Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielestäsi kaunein bloggaaja?

Vierailija
12.04.2014 |

?

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni R. on kyllä kaunis juurikin noissa mustavalkokuvissa, joita on blogin puolella joskus näkynyt. Tässä muutama mielestäni kaunis otos, etenkin kun kuvaa vielä klikkaa suuremmaksi:

http://www.lily.fi/sites/lily/files/styles/wide/public/user/550/2013/08/jennir_035.jpg

http://www.lily.fi/sites/lily/files/styles/wide/public/user/550/2013/08/jennir_005.jpg

http://www.lily.fi/sites/lily/files/styles/wide/public/user/550/2014/03/jennir313.jpg

Vierailija
42/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAkkaudella Hannele, vähän jo ikä näkyy ja pyöreä, mutta kaunis kasvoilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 15:10"]

Chicago Iida on ainakin kaikkea muuta kuin kaunis :D kuka mielisairas senkin kävi tänne listaamassa?

[/quote]

Iida itse.

[/quote]

Anonyymi10. huhtikuuta 2014 20.17

Raitapaita ei ole teidän mahakkaiden ja ylipainoisten juttu! Muista taas kerran, että vartaloa myötäilevä ei ole sama asia kuin tiukka. Omenavartalotyypin omaavan naisen kannattaa aina välttää liian pieniä ja kireitä vaatteita. Pidemmän ja kapeamman figuurin luomisessa auttavat myös siististi laskeutuvat ja joustavat materiaalit, ei polyesteri ja stretsi.

Anonyymi10. huhtikuuta 2014 22.03

kannattais vaihtaa toi blondi feikki reuhka johonkin luonnollisempaa, esim siihen minkä luoja on sulle suonu. saattasit näyttääki ehkä nätiltä.

Anonyymi11. huhtikuuta 2014 8.27

Hyi vittu oot läski! Farkkukauppaan ostamaan isompaa!

Anonyymi8. huhtikuuta 2014 18.20

oletko miettinyt että tämä sinun "kiusaaminen" voi johtua ihan omista teoistasi? älytöntä syytellä muita, katsoisit peiliin.

Anonyymi6. huhtikuuta 2014 20.32

Tai sit sä olit vaan liian ruma Tivoliin ja tuli ikävä muihin baareihin :) Näin sut etkä kyl kauniilta näyttäny. Lyhyt kuten ennenkin ja nyt myös paksu.

Anonyymi6. huhtikuuta 2014 22.02

Sulla on jotenkin tosi paksut jalat ja kädet. Tollaset löysät.

Anonyymi5. huhtikuuta 2014 2.17

Oletko ottanut huomioon, että kokemasi kärsimykset viestien ja julkisen panettelun muodosta saattaa olla Jumalan lähettämä rangaistus tottelemattomuudestasi ja horjuneesta uskostasi? Rukoilemalla ja Jeesukseen Kristukseen turvautuen sinunkin kärsimyksesi laantuisi ja lisänä ikuinen elämä ja taivaspaikka olisi valmiina odottamassa.

Anonyymi5. huhtikuuta 2014 20.14

Miks päivität instaan rumia pärstäkuvia ja muuta paskaa? Kukaa ei kuitenkaa koskaa tykkää niist :D

Anonyymi3. huhtikuuta 2014 1.37

Mä kyseenalaistan vahvasti tuon sun jatkuvan itkun koulukiusaamisesta täällä blogissa. Tuntuu, että tollanen elämässään epäonnistunut yrittää selittää omaa epäonnistumistaan koulukiusaamisella. Tuntuu myös siltä, että sulla on erilainen kuva oikeasta koulukiusaamisesta. Ja elämästä muutenkin.

Anonyymi31. maaliskuuta 2014 19.38

Kofeiini on huume. Tolla käyttömäärällä olet säälittävä narkkari, yhteiskunnan pohjasakkaa.

Anonyymi31. maaliskuuta 2014 20.10

ei ei ei. tollanen amistukka ei pue ketään. värjäisit takasin oman tumman värisi. blondit ovat idiootteja.

Iidan kommentit tältä kuulta.. Mikä vittu meitä suomalaisia vaivaa?

Vierailija
44/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Hearts You

Vierailija
45/162 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa arvostaa näitä hius, ripsi, huulitäyte yms. jatkeilla varusteltuja bloggaajia millään tapaa. Arvostan luonnollista kauneutta, joka on synnynnäistä eikä rahalla hankittua. Esim. Mungo ja OCJulia tällaisia, kun taas esimerkiksi Pupulandian Jenni ihana oma itsensä.

