Millaiset luonteenpiirteet ihmisessä herättävät romanttisen kiinnostuksesi?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylllähän se miehenä jos naisesta huomaa että nainen on esiim vähän pasmat sekaisin ikäänkuin niin ja travitsee sellaista miehelistä rauhoittelijaa niin kyllähän se herättää sellaisia miehellisiä vaistoja tavallaan.
Liiika empaaattisuus voi olla myös tapa ostaaa tavallaan ns "aikaa" jos on sekaiisin. Liiika empaattisuus on jo naiiviutta ja typeryyyttä.
Kosska se on loppujenlopuksi aiina ihmisen itsensä kyetttävä ratkaisemaan ongelmia itsessään. EI ole olemasssa sellaista sirua jinka joku vain noin vain tökkäisi jonkun aivoihin ja sen jälkeen todettaisiin että ongelmat on ratkaistu. Moneet ongelmat ratkeaa ihmisen omien kokemusten ja tuntemusten syntyminä, hahmottamina ja oiivaltamina.
Mp jooo, mut on varmaaan hirtetty rahkiriemukkkain tunnelmin useamminkin kerroin liiika lötköilllä köysilllä mutta ei sitäää tarviikkaaan ymmärttää eikä tarvitse avautuakkaaan.
Leikkisyys, empaattisuus ja uteliaisuus.
M39
Tykkään miehessä rauhallisuudesta, ystävällisyydestä, huomaavaisuudesta, aloitteellisuudesta ja rehellisyydestä (tämä ei tarkoita töksäyttelyä vaan luotettavuutta).
Vierailija kirjoitti:
Sisäinen kauneus on tärkein (ja vaikein löytää)
Mitä se sisäinen kauneus on ja mistä sen näkee?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö miehet empaattisista naisista?
Kyllä ehdottomasti. Mikään ei ole hienompi piirre kuin osata asettua toisen asemaan. Enkä tarkoita mitään liioiteltua lässyn lässyn voivottelua, vaan aitoa välittämistä.
Enn tiedä. Kunn sammuttaa valot niin kaikki on mielikuvituksen ulottuvissa.
Suuurinta romantiiikkaa on kaipauus ja esiim saavuttamaton rakkaus. Kaiikki muu on arkipäivää josta on löydettävä ne omat pienet romanttiset hetkensä sen arjen keskeltä.
Vierailija kirjoitti:
Suuurinta romantiiikkaa on kaipauus ja esiim saavuttamaton rakkaus. Kaiikki muu on arkipäivää josta on löydettävä ne omat pienet romanttiset hetkensä sen arjen keskeltä.
Se miiksi ihminen esiim voi käyttäytyä näin niin voi olla esim että jokin asia voi tuntua joskus esim hetkessä ylitsepääsemättömältä ja voi vaikka kuvitella että tuollapa olisi minulle esim jokin nopea helpotus oireisiiini. ELokuvat on tavallaaan harmitonta helpotusta sinälllään koska se on vain pelkkää fantasiaaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miiksi ihminen esiim voi käyttäytyä näin niin voi olla esim että jokin asia voi tuntua joskus esim hetkessä ylitsepääsemättömältä ja voi vaikka kuvitella että tuollapa olisi minulle esim jokin nopea helpotus oireisiiini. ELokuvat on tavallaaan harmitonta helpotusta sinälllään koska se on vain pelkkää fantasiaaa.
Esiim naisilla ahdistuneisuuden tunteeen ovat hyvinkin yleisiä niin se on hyvä että on sellaisia ns nopeiiiita terapiakeinoja läsnä myöös jolla pääsee balansiiin jokseenkin. Se on varsinkiin justiin se kun mitä vanhemmaksi uleee niin monilla ystävillä alkaaa olla jo perheitä jne.. se olisi hyvä että välillä myös isät huolehtisi niiistä lapsista että naiset pääsevät keskenäään tuulettumaan ja jutttelemaan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Eläinrakkaus kertoo hyvää ihmisestä. Senlaiset miehet on yleensö rentoja ja helliä ja hyväsydämisiä.
