Tälläinen on suomalaisen miehen täydellinen tyttöystävä! Osuuko?
Ilta-Sanomien kyselyssä lähes 4000 vastaajaa kertoi, minkälainen on täydellinen tyttöystävä. Tässä ovat tulokset.
Täydellisen tyttöystävän tärkein luonteenpiirre on rehellisyys. Tyttöystävän tulisi olla 169 cm pitkä ja painaa 61 kg. Vartalon tyyppi olisi urheilullinen. Vastaajia puhutteli eniten myös sinisilmäiset trendikkäät brunetet.
 Tyttöystävän kuukausipalkaksi riitti 2000-2500 euroa ja asemaltaan ihannenaisen toivottiin olevan perustyöntekijä. Kuitenkin edellytyksenä on, että asuu kaupungissa omassa omistusasunnossa.
 Melkein kaikki halusivat tyttöystävän, joka haluaa lapsia. Toiveharrastuksena oli salilla käynti. Ihannenaisella tulee olla myös lemmikkinä koira.
 Tyttöystävä on lihansyöjä, ei polta eikä ole hankkinut tatuointeja. Alkoholia saa kuitenkin juoda ja ihannenaisen suosikkijuoma on siideri. Iltojaan tämä täydellinen olento viettää mieluiten yhdessä ystävien kanssa.
 Seksiä tyttöystävä harrastaa 1-3 kertaa viikossa ja on innokas kokeilemaan uusia asioita sängyssä.
 Suosikkijoukkueet tälle naiselle ovat HIFK ja HJK, ja suosikkiautomerkki on Audi. Televisiosta tyttöystävä katselee Salattuja elämiä. 
 Tyttöystävä ei usko jumalaan, ei kannata kuolemantuomiota, Natoa eikä turkistarhausta. Hän kuitenkin kannattaa armomurhaa ja EU:ta sekä äänestää kokoomusta.
 Voit kokeilla, miten lähelle täydellistä tyttöystävää pääset TÄLLÄ TESTILLÄ. 
Täytätkö nämä ominaisuudet? Ota yhteyttä ilta-Sanomien toimitukseen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen lifestyle@iltasanomat.fi.
Tässä täydellinen lista täydellisen tyttöystävän kaikista ominaisuuksista:
168,87 cm pitkä ja painaa 61,38 kg.
Vartalon tyyppi urheilullinen
Luonne: sosiaalinen
Palkka: 2000-2500
Asema: työntekijä
Haluaa lapsia
Lihansyödä
Harrastaa kuntosalilla käyntiä
Trendikäs
Asuu isossa kaupungissa omistusasunnossa
Urheilullinen vartalo
Siniset silmät
Ruskeat hiukset
Harrastaa seksiä 1-3 kertaa viikossa ja on innokas kokeilemaan uusia asioita petipuuhissa
Omistaa koiran
Ei polta
Ei ole tatuoitu
Juo siideriä
Viettä mieluiten iltaa ystävien kanssa
Kannattaa HIFK:ta ja HJK:ta
Suosikkiautomerkki on Audi
Katsoo Salattuja elämiä
Äänestää kokoomusta
Ei usko Jumalaan
Ei kannata kuolemantuomiota eikä turkistarhausta tai Natoa
Kannattaa armomurhaa ja EU:ta
Kommentit (17)
Pitäs olla perusduunari, mutta äänestää kokoomusta ja kattella salkkareita... aika kombo. :D
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 18:52"]
Pitäs olla perusduunari, mutta äänestää kokoomusta ja kattella salkkareita... aika kombo. :D
[/quote]
Ja ajaa audilla ja asua keskustan omistusasunnossa. Luonnollisesti Audi ei ole vuosimallia 1990, vaan himpun verran uudempi. Tässä on kyllä komboa kerrakseen.
