Niin onnellinen teini-ikäisen poikani puolesta (tyttöystävä)
Meidän nuorimmainen poika 19v. on aina ollut vähän ujompaa sorttia. Kavereita kyllä on ja lähes joka päivä heidän kanssa pyöriikin jossain, mutta tyttöjä, ainakaan sellaisia, joita olisi tuonut kotiin, ei ikinä ole ollut. Kaveriporukan mukana on ollut joskus pari tyttöä meillä iltaa viettämässä, mutta tässä parin viikon sisällä poika on tullut kotiin erään nuoren neitokaisen kanssa.
Meidän perheen muiden poikien, jotka ovat jo muuttaneet omilleen, tyttöystävät ovat olleet mitä ovat. Huumeidenkäyttäjiä, yksi oli raskaana seurustellessaan vanhimman poikani kanssa(ei pojan lapsi) ja muutenkin hieman tyhmiä. Tosin tämä johtuu osin myös poikien "hippiluonteesta"..
Kuitenkin tämä tyttö jonka nuorimmainen on tuonut useaan otteeseen kotiin nyt lähiaikoina on uskottoman kaunis, omaa aasialaistaustan . Näytti aivan mallilta,tosin kävikin ilmi että häntä on moneen otteeseen pyydetty valokuvamalliksi. En ole tytön kanssa ehtinyt vielä kunnolla puhumaan, kun menevät aina suoraan pojan huoneeseen. Moikkaa kuitenkin aina säteilevästi hymyillen (tätä ei tapahtunut meidän muiden lasten tyttöystävien kanssa ). Käyvät samaa koulua pojan kanssa ja ovat saman ikäisiäkin. Poika on ohimennen maininnut etteivät ehdi näkemään aina kun haluaisivat kun tyttö käy töissä ja lukee tosissaan yliopiston pääsykokeisiin.
Olen niiiiiiin onnellinen poikani puolesta kun on löytänyt tuollaisen tytön, enkä itsekään malttaisi odottaa tutustua tyttöön paremmin kun vaikuttaa niin kunnolliselta. Poikanikin on tytön myötä saanut ryhtiä esim. pääsykoemateriaalin lukemiseen.
Ehkäpä normaalia jollekin äidille kun poika tuo fiksun oloisen seurustelukumppanin kotiin, mutta meidän perheessä se on rehellisesti sanottuna aivan uutta. En inhoa tms muiden poikien tyttöystäviä, mutta en ole ollut innoissanikaan heistä.
:)
Kommentit (29)
Eikun nyt mä tajusin, ap siis todella puhui uskottoman kauniista :D
t. 22
Ohoh, siis viestiin 21 t. aloittaja
Mitä jos ei osaakaan laittaa ruokaa? Mitä jos hänestä tulee tärkeämpi nainen pojallesi kuin sinä? Mitä jos haluaa muuttaa poikasi kanssa yhteen? Mitä jos haluavatkin mennä naimisiin vain 3 vuoden seurustelun jälkeen? Mitä jos tulee raskaaksi pian? Mitä jos haluavat tulla kylää teille passattavaksi sitten kun ovat jo muuttaneet omilleen? Mitä jos aikoo tuoda lapsensakin teille hoitoon jos heillä on niin tapana? Mitä jos haluaa kasvattaa lapsensa eri tavalla kuin sinä? Mitä jos haluaa viettää joulua joku vuosi tästä iäisyyteen samalla tavalla kuin lapsena? Mitä jos poikasi haluaa tuoda hänet sukunne hautajaisiin mukana, kutsuttuna?
t.AV-anoppi
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:58"]Eikun nyt mä tajusin, ap siis todella puhui uskottoman kauniista :D
t. 22
[/quote]
No vihdoin tajusit ;)
Joko olette keskustelleet nuoren parin kanssa kukkasista ja mehiläisistä?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:26"]Eikä lupaa. Mun pojan vaimo on uskomattoman kaunis, osaksi venäläistaustainen, ovat nyt menossa naimisiin viiden vuoden seurustelun jälkeen. On poikani ensimmäinen tyttöystävä, aikomuksena myös viimeinen.
[/quote]
Mites tää tapaus liittyy mihinkään, siis uskomattoman kaunis nainen? Ap puhui uskottoman kauniista, ne sellaiset lähtee nopeasti muiden miesten matkaan. Valitettavasti. :/
[/quote]
No siten, etteivät ne kaikki uskomattoman kauniit tosiaan lähde muiden miesten matkaan. Miksi lähtisivät, jos ovat löytäneet jo sopivat?
Nyt olen jo päälle viisikymmentä, mutta minäkin olin nuorena todella, todella kaunis ( edelleen hyvännäköinen, mutta toki nuoren kauneus on ainutlaatuista). Olen ollut saman miehen kanssa naimisissa kolmekymmentä vuotta.