45 ja neitsyt, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 01:06"]
Saatko orgasmin itsellesi? Omistatko dildoa?
[/quote]
Saan. En omista dildoa, mutta olen kyllä kokeillut muuta.
Ota itseäsi rohkeasti niskasta kiinni ja tee se. Hienoa,että tunnet kroppasi ja saat orgasmin. Mies ei ole mörkö eikä myöskään miehen pippeli. Se ei ole kova vaan oikeastaan pehmeä, vaikka lujasti seisoo ja iho on pehmeä. Tuntuu todella hyvälle. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja rohkeutta olla oma itsesi, mutta älä jää tuleen makaamaan vaan aseta itsellesi tavoite ja koita saada homma hoidettua.
Pakko kysyä ulkonäöstä ja itsetunnostasi. Oletko omasta/muiden mielestä viehättävän näköinen? Monelle asialle voi tehdä itse paljonkin. Kampaus, sopiva meikki, omaan kenties päivitettyyn tyyliin sopivat vaatteet jne.. Se lisää itsetuntoa ja se taas viehättävyyttä vastakkaisen sukupuolen näkökulmasta. Ja hymyily.
Kun muistaa näyttää iloiselta, hymyilee niin se jo antaa ihan erilaisen vaikutelman kun se ettei esim uskalla katsoa ihmisiä silmiin.
p.s tiedän paljonkin ujoudesta, koska olen itsekin. Mutta yritän murtautua omasta ujoudesta ulos. Harmaavarpunen voi muuttua sädehtiväksi perhoseksi. Senkin tiedän. Kokemuksesta.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 00:52"]
Oletko 45-kiloinen vai 45-vuotias? Haluaisitko panna kaltaistani rumaa ja vittumaista pilkunnussijaa? Miksi et?
[/quote]
45-vuotias ja kiitos ei. Oen mielummin ilman kuin ilkeän ihmisen kanssa.
[/quote]
Millä perusteella olen ilkeä?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 01:15"]
Ota itseäsi rohkeasti niskasta kiinni ja tee se. Hienoa,että tunnet kroppasi ja saat orgasmin. Mies ei ole mörkö eikä myöskään miehen pippeli. Se ei ole kova vaan oikeastaan pehmeä, vaikka lujasti seisoo ja iho on pehmeä. Tuntuu todella hyvälle. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja rohkeutta olla oma itsesi, mutta älä jää tuleen makaamaan vaan aseta itsellesi tavoite ja koita saada homma hoidettua.
[/quote]
Kiitos. Jotenkin se "homman saaminen hoidettua" onkin se kynnyskysymys. Tarjokkaita on kyllä ollut, joten se ei sinänsä ole ongelma, mutta jotenkin menen lukkoon kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 01:16"]
Pakko kysyä ulkonäöstä ja itsetunnostasi. Oletko omasta/muiden mielestä viehättävän näköinen? Monelle asialle voi tehdä itse paljonkin. Kampaus, sopiva meikki, omaan kenties päivitettyyn tyyliin sopivat vaatteet jne.. Se lisää itsetuntoa ja se taas viehättävyyttä vastakkaisen sukupuolen näkökulmasta. Ja hymyily.
Kun muistaa näyttää iloiselta, hymyilee niin se jo antaa ihan erilaisen vaikutelman kun se ettei esim uskalla katsoa ihmisiä silmiin.
p.s tiedän paljonkin ujoudesta, koska olen itsekin. Mutta yritän murtautua omasta ujoudesta ulos. Harmaavarpunen voi muuttua sädehtiväksi perhoseksi. Senkin tiedän. Kokemuksesta.
[/quote]
Kiitos kannustuksesta. Omasta mielestäni olen ihan viehättävä ja moni muukin on sitä sanonut. Olen hauskakin, tutussa seurassa, mutta uusien ihmisten kanssa vetäytydyn helposti ja suuressa seurueessa en jaksa taistella elintilasta. Rohkeutta tässä kai kaivataan.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 01:18"]
Oletko 45-kiloinen vai 45-vuotias? Haluaisitko panna kaltaistani rumaa ja vittumaista pilkunnussijaa? Miksi et?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sanavalinnoistaisi näin oletan. Jos luonnehtii itseään "rumaksi ja vittumaiseksi" se ei anna kuvaa kovin haluttavasta tuttavuudesta.
