki aika turha, mutta toisaalta on niitäki tynnyrissä eläjiä, jotka ei seuraa mediaa, niin ehkä se sitten jonkun sellasen tavottaa ja on jotenki hyödyksi. Toivottavasti.
Viestissä taisi olla oikein kovennettu ääni
Perskutarallaa.