Tekis niin mieli lähteä ulos, muttei ole ketään kaveria. :(
En lähde tällä kertaa yksin, olen saanut siitä tarpeekseni. Kiva ilma, ihmiset liikkeellä, eikä mulla ole yhtään kaveria. Eikä niihin lauantai-iltana missään tutustu, joten en viitsi lähteä istumaan johonkin yksin. Olispa joku, jonka kanssa vois mennä jonnekin istumaan ja juttelemaan ja nauramaan yhteisille, pöhköille asioille. :(
Kommentit (57)
Toivottavasti löydätte vaikka toisistanne seuraa :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:19"]
En lähde tällä kertaa yksin, olen saanut siitä tarpeekseni. Kiva ilma, ihmiset liikkeellä, eikä mulla ole yhtään kaveria. Eikä niihin lauantai-iltana missään tutustu, joten en viitsi lähteä istumaan johonkin yksin. Olispa joku, jonka kanssa vois mennä jonnekin istumaan ja juttelemaan ja nauramaan yhteisille, pöhköille asioille. :(
[/quote]
Mene vaan rohkeasti ulos! Siellä sitä ihmisiin tutustuu, ei täällä, meidän särkyneiden sielujen kerhossa.
Lähdet vaan ja pian huomaat ettet yksin ole ollenkaan. ;)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:40"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:19"]
[/quote]
Mene vaan rohkeasti ulos! Siellä sitä ihmisiin tutustuu, ei täällä, meidän särkyneiden sielujen kerhossa.
[/quote]
Olen monena viikonloppuna lähtenyt yksin milloin mihinkin, ja vaikka jonkun kanssa hetken juttelisi, niin ihmiset lähtee sitten omien kavereidensa kanssa eteenpäin ja jään taas yksin. Ei se ulos lähteminen ole tuonut kavereita ja tällä kertaa en vaan halua mennä yksin. Kotiin tultua on aina kahta pahempi olla. Etenkin niillä kerroilla, kun ei pääse juttuun kenenkään kanssa.
ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:45"]
[/quote]
Miten ihmeessä yksin ihmisten keskellä olisi parempi kuin yksin kotona?
Vähän kuin hieroisi suolaa haavoihin.
Mä en taas edes osaisi mennä yksin ulos. Siis miten ihmeessä siellä ollaan? Joskus olisi kiva mennä, mutta mulle tulee ahdistus tosi nopeesti istua itsekseni jonkun viinilasin kanssa ja koitan näyttää koko ajan siltä kuin odottaisin jotain (ja näin on tähän mennessä ollutkin). Mutta olis kiva riippumattomasti mennä fiilistelemään itsekseenkin!
Kertokaas nyt etiketit tähän itsekseen ulkona -meininkiin!
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:45"]
[/quote]
Miten ihmeessä yksin ihmisten keskellä olisi parempi kuin yksin kotona?
Vähän kuin hieroisi suolaa haavoihin.
[/quote] Ihan kokemuksesta voin sanoa, ettei olo ole enää niin yksinäinen kun vaan rohkaistuu juttelemaan muiden kanssa. Kyllä, parempi olla joukossa kuin yksin kotona neljän seinän sisällä joka ilta jatkuvasti. Mitä menetät menemällä ulos? Sen yksinäisen illan kotona?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:49"]
Mä en taas edes osaisi mennä yksin ulos. Siis miten ihmeessä siellä ollaan? Joskus olisi kiva mennä, mutta mulle tulee ahdistus tosi nopeesti istua itsekseni jonkun viinilasin kanssa ja koitan näyttää koko ajan siltä kuin odottaisin jotain (ja näin on tähän mennessä ollutkin). Mutta olis kiva riippumattomasti mennä fiilistelemään itsekseenkin!
Kertokaas nyt etiketit tähän itsekseen ulkona -meininkiin!
[/quote]
Minäkin haluaisin kuulla. Ja miten "menette rohkeasti juttelemaan" jollekin baariporukalle? Nainen naisporukalle siis? Ainakin minua katsotaan aina oudosti jos rupean juttelemaan tiskillä vaikka juomaan odotellessa tuntemattomille. Joku voi pari sanaa vaihtaa, mutta sitten ne lähtevät omiin porukoihinsa.
