Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiukuttelin tänään teineilleni.

Vierailija
12.04.2014 |

Pyysin aamulla teinejä (14 ja 15), että jos toinen imuroisi ja toinen pyyhkisi pölyt. Itse laittaisin sillä aikaa ruoan ja sitten voitais vaan olla ja möllöttää ja nautiskella loppupäivä. Sanoin, että sopikaa keskenänne kumpiko kummankin työn hoitaa.

Teineillä alkoi se iänikuinen tappelu siitä, kumpi tekee kumman, jumalaton älämölö "Miks minä aina imuroin ja minä aina ja blääblääblää".."Äiitiii, miks mä taas muka joudun imuroimaan, kun mä imuroin viimekski", "Mä kyllä sanoin ensin, että mulle pölyt"...

Siinä kun tappelivat saatana jostain tavallisista pätö kotitöistä, sain tarpeekseni ja sanoin moneen kertaan, että antaa olla, minä teen. Ei tarvitse imuroida eikä tarvitse pyyhkiä pölyjä, minä helvetti teen molemmat (joo syyllistämistä ja marttyyriutta pahimmillaan).

Otin muksuilta ämpärin ja imurin ja vein kaappiin ja sanoin, että menkää hitto makaamaan, minä teen sitten kun ehdin (joo sitä marttyyriuttaan vielä paremmin).

Muksut olivat tosi noloina, menivät hakemaan ihan yhteisymmärryksessä sen imurin ja ämpärin takaisin ja tekivät hommansa. Minä laitoin ruoan loppuun ja hiljaa itkin. Syyllisyydestä, helpotuksesta vai harmista, en tiedä, mutta vieläkin tunnelma täällä on hyvinkin painostava..ollaan noloja kaikki.

Jotenkin tuntuu, että kaikki kaikki noille pitäisi mielestään olla, mopot, converset, keikkaliput, meikit, mutta kun jotain helkutin imurointia tai pölyjen pyyhintää pyydät, on se niin hirveetä.

Hävettää ja suututtaakin vielä, ja tiedän menneeni teinien tasolle kiukutteluissani, mutta nyt ensimmäistä kertaa en kyennyt muuhunkaan..=(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitikin on vaan ihminen.

Vierailija
2/4 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syyllistyin tänään myös kersan tasolle taantumiseen. Nolottaa ja harmittaa. Ja pelottaa milloin taas menetän malttini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat juuri sen ikäisiä, että hyvät periaatteet ropisevat, jos ovat ropistakseen. Kun olet koonnut itsesi, menet sanomaan heille ihan suomeksi: "anteeksi kun heittäydyin ihan kruunaamattoamaksi marttyyreiden kuningattareksi. Sori, meillä taisi mennä kaikilla päivä vähän pilalle, kun lähdimme huonolle vieterille. Voitaisko tehdä niin, että otetaan koko homma uusiksi ensi viikonloppuna? Siivotaan talo yhdessä ja mennään sitten vaikka leffaan ja unohdetaan koko hässäkkä. Meillä on oikeasti tosi hyvä perhe ja te olette oikeasti tosi kivoja lapsia."

Viiden teinipojan kokemuksella, joilla nyt on ikää jo 18-23

Vierailija
4/4 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:07"]

Mä syyllistyin tänään myös kersan tasolle taantumiseen. Nolottaa ja harmittaa. Ja pelottaa milloin taas menetän malttini.

[/quote]

No kerro nyt ees, mitä sinä teit..Ollaan idiootteja yhdessä..

-ap