Aikamoinen yleistys. Ihmisrakkautta pidän enemmän arvossa arvioidessani miten toinen ihmisten kanssa pärjää vaikka ei eläinrakkauskaan mikään puute ole. On kuitenkin paljon eläinrakkaita jotka eivät tule oikein toimeen ihmisten kanssa.
No hohhoijaa. Mikään empaattisuus ei aiheuta kenessäkään romanttisia tunteita, jos se empaattinen ihminen ei ole ulkoisesti yhtään viehättävä.
Herkkyys, viattomuus ja intohimo. Sellainen raskas kyynisyys ei nappaa.
Jos naises yhdistyy ujous ja leikkisyys, nii sit lähestytään jo täydellisyyttä. :)
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen, empaattinen, huomaavainen. Olen itse vahvaluonteinen, itsenäinen ja reipas joten harvoin miehet tarjoaa apuaan, vaikka itse asiassa avuliaisuus tekee syvästi vaikutuksen.
Vähän aikaa sitten töissä olin kantamassa jotain laatikoita ehkä 10m matkan ja taustaltaan eteläeurooppalainen mieskollega suorastaan ryösti laatikot kädestäni kantaakseen ne sijastani. Vähän eri juttu kun kävin Agrimarketista hakemassa 15-20kg ruokasäkin hevoselleni ja sain ihan itse säkki toisessa kädessä, toisella kädellä ulko-ovi avaten kantaa säkin autoon kun myrskytuuli oli paiskata oven päin. Ainakin 3 miestyöntekijää oli paikalla mutta oli ilmeisesti liian kiire näpytellä konetta ja pyörittää kyniä. Kyseessä pieni marketti jossa ulko-ovi on kassan vieressä joten varmasti näkivät puuhani.
Arvostan itsekin juuri noita kuvailemiasi piirteitä ihmisissä, mutta pakko myöntää, että olen viime vuosina tarkoituksella monesti pidättäytynyt auttamasta esimerkiksi naista jolla on selvästi painavat kantamukset.
Syy tähän on ollut tältä palstalta ja muualta ympäristöstäni saama käsitys siitä, että naiset eivät yksinkertaisesti halua miesten auttavan heitä. Että se auttaminen jollain tavoin asettaa naiset alisteiseen asemaan, ja sisältää oletuksen naisten synnynnäisestä heikkoudesta. Itse en ole ikinä ajatellut mitään tämänlaista, mutta en myöskään halua aiheuttaa kenelläkään epämukavaa oloa.
Joka tapauksessa ainakin minusta on tullut jatkuvan yhteiskunnnalllisen keskustelun tuloksena hyvin varovainen ja varmaankin myös liian itsetietoinen siitä miten kohtelen naisia missäkin tilanteessa, ja koska en todellakaan halua loukata ketään, niin olen koittanut kunnioittaa naisia yrittämällä olla mahdollisimman näkymätön heidän silmissä.
Luonnollisesti maailmasta löytyy varmasti sekä naisia jotka ovat kiitollisia avusta, kuin myös naisia jotka loukkaantuvat tarjotusta avusta. Ongelma on kuitenkin se, että lopputulosta on hyvin vaikea arvata ennen kuin varsinaisesti tarjoat sitä apua.
M38
Ei kritisoi muita eikä varsinkaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Herkkyys, viattomuus ja intohimo. Sellainen raskas kyynisyys ei nappaa.
Olen kaikkea noita, tilanteesta riippuen 😅
Räväkkä, kirkkaan punaiset lyhyet hiukset
En tiedä. Ei ole juuri romanttista kiinnostusta elämässäni ollut.
N45
Aitous ja omaperäisyys... Taiteellisuus...