Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko onnistuneet VHH:lla?

Vierailija
02.12.2020 |

Ajattelin kokeilla sellaista ruokavaliota, josta karsin leivät, pastan, riisin ja perunan pois. Välillä aion syödä kvinoaa tai bataattia muun ruoan lisukkeena, ja painotan liikunnan sellaisille päiville. Muutoin ruokavalioni koostuisi ainakin kasviksista, kohtuullisesta määrästä (pari annosta per päivä) marjoista ja hedelmistä, kanasta, kalasta, joskus katkaravuista, harvemmin jauhelihasta, öljystä, avokadosta, pähkinöistä, juustoista (ei tietenkään usein rasvaisia juustoja, tai ei ainakaan suurta määrää), silloin tällöin pari palaa tummaa suklaata kahvin kanssa, johon laitan soijakahvijuomaa. Joskus luonnonjogurtin ja marjojen kanssa pieni määrä hunajaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuin VHS-videokasettien avulla. Söin 4 viikkoa pelkkää filminauhaa ja laihduin sillä 10 kg.

Vierailija
22/28 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n rasvakammoisella ja runsaahkohiilarisella protauksella en varmasti olisi onnistunut. Enkä noin runsailla kaukomaiden eväillä.

Sen sijaan lähiruokaan perustuvalla, lähes karnivoorilla maaeläinrasvaläträyksellä onnistuin saamaan monta vaivaa remissioon ja siinä sivussa laihduinkin.

Rasvakammoinen? Oliiviöljyä, pähkinöitä, manteleita, siemeniä, avokadoa, lohta, kananmunia... Onpa tosi rasvakammoinen dieetti :D 

Runsashiilarinen? Mikä tekee siitä sellaisen? 

Ap

Kammoat juuston rasvaa ja kuvittelet kananmunien olevan rasvaisia :D Sinun kannattaisi ottaa selvää edes perusteet vhh-ruokavaliosta ettei käy niin, että tulet tänne selittelemään ettei vhh toimi ollenkaan. Vhh:lla energiat otetaan nimenomaan rasvasta, ei proteiinista. Oletko laskenut mistä ja missä suhteessa (hh/prot/rasvat) omakeksimässäsi dieetissä kalorit tulevat?

Ei ole omakeksimäni. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n rasvakammoisella ja runsaahkohiilarisella protauksella en varmasti olisi onnistunut. Enkä noin runsailla kaukomaiden eväillä.

Sen sijaan lähiruokaan perustuvalla, lähes karnivoorilla maaeläinrasvaläträyksellä onnistuin saamaan monta vaivaa remissioon ja siinä sivussa laihduinkin.

Rasvakammoinen? Oliiviöljyä, pähkinöitä, manteleita, siemeniä, avokadoa, lohta, kananmunia... Onpa tosi rasvakammoinen dieetti :D 

Runsashiilarinen? Mikä tekee siitä sellaisen? 

Ap

Paljonko noista sun rasvalähteistä meinaat saada rasvaa?

Hiilaria on kvinoassa, bataatissa, kasviksissa, siemenissä, pähkinöissä, hedelmissä, marjoissa. En sanonut runsashiilarinen vaan runsaahkohiilarinen, siinä on vissi ero.

"Ei tietenkään usein rasvaisia juustoja, tai ei ainakaan suurta määrää" tämäkö ei ole rasvakammoa?

Kuten sanoin, itse en olisi onnistunut, mutta sinä voit ehkä. Mutta miksi noin hirveästi ulkomaisia syötäviä, kun kotimaisena saa oikeastaan ihan kaiken hyvään vhh ruokavalioon?

Vierailija
24/28 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt ottaa. Ruokavalio on helppo pitää, en oikeastaan kaipaakaan muuta syötävää kuin vihanneksia, öljyä, lihaa, kalaa, munia ja juustoa. En ole makean perään ollenkaan. Mutta kai sitten syön vain liikaa, kun en tuolla ruokavaliolla laihdu.

Vierailija
25/28 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, kauhea nälkä ja en laihtunut yhtään.

Vierailija
26/28 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut, kauhea nälkä ja en laihtunut yhtään.

Jännä juttu. VHH:lla nimenomaan ei nähdä nälkää.

Vierailija
27/28 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vöhöhiilarisella ollut nyt 2v lääkärin suosituksesta. Minulla siis useita kroonisia autoimmuunisairauksia. Vhh on auttanut loistavasti! Olin siis jo aloittaessani normi painossa ja kiloja tippunut 2v aikana tasan 4. Treeni kulkee hyvin, harrastan rankkaa liikuntaa 4krt viikossa. Hormonitoiminta tasoittunut myös huomattavasti, kärsin aikaisemmin hirsutismista mikä hävinnyt kokonaan.

Oma ruokavalio perustuu silmämääräiseen hiilarien karttamiseen. Leipänä toimii siemennäkkäri silloin tällöin tai joku ruispala ehkä kerran kuussa jos tekee mieli. En muuten syö yhtään perunaa, riisiä tai viljoja. Lisätty sokeri on nyt muutenkin vhh:lla nou nou. Suosittelen!

Vierailija
28/28 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ruokia noista syntyy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän