Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä KASVOSOKEA! Ovatko potentiaalisen kumppanin kasvonpiirteet suhteellisen yhdentekevä asia sinulle parinvalinnassa?

Vierailija
02.12.2020 |

Tuli mieleen tällainen teoria. Itse olen lievästi kasvosokea, eli ihmisten tunnistaminen kasvojen perusteella on minulle hyvin hankalaa. Minulle ei ole koskaan ollut oikein väliä seksuaalisen ja romanttisen kiinnostuksen kannalta, minkälaiset kasvot jollakulla on, mutta kiinostuakseni jostakusta hänen täytyy olla vartaloltaan minun makuuni.

Sattumaa, vai onko näillä asioilla yhteys?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös itse diagnosoitu lievä kasvosokeus ja minulle kyllä on väliä. Ja ei, en ole tapaillut kertaakaan yhtään jykeväleukaista lentäjäkirurgia.

Vierailija
2/10 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole kasvosokea, ja minulle kroppa on myös paljon tärkeämpi kuin naama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kasvojen ulkonäkö on tärkein parinvalintakriteeri, vaikken aina tunnista omaa peilikuvaan.

Vierailija
4/10 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasvosokea mies ja kyllä kasvoilla on suuri merkitys minulle

Vierailija
5/10 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki kasvosokeat ole täysin sokeita piirteille. Itse näen joidenkin kasvot viehättävämpinä kuin toisten, vaikken ihmisiä helposti pelkistä kasvoista erotakaan toisistaan.

Vierailija
6/10 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kasvosokeus liittyy kykyyn muistaa kasvoja, ei siihen miten kokee nähdyt kasvot? Kaipa kasvosokeakin voi pitää tiettyjä kasvoja kauniina tai komeina vaikka ei tunnistaisikaan ihmisiä niiden perusteella?

Vierailija
7/10 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erityisesti väliä, koska joka aamu kun herään löydän vierestäni ns. uudet kasvot ja jos ne olis rumat saattaisin lähteä lätkimään.

Vierailija
8/10 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta kasvosokeus liittyy kykyyn muistaa kasvoja, ei siihen miten kokee nähdyt kasvot? Kaipa kasvosokeakin voi pitää tiettyjä kasvoja kauniina tai komeina vaikka ei tunnistaisikaan ihmisiä niiden perusteella?

Joo, kyllä minä osaan vaikka julkkisten kasvoista sanoa, että vaikka Margot Robbiella on hyvin kauniit kasvot. Mutta oman viehättymiseni kannalta kasvoilla ei ole kauheasti merkitystä. Kasvonpiirteet eivät ratkaise, kiinnostunko jostakusta vai en. AP

Vierailija
9/10 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sillä on väliä, koska tietenkin nään hänet siinä silloin kun häntä katson, vaikken heti tunnistaisikaan tai muistaisikaan kun olemme erillämme. :) ❤️ Toisaalta en noin yleensä ole kranttu, eli en kaupaa mitään adonista. Mutta miellyttävät, lähestyttävät kasvonpiirteet ovat ihania.

Vierailija
10/10 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up