Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ihastuin" unessa työkaveriin

Vierailija
22.04.2014 |

Näin voimakasta unta, jossa minulla oli yhtäkkiä uskomatonta kemiaa yhden työpaikkani miehen kanssa. Tuo mies ei ole mitenkään erityisen komea tai hurmaava, oikeastaan on aika hankala persoona ja hänen kanssaan on ollut vähän ongelmallisiakin työtilanteita. En tapaa häntä kovin usein. Mutta se uni... kova vetovoima meidän välillä ja voimakkaat tunteet ja täydellistä seksiä.

Miten pääsen tästä yli? Nyt olen nähnyt useampiakin unia tuosta miehestä ja olen tavallaan ihastunut siihen tunteeseen mikä on unessa. Oikeassa elämässä meillä ei ole ollut yhtään mitään vipinää ja mies on minua nuorempikin. Apua, olen kuitenkin perheellinen 4-kymppinen, miten pääsen tästä yli?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että menee ohi :) näin itse taannoin seksiunia työkaveristani ja muutama viikko se oli koko ajan mielessä, mutta kyllä se unohtui!

Vierailija
2/10 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vielä, "pettämis"unissa ei ole mitään väärää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/10 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/10 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menisi, on melkoisen hämmentävää ja ristiriitaista!

Mistä tällaiset unet oikein johtuu, kun alkusysäystä ei kyllä ole ollut...

ap

Vierailija
6/10 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Pari kuukautta sen jälkeen kun aloin nähdä noita unia, se nuorempi työkaveri teki firman juhlissa aloitteen. Piilotajuntasi tietää, että teidän välillä on kemiaa, ja varoittaa. Jos tietoinen mielesi on sitä mieltä, että kiitos ei, niin nyt osaat varautua.

Vierailija
7/10 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 21:59"]Toivottavasti menisi, on melkoisen hämmentävää ja ristiriitaista!

Mistä tällaiset unet oikein johtuu, kun alkusysäystä ei kyllä ole ollut...

ap

[/quote]Jospa nyt keskittyisit siihen perheesees ja ukkoos, vai haluatko horoksi alkaa ja aiheuttaa muille tuskaa.

Vierailija
8/10 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:01"]

Kuulostaa tutulta. Pari kuukautta sen jälkeen kun aloin nähdä noita unia, se nuorempi työkaveri teki firman juhlissa aloitteen. Piilotajuntasi tietää, että teidän välillä on kemiaa, ja varoittaa. Jos tietoinen mielesi on sitä mieltä, että kiitos ei, niin nyt osaat varautua.

[/quote]

mielenkiintoinen pointti, mutta oliko se piilotajunta joka ennakoi VAI annoitko jotain signaaleja ajatuksiesi vuoksi tälle miehelle? Eli kun olit nähnyt unia, niin muutitko suhtautumistasi?

Itse pelkään nyt että osoitan jotenkin tämän "kiinnostuksen", mitä jos luon tiettyjä katseita hänen suuntaansa tms?

Vierailija
9/10 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttanut suhtautumistani, mutta aloin epäillä, että mies flirttaa. Hän teki sen niin huomaamattomasti, että en tosiaan ollut huomannut. En mielestäni antanut mitään signaaleja, avioliittoni oli erittäin onnellinen eikä minulla ollut mitään aikomusta ryhtyä mihinkään.  Olin vain ystävällinen, kuten muillekin, mutta hän ilmeisesti näki siinä jotakin muutakin. En ollut pätkääkään ihastunut. Ajattelen, että unet toivat pintaan sen mitä en ollut halunnut nähdä eli sen, että mies oli ihastumassa. t. 9

Vierailija
10/10 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2014 klo 22:09"]

En muuttanut suhtautumistani, mutta aloin epäillä, että mies flirttaa. Hän teki sen niin huomaamattomasti, että en tosiaan ollut huomannut. En mielestäni antanut mitään signaaleja, avioliittoni oli erittäin onnellinen eikä minulla ollut mitään aikomusta ryhtyä mihinkään.  Olin vain ystävällinen, kuten muillekin, mutta hän ilmeisesti näki siinä jotakin muutakin. En ollut pätkääkään ihastunut. Ajattelen, että unet toivat pintaan sen mitä en ollut halunnut nähdä eli sen, että mies oli ihastumassa. t. 9

[/quote]

okei, pidetään mielessä toikin vaihtoehto! Kiitti kun kerroit kokemuksesi. :)

Onko muilla ollut vastaavaa kokemusta, siis tällaista unessa ihastumista joka jatkuu ja jatkuu? Itse en ole aiemmin kokenut tällaista ja olen yllättynyt miten voimakas tunne on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä