G: Minä vuonna viimeksi letitit hiuksiasi?
Ja mikä on ikäsi?
Onko totta, että keski-ikäistyvä leikkaa tukan lyhyeksi?
- Tänä keväänä olen letittänyt, ikää 43. En sovi muottiin.
Kommentit (23)
Tänään, 46v, en ole aikonut leikata lyhyitä hiuksia
Ihan tänä vuonna, viimeksi tänään. 29-vuotias olen.
Viime vuonna.
36 v.
En tiedä onko totta, itse en leikkaa lyhyeksi ikinä.
Pari päivää sitten kokeilin, saako jo ranskanletin tehtyä. Ei saanut hyvin. Leikkasin tukan pois, kun sain kammottavan sulkasadon synnytyksen jälkeen. Mulla kasvaa hiukset nopeasti takaisin. Olen 33-vuotias.
Vajaa viikko sitten letitin, ikää on 35 vuotta.
Vuosi sitten, sillon otin permanentin ja samalla leikattiin polkkapituiseksi. Nyt pitäs taas aloittaa kun on kasvanut, vähän liikaakin.
t: 45v.
Eilen eli 2014 ja 35v. Ihan viikoittain teen jonkunlaisen lettikampauksen.
Tänään letitin, laitan aina tiukan letin uimahalliin, niin pysyy hiukset poissa tieltä. 37 v.
2014, eilen viimeksi tein ranskanlettityylisen kalanruotoletin. Yleensä kerran viikossa letit, ellei useamminkin, eli silloin kun en jaksa aamulla pestä hiuksia. Ikää 24.
En muista koska olisin letittänyt hiuksiani. Viimeksi sen mittaiset hiukset taisi olla vuonna 1994, ikää oli silloin 22v. Ihan en silloin itseäni keski-ikää lähestyväksi tuntenut, mutta silloin lähti pitkä tukka.
Tänä vuonna ja itse asiassa tänään. Ikää 38v. Ei ole mitään tarkoitusta leikata hiuksia lyhyiksi, mulla on ollut pitkät hiukset koko elämäni.
Tänään ja lähes joka päivä. Pidän hiuksia öisin letillä toisella puolella. 38v.
Eilen tuo tais olla, suihkun jälkeen. Vihdoinki taas saa letille. N. 7v sitten vielä oli jieman yli häntäluun asti yltävät hiukset. Sitten iski joku hulluus ja halusin vaihtelua. Pitkät mustat vaihtui lyhyihin pinkkeihin ja siitä alkoi "kierre". Nyt saa kasvaa pitkäksi taas, en jaksa värjäys- ja leikkuukierrettä.
Haluisin letittää hiuksia kivasti, mutta on niin onnettoman liukas hiuslaatu ja taidotkaan ei kovin kaksiset ole, mikään ei näytä hyvältä.:(
Nyt ikää 28.
Tänään. Ikää on 44 vuotta. Hiukseni olivat pitkät 27-vuotiaaksi saakka.Sitten leikkasin pitkähköt polkkahiukset, josta hiukset ovat lyhentyneet siten, että 35-vuotiaana minulla oli ihan lyhyet hiukset. Kasvatin muutaman vuoden jälkeen taas lyhyet polkkahiukset, joita pidin useamman vuoden. Viime vuonna aloin taas antaa hiusteni kasvaa ja nyt ylettävät jo letille.
Vuonna 2014. Terveisin tyttö nimeltä Letitia (lausutaan: Letiissha).
Äsken, pidennykset pysyy parempina kun ovat yön letillä. Ikää 22.
viikko sitten. Ikä 38v. Tein sellaisen etutukkaranskis ja nutturan.