Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtaudutte jos naisella on ollut yli 50 kumppania?

Vierailija
01.12.2020 |

Onko sopiva määrä vai liikaa?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiha + käsi

Tietäjät tietää

Vierailija
2/63 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä.. Swipe left. Next

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä tietäisin kenenkään kumppanien määrään. Jos hän kertoisi niistä kahvipöydässä reaktio olisi lähinnä vaivaantunut.

Vierailija
4/63 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanlautta. Yhteishyvä.

Vierailija
5/63 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entiset teekkarit vastailemassa?

Vierailija
6/63 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Too much mileage eli maileja vähän liikaa. Ihan evoluutio laittaa arvostamaan juuri naisten siveyttä koska äiti on aina tiedossa vaikka isä ei aina olekaan joten isä ei voi satsata jälkikasvuun josta ei voi olla varma, että on omaansa, kun taas edes nainen ei niin blondi voi olla ettei tajuaisi, että varmaan ainakin toinen vanhempi hän sille lapselle on.

Ja näin sitten muslimellekin taivaassa tarjotaan juuri neitsyitä eli ei se mikään valkoisen heteromiehen keksintö ole sekään, että miehet tykkää nuoremmista ja viattomammista. Noin niin kuin yleensä.

Vihdoinkin joku epäsuorasti myöntää, että suomalainen perusmies on henkisesti ja seksuaalisuudeltaan ihan samanlainen kuin muslimiveljensäkin.

Vierailija
7/63 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänlaiseen on. ei tosta viel kunnon oppia saa...ja tuntumaa että mikä olis paras.

Vierailija
8/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuolla määrällä vielä karttunut kunnon pesämunaa?

Vierailija
9/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Too much mileage eli maileja vähän liikaa. Ihan evoluutio laittaa arvostamaan juuri naisten siveyttä koska äiti on aina tiedossa vaikka isä ei aina olekaan joten isä ei voi satsata jälkikasvuun josta ei voi olla varma, että on omaansa, kun taas edes nainen ei niin blondi voi olla ettei tajuaisi, että varmaan ainakin toinen vanhempi hän sille lapselle on.

Ja näin sitten muslimellekin taivaassa tarjotaan juuri neitsyitä eli ei se mikään valkoisen heteromiehen keksintö ole sekään, että miehet tykkää nuoremmista ja viattomammista. Noin niin kuin yleensä.

Vihdoinkin joku epäsuorasti myöntää, että suomalainen perusmies on henkisesti ja seksuaalisuudeltaan ihan samanlainen kuin muslimiveljensäkin.

Juuri niin; ja ns. kunniamurhia tehdään täälläkin tosi paljon...jos en minä  saa, ei saa muutkaan mentaliteetti valloillaan.

Vierailija
10/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään mua ei kiinnosta kumppanien määrä. Toiseksi mitä sitten? Yleensä nämä suuret kumppanien määrät tulee nuoruudesta, jolloin kuuluukin elää ja kokea kaikenlaista. Eri asia on sitten sitoutumiskyvyttömät ihmiset, joiden kanssa ei kannata lähteä polttamaan sormiaan. Jos naisella ei ole esimerkiksi keski-ikään mennessä ollut yhtäkään pidempää parisuhdetta, mutta monia seksikumppaneita, niin en itse ainakaan uskaltaisi olettaa että juuri mun kanssa natsaa. Siksi tuskin itse haluaisin panostaa tällaiseen suhteeseen ja ottaisin itsekin suhteen kevyesti ajatuksella seksiä+hauskanpitoa.

Vierailija
11/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Kokemus on nautinnon tae.

Vierailija
12/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pyrkinyt kumilla painaan tätä osastoa, mutta on se joskus unohtunut. Kyllähän se myös menee käsi kädessä se suhteen, mitä helpommin piparia naiselta saa, niin on sitä saanut muutkin helposti.

Vierailija
13/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pyrkinyt kumilla painaan tätä osastoa, mutta on se joskus unohtunut. Kyllähän se myös menee käsi kädessä se suhteen, mitä helpommin piparia naiselta saa, niin on sitä saanut muutkin helposti.

Pitäskö se "saaminen" olla jotenkin vaikeeta? Olis niinku "kunniallisempaa" vai?

Voi armias näitä asenteita! Mitä väliä kuinka monta ollut, ketä kiinnostaa. Ei kiinnosta miestenkään määrät.

Vierailija
14/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin ammattilaiseen.

Vierailija
15/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 naista pannutta miestä ihaillaan ja pidetään kovana panomiehenä, kun taas 100 miehen kanssa nainutta naista kutsutaan lähes poikkeuksetta horoksi.

Vierailija
16/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä miehet puhuu naisista "panoina" helvetin kaksinaamaiset pas..aiset!

Vierailija
17/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin ollut ainakin jossain vaiheessa kokeilunhaluinen ja ennakkoluuloton. Ei minulle ongelma.

Vierailija
18/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän nautinnonhaluisena

Vierailija
19/63 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin yhtä kokeneeseen mieheen.

Vierailija
20/63 |