Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielestäsi kaunein bloggaaja?

Vierailija
12.04.2014 |

?

Kommentit (162)

Vierailija
21/162 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Didemin kone rikki vai miksi hän ei ole vielä löytänyt tätä ketjua tai päivittänyt blogiaan pariin viikkoon....

Vierailija
22/162 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Korinna, mutta pakko sanoa että harvoin näkee noin kauniita, vilpittömiä ja persoonallisia naisia Suomi bloggaajien joukossa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/162 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika O <3

Vierailija
24/162 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iskee myötähäpeä kun nämä bloggaajat käyvät täällä kehumassa itseään. Objektiivisesti katsottuna tuskin kenenkään mielestä tämä eräs ketjussa useasti mainittu bloggaaja kaunein. Otetaan nyt vertaukseksi vaikka Vilma P, Pupulandian Jenni, Fof-Salla, Kalastajan Vaimo, Annika O, Ps i love fashionin Linda, Oc Julia, Marianna, Asking for trouble Pinja, Magicboxin Maj, Blond Rivets Kira ja tämä täällä mainittu äitiblogisti.

Vierailija
25/162 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkasin tuon Korinnan kun en ollut sellaisesta kuullutkaan. Nätti tusinablondi, mutta en todellakaan pitäisi häntä erityisen kauniina tai persoonallisena. Oma fanijoukko paikalla? :)

Vierailija
26/162 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear Diarrhean Juulia! 

Vierailija
27/162 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Korinna on mielestäni kauniimpi kuin Pupulandia, Salla, Annika O, Linda, Maj, Kira jne. Tyyli parempi noilla naisilla tosin. Makuasioita! Mielestäni Pinja on noista mainitsemistasi kaunein, upeat kasvot!

(Linda ei ollut livenä ainakaan mitenkään erityisen nätti, ihan ok kasvot..tasapaksu kroppa)

Vierailija
28/162 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natalia Oona ylivoimainen. 

Vierailija
29/162 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ole niin suosittuja blogeja mutta LP:n Nita ja Iina-Katariina. Molemmat tosi omanlaisiaan naisia ja ovat oma itsensä.

Vierailija
30/162 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Busted Korinna! Ihan nätti olet, mutta jospa kalastaisit kehut jatkossa muualta?

Kauniskroppaisia bloggaajia sädehtivillä kasvoilla iso kasa. Vilma P esimerkiksi mielestäni sinua kauniimpi :) http://mycosmo.fi/article/vilmap/gala-outfit-angelica-blick

Vierailija
31/162 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma P. Oikeasti kaunis ja hyvinvoivan oloinen.

Ps i love fashionin lindasta on blogissa hyvät kuvat, oiket kuvakulmat. Ei ole yhtä kaunis livenä, ja on vähän ylimielinen ja kiroileekin, vie kauneutta pois...

Magicpoksin Maj on mun mielestä tosi laiha ja siten kolhon näköinen. Ei ole kovin hyvinvoivan näköinen. Muutama lisäkilo voisi tehdä ihmeitä, mun mielestä.

Korinna on mun mielestä tavis. Samoin Iina, tosin on stailannut itsestään nykyään näyttävän näköisen pidennyksineen ym.

Vierailija
32/162 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma P. Oikeasti kaunis ja hyvinvoivan oloinen.

Ps i love fashionin lindasta on blogissa hyvät kuvat, oiket kuvakulmat. Ei ole yhtä kaunis livenä, ja on vähän ylimielinen ja kiroileekin, vie kauneutta pois...

Magicpoksin Maj on mun mielestä tosi laiha ja siten kolhon näköinen. Ei ole kovin hyvinvoivan näköinen. Muutama lisäkilo voisi tehdä ihmeitä, mun mielestä.

Korinna on mun mielestä tavis. Samoin Iina, tosin on stailannut itsestään nykyään näyttävän näköisen pidennyksineen ym.

Vierailija
33/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUKA hitto on KORINNA? En koskaan kuullutkaan.

Joku sanoikin että Uinosta hyvin tuossa hiukan ylempänä. Oli tosiaan ennen jotenkin hehkeämpi, nyt on pyöreät kasvot jne. Tosin nuo hiukset on miljoona kertaa kauniimmat kuin se tekoreuhka joka ennen oli, että pisteet siitä.

Itse en ihaile juuri kenenkään bloggaajan ulkonäköä, koska tietäähän sen että blogissa on vain ne parhaat palat esillä. Kyllä se ihminen pitää oikeasti tavata, että voi sanoa kauniiksi (niin ulkoa kuin sisältäkin).

Vierailija
35/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pupulandian Jenni 2. Kalastajan Vaimo 3. FOF-Salla

Vierailija
36/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:22"]Onko Didemin kone rikki vai miksi hän ei ole vielä löytänyt tätä ketjua tai päivittänyt blogiaan pariin viikkoon....

DIDEMIN, hänestä joitakin valtavan kauniita kasvokuvia.

Vierailija
37/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 23:22"]Onko Didemin kone rikki vai miksi hän ei ole vielä löytänyt tätä ketjua tai päivittänyt blogiaan pariin viikkoon....

DIDEMIN, hänestä joitakin valtavan kauniita kasvokuvia.

Vierailija
38/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 15:10"]

Chicago Iida on ainakin kaikkea muuta kuin kaunis :D kuka mielisairas senkin kävi tänne listaamassa?

[/quote]

Iida itse.

Vierailija
39/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fashion Toastin Rumi, Kenza, Sofiasfinan Sofia (lopettanut), ocJulia, Vilma P, Dear Diarrhean Juulia ja Pupulandian Jenni (mustavalkoisissa valokuvissa).

Vierailija
40/162 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristina Bazan