Minkälaisista miehistä unelmoit? Pukumiehistä, duunareista, karskeista "baikkereista"?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 01:33"]
Minkälaisista miehistä unelmoit? Pukumiehistä, duunareista, karskeista "baikkereista"?
[/quote]
En ehkä niinkään pukumiehistä, saa olla käsillä tekevä, mutta ei silläkään oikeasti ole merkitystä. Kiltti, huomaavainen, hauska, hoksaavainen, raamikas, hiljainenkin. Koulutuksella ei niin väliä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 01:47"]
Tykkäätkö tähtiteteestä?
[/quote]
Toivoisin, että voisin sanoa kyllä. En tunne sitä tai osaa, en ymmärrä, mutta jotakin kiehtovaa siinä on.
Seksiä seksiä ja lisää seksiä. Mikä vit*n tarve moiseen? Olisi näitä uusperheitäkin vähemmän, kun keskityttäis vähemmän siihen seksiin. Seksi. Seksi. Iso muna, tiukka pimmpi. Seksiä. Lisää panoja. Mulkkua pilluun ja pillua mulkkuun. Tää on jo kuultu, olisko jotain muuta tarjolla?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 01:59"]
Seksiä seksiä ja lisää seksiä. Mikä vit*n tarve moiseen? Olisi näitä uusperheitäkin vähemmän, kun keskityttäis vähemmän siihen seksiin. Seksi. Seksi. Iso muna, tiukka pimmpi. Seksiä. Lisää panoja. Mulkkua pilluun ja pillua mulkkuun. Tää on jo kuultu, olisko jotain muuta tarjolla?
[/quote]
Sitä kai minäkin pohdiskelen. Onko seksi sen arvoista? Minkä arvoista seksi on? En tiedä. Kaipaan ihmistä lähelle, hellyyttä, mutta kuten jo aiemmin kirjoitin, seksistä en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 01:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sanavalinnoistaisi näin oletan. Jos luonnehtii itseään "rumaksi ja vittumaiseksi" se ei anna kuvaa kovin haluttavasta tuttavuudesta.
[/quote]
En tiedä millainen ihminen on mielestäsi haluttava, mutta en koe olevani ilkeä enkä pidä siitä että minua ilkeäksi väitetään ilman kunnollisia perusteluja. Vaikka "luonnehtisin" itseäni rumaksi ja vittumaiseksi, ei se tarkoita että olisin ilkeä. Toivon että löydät itsellesi rakkauden, vaikka kaltaiseni mies ei sinulle kelpaakaan. t. ruma ja vittumainnen, mutta ei ilkeä
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 02:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 01:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En tiedä millainen ihminen on mielestäsi haluttava, mutta en koe olevani ilkeä enkä pidä siitä että minua ilkeäksi väitetään ilman kunnollisia perusteluja. Vaikka "luonnehtisin" itseäni rumaksi ja vittumaiseksi, ei se tarkoita että olisin ilkeä. Toivon että löydät itsellesi rakkauden, vaikka kaltaiseni mies ei sinulle kelpaakaan. t. ruma ja vittumainnen, mutta ei ilkeä
[/quote]
Viestintä on joskus kiinni pienistä asioista. Toivon sinulle kaikkea hyvää.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 02:16"]
Miksi haluat olla täällä tentattavana omasta neitsyydestäsi?
[/quote]
Sitä minäkin ihmettelen. Väsynyt ja hölmö ihminen. Ehkä ajattelin, että joku muukin on samassa tilanteessa ja tästä voisi olla tukea.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 00:58"]
Onko sinulla ikinä himoja tekeekö mieli? Tyydytätkö mitenkään itseäsi?
[/quote]
Totta kai on himoja. Näen unia, ihastun, kaipaan kosketusta. Joskus tyydytän itseäni.