Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset luonteenpiirteet ihmisessä herättävät romanttisen kiinnostuksesi?

Vierailija
02.12.2020 |

Itseäni viehättää älykkyys. 😍

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäinen kauneus on tärkein (ja vaikein löytää)

Paskapuhetta että se miehiä kiinostaisi

Ei kiinnostakaa.. Reikä riittää ja lollot

Vierailija
102/103 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedonjano

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhallinen, empaattinen, huomaavainen. Olen itse vahvaluonteinen, itsenäinen ja reipas joten harvoin miehet tarjoaa apuaan, vaikka itse asiassa avuliaisuus tekee syvästi vaikutuksen.

Vähän aikaa sitten töissä olin kantamassa jotain laatikoita ehkä 10m matkan ja taustaltaan eteläeurooppalainen mieskollega suorastaan ryösti laatikot kädestäni kantaakseen ne sijastani. Vähän eri juttu kun kävin Agrimarketista hakemassa 15-20kg ruokasäkin hevoselleni ja sain ihan itse säkki toisessa kädessä, toisella kädellä ulko-ovi avaten kantaa säkin autoon kun myrskytuuli oli paiskata oven päin. Ainakin 3 miestyöntekijää oli paikalla mutta oli ilmeisesti liian kiire näpytellä konetta ja pyörittää kyniä. Kyseessä pieni marketti jossa ulko-ovi on kassan vieressä joten varmasti näkivät puuhani. 

Ovatko naiset niin avuttomia, että miesten täytyy aina olla auttamassa? Kukaan mies ei ikinä valittaisi, että oli kantamassa jotain, eikä kukaan nainen ei tullut auttamaan. Miesten ovat tottuneet siihen, että itse täytyy tehdä ja pärjätä.

Ensinnäkin hevosenomistajat ovat yleensä tottuneet fyysiseen raatamiseen. Toisekseen hevosnaiset ovat yleensä luonteeltaan vähintäänkin sanoisinko topakoita ja muutenkin itsellisiä. Eivät mitään avuttomia hiirulaisia jotka odottavat maskuliinisten miesten apua tavanomaisissa askareissa. Kolmanneksi kyse on valinnoista. Jos taakka on liian painava, sitä ei kanneta retuuttaen käsin vaan käytetään esimerkiksi kärryjä. Agrimarkettien kaltaisissa myymälöissä niitä on joka lähtöön, raskaillekin ostoksille. Neljänneksi, on ihan normaalia pyytää apua, jos sellaista tarvitsee. Viidenneksi, pyytämättä auttaminen voi olla loukkavaa, sillä moni nainen voi tulkita sellaisen niin että mies vähättelee hänen kykyään selviytyä itse. Kuudenneksi, jos myymälän palvelukonseptiin ei kuulu tavaroiden kantaminen asiakkaan auton peräkonttiin saakka, niin se ei sitten kuulu. Siitä ei makseta palkkaa, sen sijaan siinä koneella saattoi olla paljonkin kiireellistä näpyteltävää jota työnantaja edellyttää ja jotta kauppa pyörii vastakin, esimerkiksi että seuraavallakin kerralla varastossa on kiukkuisen hevosmuijan rehusäkki odottamassa.

Täällä tuo topakka hevosnainen. Oven pitäminen auki myrskytuulella on sellainen pieni arkinen huomaavaisuuden ele joka veisi naputtelijalta ehkä 30s tehokasta työaikaa. Minunkaan virkaani ja työnkuvaani ei kuulu availla asiakkaille ovia mutta olen avannut jopa raavaiden miesasiakkaiden auton ovia jos heillä on kädet täynnä autoonviemistä. Myös esim. kengittäjää olen auttanut viemään raskaita työvälineitänsä takaisin autoonsa, vaikka minä maksan hänelle palvelusta ja hän ei maksa minulle kantamisesta mitään! Olen 167cm pituinen hoikka nainen ja todellakin olen otettu tarjotusta fyysisestä avusta. Ehkä olen vanhanaikainen ja romanttinen, mutta kohdallani arjen herrasmieseleet on täyskymppi, vaikka olen tottunut pärjäämään monessa asiassa yksin enkä _tarvitse_ apua tai kauniita sanoja. Tekee silti vaikutuksen, toisin kuin selittely miten käytöstavoista ei makseta ylimääräistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme