Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klikkaa mua - aivan käsittätämätön tuo Minna!

Vierailija
13.04.2014 |

Siis se, jota Eero aloitti tapailemaan. Onko tuollaisia ihmisiä oikeasti olemassa?! Ahdistaa, vaikka onkin tv-ohjelma :-)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on hauska hahmo. Oikeassa elämässä olisi aivan kamala tuntea ketään tuollaista, mutta TV-sarjassa toimii. :D

Ei kukaan ehkä ole oikeasti tuollainen, mutta samoja piirteitä voi varmaan tunnistaa monista oikeista ihmisistä.

Vierailija
22/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut toistosta, ei ollut noita paria aikaisempaa vastausta vielä silloin kun kirjoitin...

18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 22:09"]Te siis taivastelette tv-elokuvan ihmishahmoja...??? WTF?

[/quote]

Mitä sinä sitten teet? Taivastelet tuntemattomien ihmisten taivasteluja WTF itsellesi!

Vierailija
24/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, Minna on ihan parasta, parisuhdeterapeutti :D Lisäksi Ellan vanhin tytär on tullut mukavasti esille, puhuukin ihan niinkuin äitinsä, painotukset ja kaikki. Juu ja sitten Jeesus meni vessaan :D ihan huippu.

Vierailija
25/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joutunut sanaharkkaan tuollaisen Minnan tyyppisen kanssa. Yhden sukulaisen ex-tyttis. Sukulainen kertoi hankaluuksista suhteessa, ja että miten hän ei ymmärrä, miten riidat kääntyvät aina jotenkin ihan päälaelleen, vaikka miten yrittää niin kaikki menee lause lauseelta aivan sekaisin. Ihmettelin, ja ajattelin että itsekin on hyvä haastamaan riitaa.

No, tuli sitten hetki, kun tämä tyyppi oli jo ex. Ihan kepeästi alkanut keskustelu kääntyi yks kaks niin, että en enää itse tiennyt mitä tapahtuu ja mitä voin sanoa. Sanoin mitä tahansa niin hän käänsi sen aivan päälaelleen- Väitti minun syyttävän häntä kaikesta ja silti hän syytti minua lähes kaikesta, melkein jo heidän erostaankin. Kaikki yritykseni kääntää asiat takaisin positiiviseksi vain pahensivat tilannetta. Minä olen törkeä ja vaikka mitä, ja tämä on toki kerrottu myös fb:ssa. En edelleenkään tajua, mitä tuossa keskustelussa tapahtui.

Ehkäpä käsikirjoittajat ovat tavanneet tämän saman henkilön?

Vierailija
26/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Minna on karikatyyrimäinen mutta hyvin kirjoitettu, varmasti tunnistettava tyyppi.

Vierailija
27/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhden sellaisen kuin se Minna. Oikeassa elämässä.

Vierailija
28/28 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomaton hahmo! Uskon että on ollut kuvausryhmällä ja näyttelijöillä hauskaa kun on kohtauksia kuvattu.

Ja se tyttöjen alko kohtaus, ehkä itsekin joskus tuota kokeillut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi