Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset sormet sinulla on?

Vierailija
12.04.2014 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkaiset, karvaiset ja perseiset.

Vierailija
2/5 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh? Ihan perussormet, haluatko kuvan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pienet ja vaikka ovat hoikat sormet ja sirot muuten, mutta ällöttävän miesmäisen tylpät sormenpäät. Vertasin käsiä tuttavani kymmenenvuotiaan kanssa ihan vitsillä (poika) ja hänellä oli minua isommat kämmenet! Samoin olen lainannut siskonpojan (myös 10-v.) kenkiä joskus heillä vieraillessani. Toiset nauraa, toiset ihastelee et onpa sirot. No eipä tolla mulle väliä. Pääkin on sitten sitäkin isompi.

Vierailija
4/5 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:56"]

Todella pienet ja vaikka ovat hoikat sormet ja sirot muuten, mutta ällöttävän miesmäisen tylpät sormenpäät. Vertasin käsiä tuttavani kymmenenvuotiaan kanssa ihan vitsillä (poika) ja hänellä oli minua isommat kämmenet! Samoin olen lainannut siskonpojan (myös 10-v.) kenkiä joskus heillä vieraillessani. Toiset nauraa, toiset ihastelee et onpa sirot. No eipä tolla mulle väliä. Pääkin on sitten sitäkin isompi.

[/quote]

Enkä toki tunge käsiäni sinne kenkiin vaan siis jalat on myös pienet oli tää pointti.

Vierailija
5/5 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superpitkät pianistin sormet. Saan pianossa puolitoista oktaavia helposti. Sääli etten soita pianoa vakavissani  :D

Laihat ja sirot myös, sormukseni ovat teinikokoa. 

Nivelet ovat yliliikkuvat, mikä nuorena hiukan hankaloitti liftaamista kun peukku taipuu 90 astetta taaksepäin... Berliinin sijaan löysin itseni Hollannista. Mutta se on toinen juttu, mutta syytän siitä edelleen hassuja sormiani. Lasten kaverit kyllä arvostavat trikkejäni. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi