Miten suhtaudutte jos naisella on ollut yli 50 kumppania?
Kommentit (63)
Ei missään nimessä.. Swipe left. Next
Mistä mä tietäisin kenenkään kumppanien määrään. Jos hän kertoisi niistä kahvipöydässä reaktio olisi lähinnä vaivaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Too much mileage eli maileja vähän liikaa. Ihan evoluutio laittaa arvostamaan juuri naisten siveyttä koska äiti on aina tiedossa vaikka isä ei aina olekaan joten isä ei voi satsata jälkikasvuun josta ei voi olla varma, että on omaansa, kun taas edes nainen ei niin blondi voi olla ettei tajuaisi, että varmaan ainakin toinen vanhempi hän sille lapselle on.
Ja näin sitten muslimellekin taivaassa tarjotaan juuri neitsyitä eli ei se mikään valkoisen heteromiehen keksintö ole sekään, että miehet tykkää nuoremmista ja viattomammista. Noin niin kuin yleensä.
Vihdoinkin joku epäsuorasti myöntää, että suomalainen perusmies on henkisesti ja seksuaalisuudeltaan ihan samanlainen kuin muslimiveljensäkin.
Vähänlaiseen on. ei tosta viel kunnon oppia saa...ja tuntumaa että mikä olis paras.
Onkohan tuolla määrällä vielä karttunut kunnon pesämunaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Too much mileage eli maileja vähän liikaa. Ihan evoluutio laittaa arvostamaan juuri naisten siveyttä koska äiti on aina tiedossa vaikka isä ei aina olekaan joten isä ei voi satsata jälkikasvuun josta ei voi olla varma, että on omaansa, kun taas edes nainen ei niin blondi voi olla ettei tajuaisi, että varmaan ainakin toinen vanhempi hän sille lapselle on.
Ja näin sitten muslimellekin taivaassa tarjotaan juuri neitsyitä eli ei se mikään valkoisen heteromiehen keksintö ole sekään, että miehet tykkää nuoremmista ja viattomammista. Noin niin kuin yleensä.
Vihdoinkin joku epäsuorasti myöntää, että suomalainen perusmies on henkisesti ja seksuaalisuudeltaan ihan samanlainen kuin muslimiveljensäkin.
Juuri niin; ja ns. kunniamurhia tehdään täälläkin tosi paljon...jos en minä saa, ei saa muutkaan mentaliteetti valloillaan.
Ensinnäkään mua ei kiinnosta kumppanien määrä. Toiseksi mitä sitten? Yleensä nämä suuret kumppanien määrät tulee nuoruudesta, jolloin kuuluukin elää ja kokea kaikenlaista. Eri asia on sitten sitoutumiskyvyttömät ihmiset, joiden kanssa ei kannata lähteä polttamaan sormiaan. Jos naisella ei ole esimerkiksi keski-ikään mennessä ollut yhtäkään pidempää parisuhdetta, mutta monia seksikumppaneita, niin en itse ainakaan uskaltaisi olettaa että juuri mun kanssa natsaa. Siksi tuskin itse haluaisin panostaa tällaiseen suhteeseen ja ottaisin itsekin suhteen kevyesti ajatuksella seksiä+hauskanpitoa.
Ei haittaa. Kokemus on nautinnon tae.
Oon pyrkinyt kumilla painaan tätä osastoa, mutta on se joskus unohtunut. Kyllähän se myös menee käsi kädessä se suhteen, mitä helpommin piparia naiselta saa, niin on sitä saanut muutkin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Oon pyrkinyt kumilla painaan tätä osastoa, mutta on se joskus unohtunut. Kyllähän se myös menee käsi kädessä se suhteen, mitä helpommin piparia naiselta saa, niin on sitä saanut muutkin helposti.
Pitäskö se "saaminen" olla jotenkin vaikeeta? Olis niinku "kunniallisempaa" vai?
Voi armias näitä asenteita! Mitä väliä kuinka monta ollut, ketä kiinnostaa. Ei kiinnosta miestenkään määrät.
100 naista pannutta miestä ihaillaan ja pidetään kovana panomiehenä, kun taas 100 miehen kanssa nainutta naista kutsutaan lähes poikkeuksetta horoksi.
Ja nämä miehet puhuu naisista "panoina" helvetin kaksinaamaiset pas..aiset!
Varmaankin ollut ainakin jossain vaiheessa kokeilunhaluinen ja ennakkoluuloton. Ei minulle ongelma.
Samoin kuin yhtä kokeneeseen mieheen.
Hiha + käsi
Tietäjät tietää