Ammattisi ja paljonko tienaat?
Mikä on ammattinimikkeesi?
Paljonko tienaat bruttona/kk?
Työvuosien määrä?
Kommentit (336)
Minä olen lentäjä, ja palkka 11 000€/kk, lennän finnairilla. Työvuosia 12. Ja tuskin kukaan noin paljoa tienaa, kun nämä "lentäjät"! Älkää provoilko! Ja muuten kauko lentäjän palkka suunnilleen 15-20 tuhatta euroa kuukaudessa!
*kaukolentäjän, aivan pakko oli korjata.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:43"]
Lukion lehtori, 4500e/kk, työvuosia 13.
[/quote]Ei ole ihme että on julkisella puolella rahat vähissä jos opettajille maksetaan tuollaisia palkkoja. Ennen pitkää on Kerikan kohtalo edessä.
t. insinööri
[/quote]
Kukas se sinulle mahdollisti insinööriksi opiskelun? Ilman opettajia et sinäkään olisi pitkälle pötkinyt. Opettajan ammatti on epäkiitollinen, nykyään aliarvostettu ammatti 8kuten sinunkin kommentistasi kävi ilmi) , jonka merkitys kansan tulevaisuudelle on kuitenkin suuri.
Minä nostan hattua kaikille sellaisille opettajille, jotka edelleen jaksavat oppilaitaan innostaa.
Opettajien palkka on liian pieni, tässäkin ketjussa sairaanhoitajatkin tienaavat saman verran kuin opettajat.
[/quote]
Sairaanhoitajathan tekevät tärkeämpää työtä kuin opettajat, joten palkan olisi syytäkin olla parempi. Vaan eipä taida olla.
[/quote]
Niinkö mielestäsi? Jos heittää tuollaisia mielipiteitä, ne tulisi myös perustella jotenkin.
Itse arvostan opettajien työtä hiukan enemmän. Sairaanhoitajat tekevät tärkeää työtä, mutta ilman opettajia yhteiskunnalla ei olisi tulevaisuutta. Ja se, jos mikä, on tärkeää.
Työtön 2000€/kk
ps. I ♥ Finland
Vankialn erityisohjaaja 2780€/kk. Työkokemusta kaikkiaan 13v. Palkka tulee vielä nousemaan parisen sataa.
Bussikuski, 3500e kuukaudessa. Sosiaalinen elämä baibai. Muut bilettää, minä teen duunia...
Palvelutyöntekijä 700€/kk Tuntarina olen tällä hetkellä. ma-su 3h aamulla ja sama illalla. Vuosia 6
Lähihoitaja, n. 2800 e. Työkokemusta n. vuosi.
Prosessiteknikko vuorotyö. Lisistä riippuen keskimäärin 5600e/kk
Siwan kassa 2200e ilman lisiä. Työvuosia liikaa :) mut päivätyö ja tyytyvinen oon
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:43"]
Lukion lehtori, 4500e/kk, työvuosia 13.
[/quote]Ei ole ihme että on julkisella puolella rahat vähissä jos opettajille maksetaan tuollaisia palkkoja. Ennen pitkää on Kerikan kohtalo edessä.
t. insinööri
[/quote]
Ei tulisi teitä uusia insinöörejäkään ilman opettajien väsymätöntä työpanosta. Opettaja on yhteiskunnan työjuhta ja kivijalka. Tsemppiä kaikille opettajille!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 15:23"]Ja meillä sairaanhoitajana tienaa tuon 3300e/kk noin, koska teemme töitä vain kolme päivää viikossa ja yleensä 13h kerrallaan. Eli kolme vuoroa viikossa ja yhden vuoron kesto on joko 7-20 tai 20-9.
[/quote] missä oot töissä? kuulostaa todella hyvälle ratkaisulle!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:27"]
Suuhygienisti, 3200e.
[/quote]
OT, mutta tarviiko suuhygienistiksi haluava kemiaa/matikkaa niinkuin lääkäriksi haluava? Mua kiinnostaisi opiskella suuhygienistiksi, mutta matikka ja kemia hieman keskitason alla.
Atk-työntekijä 1300 €/kk. 3 vuotta työkokemusta, datanomin pätevyys.
Asiakaspalvelupäällikkö, 5020 euroa/kk. Työkokemuksia 7 v.
Puhelinmyyjä 2100€/kk olen perusmyyjä, myyntitykit tienaa vielä enemmän puhumattakaan päälliköistä...
Kotirouva, 1000e/kk (työtä vain noin 60h kuussa)