Tyttö haluaa (mielestäni) kamalan mekon valmistujaisiin :/
Kommentit (67)
Ihan kiva tuo vihreä mekko on. Jos tyttäresi tykkää siitä, älä puutu asiaan. Näin viime vuonna FB:n kautta miehen veljentyttären peruskoulun valmistumiskuvia. Siinä 16-vuotias tyttö kavereineen oli, kuin mistäkin yökerhoista. Osalla oli niin avara kaula-aukko, että rintavarustus näkyi selvästi, osalla taas niin lyhyt hame, ettei tiennyt, onko kyseessä pidempi mallinen toppi vai koko hame. Yhdellä oli mekossa hyvin avonainen selkä (melkein takamus näkyi), yhdellä taas mekossa ei ollut kangasta yläosan sivuilla.. Pointti on se, että tuo vihreä mekko peittää mukavasti paikat ja sopii varmasti nuorelle naiselle.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:57"]
Mun mielestä nätti.
Anna tytön laittaa, hänen juhlansa se on.
[/quote]
Juuri näin. Kyseessä on tytön juhla, joten sinulla ei ole tuohon mekkoasiaan nokan kopauttamista.
Muuten nätti, mutta tunika eikä mekko. Opettajana sitä on viime vuosina miettinyt (ja yhdessä opehuoneessa on pohdittu) että miksi jotkut vanhemmat eivät huolehdi lapsistaan sen vertaa, että opettaisivat pukeutumaan oikein. Liian lyhyet mekot voivat olla muotia, mutta eivät hyviä juhlamekkoja.
Nii. Kyynel. Tyttäres on kuitenkin edelleen aikuinen, joten lakkaa itkemästä täällä ja keskustele sen pentus kanssa. Asialle et voi mitään, mutta keskustelu saattaisi ehkä tuoda jonkinlaisia tuloksia. Tai sit ei, varsinkin kun keskustelutaitosi ovat vähintäänkin arveluttavat.
http://www.zalando.fi/vila-christin-juhlamekko-vihreae-v1021c072-608.html
tässä on paljon nätimpi, jos haluaa vihreän...
Tuo ap:n laittaman linkin mekko (molemmissa väreissä) näyttää ihan taitoluistelijan asulta :D
Minusta on tosi nätti mekko, voisin itsekin pukea. Makuasioita tietysti, mutta en ymmärrä mikä tuosta tekee nyt niiin kamalan.
Ihan nätti mekko!Äitinä tosiaan voisit vähän rahallisesti auttaa,jos ette tuohon tyytyväisiä.Kahdeksankympin mekkokin sikahalpa!
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:02"]
Ehdota tätä: http://www.zalando.fi/vero-moda-josephine-mekot-sininen-ve121c067-551.html
Kaunis, halpa ja juhlava.
Mutta itse en äitinä kyllä puuttuisi asiaan.
[/quote]
Ei ole juhlava, takaosan kuminauha pilaa sen vaikutelman.
AP anna kolme omaa lemppariasi! Lisäksi, amiksen vai peruskoulun valmistujaiset? Vai YO- juhla?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:57"]
Mun mielestä nätti.
Anna tytön laittaa, hänen juhlansa se on.
[/quote]
Onko se mekko pakko ostaa juuri tuosta nettikaupasta? Saa niitä juhlamekkoja muualtakin..
Minun makuuni näyttää arkimekolta. Ihan nätti tosin, mutta siinä kukkamekossa on jo juhlamekon tuntua. Jos tyttösi tykkää tuosta mekosta ja maksaa itse, niin silloin se on hänen päätöksensä. Ainakaan ei ole sellainen makkarankuoripaljettibilehärpäke.
Ohan toi ruma mut jos sun tyttös siit pitää ni oks sil välii se on sen tärkee päivä ja pääasia et hänellä on mahtava juhla. Ni mitä välität siitä et hänen päällä on tollane mekko ku et kuitenkaa ite tota päälläs pidä! :D
Ohan toi ruma mut jos sun tyttös siit pitää ni oks sil välii se on sen tärkee päivä ja pääasia et hänellä on mahtava juhla. Ni mitä välität siitä et hänen päällä on tollane mekko ku et kuitenkaa ite tota päälläs pidä! :D
Mitä ihmeen bilevermettä tämä nuori ap:n tytär haluaa ja samanlaisia kolttuja ehdottelette hänelle! Kukkamekko on ihan mummo, vaikka sen leikkaus on nätti tosin ja sopivin ylioppilasjuhliin. Se mikä on nyt muodissa ei tarkoita että se on oikea juhlatyyli. Ja mitä ne kuninkaalliset tekee: ostaa halpavaateketjun kolttuja, mutta valitsee ne maulla (raha ei ratkaise siis). Ylioppilasmekko vielä ikuistetaan ylioppilaskuvaksikin, myös koulussa ryhmäkuvaus. Tämä on alaston totuus.
En oikein voi käsittää millä vitun oikeudella voi urputtaa tyttären valinnoista jos ei itse voi tuon vertaa sponsoroida tärkeänä päivänä. Mihin ne äidin rahat menee? Piriin, tupakkaan ja kaljaanko?
Eikö hävetä yhtään? Sekin kukkamekko ei ollu mikään kallis edes, olisit tarjoutunut ostamaan sen.
Miten ihmeessä ap kehtaa valittaa mekosta, jos ei ole itse edes valmis maksamaan siitä? Olen aina ihmetellyt sitä, jos lapsi joutuu ostamaan omilla (olemattomilla) rahoillaan valmistujaisvaatteensa koulun päättäjäisiin/juhliin. Kyllä omat vanhempani ovat aina pitäneet itsestäänselvyytenä kustantaa meille lapsille kauniit vaatteet jokaiseen kevätjuhlaan ja valmistujaisiin, ja saman aion tehdä minäkin. Ja pidän huolen siitä, että tyttäreni tuntee itsensä kauniiksi ja ylpeäksi itsestään omissa yo-juhlissa, vaikka joutuisin itse siihen säästämään. Kyllä sen verran voi vanhemmat "antaa kunniaa" nuorelle hienosta työstä.