Ja mitä siinä menettää? Kuten sanoin, kotiin tullessa on paljon pahempi olla, kun on tälläytynyt istuakseen baarin pöydässä nolona yksikseen. Että kertokaahan nyt se etiketti, millä lauantai-iltana baarissa löytää kavereita?
Oulusta kaivataan myös baariseuraa!
Sinkkubaarit? Onko niitä muualla kuin ööh, jossain? Suomessa missään?
Mulla taas kaikki kaverit lähtee baariin, ja itteeni ei huvita. Jeejee. eivät vissiin osaa pitää hauskaa ilman viinaa.
Oon luovuttanut jo. Mun kaverin kans aikoinaan käytiin ravintelissa ja jossain vaiheessa se olikin
hankkinut omat piirit ja kaverit.
Tosi masentavaa istua yksin baarissa.
Mulla on NIIIIIIIN monena lauantai-iltana ollut tismalleen sama tilanne kuin sulla.
Mies patistaa menemään, että hän kyllä hoitaa lapset, mutta KUN EI OLE ETÄÄN, KENEN KANSSA MENNÄ!!!! :(
Minua harmittaa ja nolottaa istua yksin baarissa ja todella usein olen jäänyt siis kotiin vaan.
Jokin aika sitten tein poikkeuksen ja tilasin taksin. Lähdin yksin baariin.
Minun onnekseni puolituttu työporukka oli lähtenyt samaan kuppilaan ja sain ihan vahingossa siis heistä seuraa. Ilta sujui tosi mukavasti.
Onko ap sulla tuota mahdollisuutta, että vahingossa voisit baarissa törmätä tuttuihin/puolituttuihin, joiden kanssa voisit jäädä hengaamaan?
Mutta tiedän tismalleen miltä sinusta tuntuu. Täällä Satakunnassa baariseuraa vailla olen minäkin tosi usein.
Tekisi mieli lähteä myös. Onneksi on niin vähän oravannahkoja repussa, ei tule lähdettyä. Meitähän on täällä P-Hämeessä siis enemmänkin?
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 20:01"]
Mulla on NIIIIIIIN monena lauantai-iltana ollut tismalleen sama tilanne kuin sulla.
Mies patistaa menemään, että hän kyllä hoitaa lapset, mutta KUN EI OLE ETÄÄN, KENEN KANSSA MENNÄ!!!! :(
Minua harmittaa ja nolottaa istua yksin baarissa ja todella usein olen jäänyt siis kotiin vaan.
Jokin aika sitten tein poikkeuksen ja tilasin taksin. Lähdin yksin baariin.
Minun onnekseni puolituttu työporukka oli lähtenyt samaan kuppilaan ja sain ihan vahingossa siis heistä seuraa. Ilta sujui tosi mukavasti.
Onko ap sulla tuota mahdollisuutta, että vahingossa voisit baarissa törmätä tuttuihin/puolituttuihin, joiden kanssa voisit jäädä hengaamaan?
Mutta tiedän tismalleen miltä sinusta tuntuu. Täällä Satakunnassa baariseuraa vailla olen minäkin tosi usein.
[/quote]
Kiitos ymmärryksestä, sekin tuntuu mukavalta. Muutin tähän kaupunkiin nelisen vuotta sitten, mutta teen keikkatyötä yksin enkä tunne täältä kuin ehkä viisi ihmistä. Kukaan heistä ei käy baarissa eikä ole varsinaisia kavereita. Etäisiä tuttuja vian, eili ei ole toivoa törmätä tuttuihin. Tuntuu, että parhaan vuodet elämästä (kolmenkympin paremmalta puolen siis) valuu yksinäisenä ihan hukkaan. :((
ap
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 20:02"]Tekisi mieli lähteä myös. Onneksi on niin vähän oravannahkoja repussa, ei tule lähdettyä. Meitähän on täällä P-Hämeessä siis enemmänkin?
[/quote]
Oon lomilla aina P-Häneessä.
Missä päin oot? Mulla sama tilanne