Isorintaiselle mekko - näytän aina tankilta?
auttakaa mua valitsemaan ensikesän juhliin muutama kesämekko... ja ylipäätään, mitstä saan HOIKENTAVAN mallin näihin jättimelooneihin Tai minkälainen se olisi? Olen itse ihan hukassa ja aina sorrun samoihin malleihin ja näytän valokuvissa tankkerilta.
Kommentit (28)
Empire-leikkaus toimii, samoin A-linjainen hame, kellohameet jne.
Hei sama ongelma mulla.Suosittelen;
1) hanki kunnon rintaliivit, kenties minimizerit, jos haluat pienentää.
2) mekon kankaan pitäisi olla edes hieman joustava
3) materiaali ei saa olla liian paksua, muttei liian löperöä, joka menee rypyille
4) vyötäröä hieman (ei liikaa) korostava malli on paras
5) raglan saumat (varsinkin eriväriset), V-kaula-aukko, kietaisu, sweetheart-kaula-aukko ja prinsessaleikkaus, noi yleensä istuu paremmin.
6) kokeile mekon kanssa pientä boleroa tai lyhyttä jakkua tms. jota pidät auki eli peittää puolet rintaa.
7) hihoissa paras on hihaton (jos käsivarret kestää) tai 3/4.
8) Mekon kannattaa olla hieman pidempi, ei liian lyhyt, koska se nostaa silmät just rinnoille
9) yläosan pitää olla tummahko ja yksinkertainen, ei mitää rimpsua yms.
10) Jos lantio on leveä, silloin kellohamemainen alaosa on paras, ei suora ja tyköistuva.
Osta se kate middeltonin kihlajaismekko, olikohan se Issan. Olen nähnyt sen laihalla parilalla ja muodokkaalla ylipainoiselle, aina yhtä upea. Panosta tuohon yhteen, käy kokeilemassa! Parempaa mallia mekolle ei ole! Mulla ollut päällä lähes kaikissa tilaisuuksissa mihin vain mekon voi laittaa, duuni palavereissa ja häissä. Aina hyvä ja kaikille sopiva malli.
25 jatkaa, eli siis en itse sitä vielä omista, mutta siskolta aina lainaan, ja ehdottomasti hankintalistan kärjessä.
Typerintä mitä isorintainen voi tehdä on saada rinnat näyttämään pienemmiltä vaatetuksella. Sama kuin jos olisi upeat hiukset ja pitäisi aina hattua tai kauniit silmät, jotka peittäisi aurinkolaseilla.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 11:08"]
Olen itse aika pikkuinen (164/53) ja a-kuppi (tissikateus!) joten en osaa hyvin auttaa. Mutta ystäväni on saman muotoinen kuin sinäja hän näytti upealta kukkakuosisessa avokaulaisessa kellohameessa! Eli eehdottomasti haluat vilauttaa ylhäältä ja peittää alhaalta! Samalla saat leveän helman ansiosta tiimalasi vaikutelman!
[/quote]Ei kellohameessa voi olla minkäänlaista kaula-aukkoa, koska siinä ei ole yläosaa. Tarkoitat mekkoa tai leninkiä, nissä on yläosa.
[/quote]
Aaah totta! :D tarkoitin siis kellohelmaa, jos se on edes sana.
Minusta kannattaa olla ylpeä niistä isoista rinnoista eikä yrittää piilottaa niitä! Toki jos rinnat ovat oikeasti todella isot, niin sopivan mekon löytäminen voi olla hankalaa. Mutta suosittelen löytämään sellaisen mekon, joka on tiukka myös vatsan kohdalta eikä vaan jää roikkumaan, koska muuten voi näyttää siltä, että olisit nimenomaan vähän "tankki", jos nyt noin voi sanoa. Ja ehdottomasti kaula-aukko! Tietysti kaula-aukon antavuus sitten riippuen tilaisuudesta ja omasta rohkeudesta.
T. Pikkutissi
17. linkin mekko hyvä jos sulla on hoikat sääret. Jos ei niin unohda.