Tyttö haluaa (mielestäni) kamalan mekon valmistujaisiin :/
Kommentit (67)
Eiköhän noissakin kuvissa oo mallin jalkoja venytetty aika reilusti. Näyttääkin jotenkin hassun honkkelilta. Totuus on todennäköisesti ihan toinen kun mekon laittaa "tavis" ja photoshoppaamaton ihminen päällensä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:10"]Toi kukkamekko on ihana! Saattaa kyllä vaatia kaveriksi valkoiset legginssit :) Siis jos tyttösi haluaa ihan paljain säärin liikkua.
[/quote
Hyi hitto! Mekon kanssa valkoiset legginssit?! WT
[/quote]
Huoh, mieluummin ne valkoiset legginssit kuin kananlihalla olevat kalpeat broilerikintut mitä suomalaisilla naisilla näkee.
[/quote]
Koskaan kuullut sukkahousuista ? :D
[/quote]
Sukkahousut tai legginsit, mielestäni molemmat ovat hyvä vaihtoehto. Kokemukseni mukaan nuoret nyt vaan suosivat enemmän legginsejä, missä ei ole mitään pahaa.
prrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...............
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:13"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:10"]Toi kukkamekko on ihana! Saattaa kyllä vaatia kaveriksi valkoiset legginssit :) Siis jos tyttösi haluaa ihan paljain säärin liikkua.
[/quote
[/quote]
Huoh, mieluummin ne valkoiset legginssit kuin kananlihalla olevat kalpeat broilerikintut mitä suomalaisilla naisilla näkee.
[/quote]
[/quote]
Sukkahousut tai legginsit, mielestäni molemmat ovat hyvä vaihtoehto. Kokemukseni mukaan nuoret nyt vaan suosivat enemmän legginsejä, missä ei ole mitään pahaa.
[/quote]
Moikka vaan olen 17-vuotias ja puhut shaissea. Harva nuori lätkäisee MEKON kanssa legginssekä, järkyttävä etikettimoka.
No onhan se aika mitäänsanomaton, mutta jos lapsella itsellään on nätti olo, niin eikö se ole tärkeintä?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:15"]
[/quote
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oon muuten 17-vuotias ja puhut shaissea. Kenelläkään meidän koulun nuorella en ole nähnyt mekon kanssa legginssejä, järkyttävä etikettimoka.
No on tosiaan kamala ja arkinen. Voisin tuossa mekossa istua hiekkalaatikon reunalla tai käväistä kaupassa, mutta edes töihin en pistäisi.
Hei pliis, äiti haukkuu tyttären valinnat, mutta ei itse ole edes maksamassa mekkoa...
Ap, osta tytöllesi semmoinen mekko kun haluaa! varsinkin kun se sinullekin näyttää olevan tärkeää ettei tyttösi ostaisi kamalaa riepua. Ei musta toi mekko nyt mitenkään ruma ollut, mutta onhan se vähän ikävää jos omissa valmistujaisissa joutuu tyytymään johonkin keskinkertaiseen asuun siksi kun äiti ei voi auttaa nuorta jolla on rahat vähissä. Ei varmaa ole sinulle ylitsepääsemätöntä taloudellisesti ostaa vaikka tuota kukkamekkoa tyttärellesi! Sovitte vaikka että tyttö ostaa kengät ja asusteet, jos niitä haluaa, itse ja sinä mekon?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 13:04"]
Mietti myös tätä mekkoa:
http://www.zalando.fi/even-odd-juhlamekko-sininen-ev421c0d4-104.html
Mutta ei halua tuota koska haluaa nimeomaan vaaleanvihreän mekon, hänen mielestään tuo on liian synkkä.
http://www.zalando.fi/yumi-vapaa-ajan-mekko-valkoinen-yu121c01t-a11.html
Sitten oli tämä, ostaisi kuulemma tuon jos hänellä olisi enemmän rahaa.
ap
Minusta tuo Yumin mekko on ehkä siedettävin, ei valmistujaismekko mielestäni sekään.
[/quote]
Siis sinäkö et äitinä vaivaudu edes tytön valmistujaismekkoa maksamaan, mutta katsot oikeudeksesi arvostella tytön pienen budjetin valintaa. Olet kuvottava.
AP, laita sä linkkiä nyt mikä olis SUN mielestä hyvä mekko tyttärelles valmistujaisiin. Kiinnostais tietää.
Tuo tyttöä rahallisesti ja tyylin puolesta löytämään sopiva mekko, joka istuu hänelle. Se asu jää ikuisesti niihin valmistujaiskuviin!
Oma äitini ei suostunut maksamaan kuin aivan kamalan takin, joka ei edes istunut mulle, keski-ikäisen naisen bleiseri nuorella farkkutytöllä! Joka kerta vielä 30 vuoden jälkeen joudun tuota pakotusta muistelemaan ja naureskelemaan omille ylioppilaskuvilleni.
Kaunis mekko ja siihen päälle vielä sopivat asusteet, sekä kengät. Eikö ap tärkeintä ole, että tyttösi tuntee itsensä kauniiksi? Ihmetyttää minuakin, miksi et kustanna lapsesi valmistujaisasua ja kehtaat vielä arvostella hänen pienenbudjetin valintaa :(
mun mielestä myös huono valinta juhlaan, koska vaatii leggarit alle jos ei aio alkkareitaan vilautella ja muutenkin kangas näyttää halvalta
Ehdota tätä: http://www.zalando.fi/vero-moda-josephine-mekot-sininen-ve121c067-551.html
Kaunis, halpa ja juhlava.
Mutta itse en äitinä kyllä puuttuisi asiaan.
Siis ensinnäkään, tuohan ei ole mun mielestä mekko vaan tunika koska on noinkin lyhyt. Leggareiden kanssa ei näytä juhlavalta ja sukkiksien kanssa ei voi laittaa koska persus vilkkuu...muuten nätti mutta siis liian lyhyt.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:02"]
Ehdota tätä: http://www.zalando.fi/vero-moda-josephine-mekot-sininen-ve121c067-551.html
Kaunis, halpa ja juhlava.
Mutta itse en äitinä kyllä puuttuisi asiaan.
[/quote]
Eih, ruma mekko
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:06"]
Siis ensinnäkään, tuohan ei ole mun mielestä mekko vaan tunika koska on noinkin lyhyt. Leggareiden kanssa ei näytä juhlavalta ja sukkiksien kanssa ei voi laittaa koska persus vilkkuu...muuten nätti mutta siis liian lyhyt.
[/quote]
No ei tuossa mitään persaus vilku, jollei tytär ole 180cm, kuten kuvassa oleva malli. Kaunis mekko ja eipä tuo tyttäresi valinta ap sinulle kuullu, kun et sitä mekkoa edes maksa.
Jos on pieni budjetti, niin tuon kukkamekon kanssa löytää todella helposti mekkoon sopivat kengät. :) Sellaiset söpöt valkeat ballerinat, niin ihan hyvä tulee.
http://www.zalando.fi/dorothy-perkins-pixie-ballerinat-valkoinen-dp511a003-a11.html
esimerkiksi nämä, ei maksa paljoa