Mun mies inhoo salkkareita eikä myöskään katso mitään urheilua tv:stä.. Sitä ehkä enemmän ärsyttää jos koitan ehdottaa että katsotaan lätkää :D polttaminen aikoja sitten oli ihan sama koska poltti itsekkin.. Nykyään ei kumpikaan polta.. Politiikka ei kiinnosta kumpaakaan. Ihanaa kun omalla miehellä ei ole tollassia massatoiveita ;) audikin on ihan romu
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 18:47"]
Tässä täydellinen lista täydellisen tyttöystävän kaikista ominaisuuksista: 168,87 cm pitkä ja painaa 61,38 kg. Vartalon tyyppi urheilullinen Luonne: sosiaalinen Palkka: 2000-2500 Asema: työntekijä Haluaa lapsia Lihansyödä Harrastaa kuntosalilla käyntiä Trendikäs Asuu isossa kaupungissa omistusasunnossa Urheilullinen vartalo Siniset silmät Ruskeat hiukset Harrastaa seksiä 1-3 kertaa viikossa ja on innokas kokeilemaan uusia asioita petipuuhissa Omistaa koiran Ei polta Ei ole tatuoitu Juo siideriä Viettä mieluiten iltaa ystävien kanssa Kannattaa HIFK:ta ja HJK:ta Suosikkiautomerkki on Audi Katsoo Salattuja elämiä Äänestää kokoomusta Ei usko Jumalaan Ei kannata kuolemantuomiota eikä turkistarhausta tai Natoa Kannattaa armomurhaa ja EU:ta
[/quote]
Ei tarvitse ihmetellä, miksi olen sinkku. Olen liian pitkä, painava ja epäsosiaalinen. Saan liikaa palkkaa, enkä halua lapsia. En käy kuntosalilla tai ole trendikäs. Asun vuokralla ja silmäni ovat vihreät. En halua lemmikkejä (mutta pidän enemmän kissoista) enkä juo siideriä. Suosikkijoukkuetta tai -autoa ei ole, enkä äänestä kokoomusta. Kannatan Suomen Nato-jäsenyyttä.
Is ja il on niin roskaa kun olla ja voi
Kuukausipalkka kaksi tonnia, mutta tokihan Audi ja omistusasunto on oltava. Kokoomuslaiset arvot ovat sydäntä lähellä duunarilla.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 18:52"]
[/quote]
On aika paha kombo :D Tuostahan se Suomen alasajo alkoikin.
71% osui. Suomalainen mies haluaa siis tavallistakin tavallisemman naisen. Ihanaa jotenkin;)
"Miinuksiani": olen blondi, olen pari senttiä lyhempi ja 10kg hoikempi, palkkani on parempi, en katso tv:stä mitään (joskus leffan), en seuraa lätkää enkä fudista, juon viiviä enkä siideriä. Minulla ei ole koiraa.
Muutama kohta osui (siniset silmät ja sosiaalinen luonne), mutta eipä juuri muut. Tosin en olekaan enää mikään parikymppinen tyttönen. Välillä tunnen itseni niin vanhaksi kun luen näitä juttuja. :)
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:09"]
71% osui. Suomalainen mies haluaa siis tavallistakin tavallisemman naisen. Ihanaa jotenkin;)
"Miinuksiani": olen blondi, olen pari senttiä lyhempi ja 10kg hoikempi, palkkani on parempi, en katso tv:stä mitään (joskus leffan), en seuraa lätkää enkä fudista, juon viiviä enkä siideriä. Minulla ei ole koiraa.
[/quote]
En juo viiviä vaan viiniä :)
Mulle tuli muistaakseni 88% kun tuon eilen tein, eli aika hyvin siis :)
Painan kilon enemmän, mutta olen melkein 10cm liian pitkä. Palkka on 1500e liian suuri ja asema työelämässä liian hyvä. En käy kuntosalilla enkä omista koiraa. En juo siideriä. Kannatan Kärppiä ja tykkään bemareista. En katso Salkkareita. Kaikki muut piirteet meni nappiin.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:11"]
[/quote]
[/quote]
Blondi :D
En kyllä miehenä allekirjoita kyselyn tulosta.
Minusta pituutta liikaa, silmät parhaat sinisinä tai vihreinä, hiukset mielellään vaaleat, punaiset tai maltillisen ruskeat, tuossa palkka aika pieni, telkkarin katsominen vain negaa, kuka jaksaa mitään urheilua seurata, turkistarhaus paras tehdä Suomessa, armomurha on murha, EU demokratian tuho, Kokoomus on vain mainostoimiston huono luomus, maalla on mukavaa
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:11"]
[/quote]
[/quote] Eikös ole mukavaa kun lukee tekstiään ja huomaa siinä jonkun pöljän virheen? Ekana tulee kevyt manaus ja sitten miettii, että yritänkö korjata vai jätänkö niin kuin on. ;-)
Jaahas! Kyllä se vähän hivelee, että vikani tyttöystävänä ovat seuraavat: olen liian kevyt ja palkkani on liian hyvä.
(Okei, en äänestä Kokoomusta.)