Vierailija
46/162 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cosmolle bloggaava Vilma oli minusta kaunis, kun selailin joskus blogia. Ehkä toisaalta mielipiteeseeni vaikuttaa myös se joku jouluinen cosmon tyttöjen video, jossa hän vaikutti olevan ainoa, jolla oli mitään järkevää sanottavaa.

Myös kauniita bloggaajia ovat mielestäni Muuttolintuja-Joanna, Karkkipäivän Sanni ja Asking for troublen Pinja, joskin kaikki hyvin eri tavalla. Uinosta allekirjoitan saman, mitä täällä jos sanottiin — nykyään on jotenkin turvonneemman näköinen eikä se edes johdu lihomisesta, blogin meininkikin on muuttunut paljon ylimielisemmäksi ja lapsellisemmaksi.

Vierailija
47/162 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps I love Fashionin Linda!!!!

Vierailija
48/162 |
30.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

s world sini ja aft pinja vievät voiton, tosin jannina hakolakin on tosi kaunis!

Vierailija
50/162 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on kyllä Kaunis pieni elämän Anne. Kolmen pienen lapsen äiti ja aina niin huoliltetu ja kaunis. Olisi varmasti kaunis ilman meikkiä ja kiharoitakin. Suuret tummat silmät, pitkät ripset, hyvä iho, kaunis kampaus, hymy, pieni nenä ja hoikka varsi yhdistettynä sisäiseen kauneuteen. Ne lapsetkin on tosi suloisia. Ihailen häntä kyllä kovasti. Tottakai blogissa näytetään aina se paras puoli, mutta ei minusta tai kodistani saisi tuollaisia kuvia aikaiseksi sitten millään.

Itse olen tällainen hikinen persjalkainen pullero, jolla on yksi lapsi, tukka kuin kananperse ja koti kuin ryysyranta, hehheh. Totaalinen vastakohta!

Vierailija
51/162 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lue muotiblogeja, mutta kemikaalicoctailin Noora on minusta kaunis!

Vierailija
52/162 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindamanuella on ehdottomastis kaunein! Niin sisäisesti, kasvoistakin luonnonkaunis sekä body kunnossa! Voittaa nämä typyt ihan 6-0!

Vierailija
53/162 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinolla on kyllä hyvä blogi, mutta mun mielestä bloggaaja on rupsahtanut viimeisen vuoden aikana todella paljon, niinku täällä moniki jo sanoi! Myös meikit näyttää suttusilta nykyään. Kaunein on mun mielestä ehdottomasti Annika O, myös Life of Siljan Silja on kaunis kasvoiltaan, blogista en tykkää. Myös Just My Imaginationin Janni on todella kaunis jotenkin luonnollisella tavalla, vaikka aikamoinen porkkanarusketus onkin aina päällä. Myös Muuttolintuja syksyllä blogin Joannan kasvot ovat todella kauniit.

Vierailija
54/162 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika O. on ylivoimaisesti kaunein!

Vierailija
55/162 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki on varmaan Asking for trouble Pinja! Vaikka häneen en voi mitenkään samaistua, on niin upea.

Vierailija
56/162 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2014 klo 23:25"]Uinolla on kyllä hyvä blogi, mutta mun mielestä bloggaaja on rupsahtanut viimeisen vuoden aikana todella paljon, niinku täällä moniki jo sanoi! Myös meikit näyttää suttusilta nykyään. Kaunein on mun mielestä ehdottomasti Annika O, myös Life of Siljan Silja on kaunis kasvoiltaan, blogista en tykkää. Myös Just My Imaginationin Janni on todella kaunis jotenkin luonnollisella tavalla, vaikka aikamoinen porkkanarusketus onkin aina päällä. Myös Muuttolintuja syksyllä blogin Joannan kasvot ovat todella kauniit.

[/quote]

Samaa mieltä Uinosta. Ennen olin ihan kateellinen, vaikutti niin huolitellulta ja tietysti kauniilta. Mutta minusta sillä Uinon ystävällä Erikalla olla tosi kauniit kasvot! Vaikka en hänen tyylistä pidä.

Vierailija
57/162 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko tosissasi? Tollanen korpin nokka :/

Vierailija
58/162 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teette tästä bloggarinhaukkumisketjun niin seuraa VALOMERKKI.

Vierailija
59/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäkäähän nyt mammat, että vaikka täällä nimettäisi annika o kauneimmaksi, se ei tarkoita että hänen fanijoukot tai hän itse on täällä kehumassa... KAUNEUS ON KATSOJAN SILMISSÄ, oppikaa se.

Kiitti ja kuitti :)

Vierailija
60/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma P on todella kauniskasvoinen ja kiva tyttö mutta hieman tylsä omaan makuuni :) Kauneus on niin subjektiivista! Itselleni jää enemmän mieleen naiset kuten Korinna ja Pinja.