Gallup: Ydinperhe, uusperhe, yksinhuoltaja
Tosta uusperhe keskustelusta innostuneena kysynkin paljonko tällä palstalla on kyseisiä perhetyyppejä?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:26"]Uusperhe. Edellisestä suhteesta minulla kolme lasta 7 v, 4 v ja 3 v. Miehellä kahdesta ex-suhteestaan lapset 4 v ja 6 v ja toisesta 12 v ja 10 v. Yhteisiä lapsia meillä kaksi, 1 v 3 kk ja 2 kk vauva.
[/quote]
Ja exäni tapaa lapsiaan kerran kuussa, mies on nuorempien lastensa yh, äiti asuu ulkomailla ja käy pari kertaa vuodessa moikkaamassa. Vanhemmat lapset ovat äidillään ja meillä 50/50
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 12:45"]
Meidän perhemallilla ei taida olla tommosta nimeä. Tavallaan ydinperhe, mutta perheeseeni kuuluu vain minä ja mies, pekttiin ei sisälly lapsia. Yhdessä 10 vuotta.
[/quote]
Pariskunta?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 14:26"]Uusperhe. Edellisestä suhteesta minulla kolme lasta 7 v, 4 v ja 3 v. Miehellä kahdesta ex-suhteestaan lapset 4 v ja 6 v ja toisesta 12 v ja 10 v. Yhteisiä lapsia meillä kaksi, 1 v 3 kk ja 2 kk vauva.
[/quote]
Ööööh? Teillä on siis 9 lasta ja vanhin vasta kuudennella luokalla. Kuinka vanha olet? Kerkeette tehdä vielä toiset yhdeksän perään? Aattele, sitte ois 18
Vaiheessa oleva kuvio. Naimisissa edelleen, kaksi yhteistä lasta. Mies muuttanut toiseen maahaan joten minä olen kai yksinhuoltaja.
Ydinperhe, naimisissa 12v, 3 lasta.
Uusperheeseen kuuluvaksi kai on pakko itsensä lukea, vaikka PERHEEKSI miellänkin itseni, mieheni ja meidän yhteisen lapsemme. Olemme olleet yhdessä 6 vuotta, josta naimisissa 2. Miehellä on kaksi lasta edellisestä liitosta. En miellä heitä perheenjäseniksi, eivätkä hekään minua tai minun ja mieheni yhteistä lasta, vaan heidän perheeseensä kuuluvat äiti ja muualla asuva isä. Hyvin tullaan toimeen kuitenkin, eikä tähän liity mitään dramatiikkaa. Näin se vain on.
Olemme ydinperhe, naimisissa 12 vuotta. Lapset 11, 8 ja 6 v.
Uusperhe. Edellisestä suhteesta minulla kolme lasta 7 v, 4 v ja 3 v. Miehellä kahdesta ex-suhteestaan lapset 4 v ja 6 v ja toisesta 12 v ja 10 v. Yhteisiä lapsia meillä kaksi, 1 v 3 kk ja 2 kk vauva.