Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoatko lapsia

Vierailija
01.12.2020 |

Lukee joitakin näitä aloituksia ja tulee vähän sellaiset fiilikset, että lapsiin kohdistuva inho on aika laaja-alaista...

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan! Periaatteessa joukossa voi olla myös mukavia, hiljaisia, lapsineroja whatever. MUTTA suurin ja huomiota herättävän osa on näitä suoraan kurkusta huutavia inhottavia tautipesäkkeitä jotka haisevat pahalle ja levittävät melusaastetta joka paikkaan. Siksi inhoan. Ja myös siksi että kusipäänarsistit vanhemmat haluavat maksimoida ja jakaa oman kurjuutensa muille ja tuovat ne huutamaan ravintoloihin, lentokoneisiin ja muihin periaatteessa muuten mukaviin, rentouttaviin paikkoihin.

Perus empatiakyvytön vela.

Vierailija
62/69 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoatko eläkeläisiä?

Minusta on hämmentävää ilmoittaa inhoavansa yhtään ketään pelkästään iän perusteella. Joka ikäluokkaan, elämäntilanteeseen, kuuluu sekä ärsyttäviä, että mukavia ihmisiä.

Mikään muu ikäluokka ei ole yhtä homogeenistä kuin lapset. Lähes kaikki lapset käyttäytyvät samalla lailla. En ole koskaan tavannut miellyttävää lasta. Myös osa aikuisista käyttäytyy huonosti, mutta kuitenkin pienempi osa kuin lapsista. Inhoan myös huonokäytöksisiä muun ikäisiä, mutta kun lapsista niitä on 99.9%, aikuisista kuitenkin huomattavasti vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monia lapsia inhoankin - naapuruston melskaavia lapsia useinkin, mutta ei se poista sitä, ettenkö pelastaisi heitä pulasta tai auttaisi jos on joku hätä. Katsoisin jopa pienimpien perään satunnaisesti jos pyydettäisiin, olen kuitenkin vastuuntuntoinen ihminen.

Tunnen kuitenkin rakkautta läheisiä sisarusteni lapsia kohtaan (vaikka emme tapaa varsin usein kun yksi perhe asuu kaukana ulkomailla). Vauvoja en juuri ymmärrä, enkä tunne mitään kiinnostusta esimerkiksi ottaa vauvaa syliin (kuten olen huomannut monen naisen ja etenkin äitini tekevän herkästi). 

Vierastan myös lapsiperhe-elämää. Kestän sitä 1-2h, minkä jälkeen olen ihan poikki ja kaipaan hiljaisuutta & rauhaa. Valitettavasti ulkomailla asuvaa sisartani on vaikea tavata asumatta samassa osoitteessa. Sen jälkeen tarvitseekin hermoloman.

Vierailija
64/69 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan vieraita lapsia. Yritän vain pakosta sietää niitä. Inhoan niiden räkää ja tahmanäppejä ja muita eritteitä yli kaiken. Tää työ on tehnyt musta bakteerikammoisen.

Päiväkodin lastenhoitaja.

Vaihda alaa idiootti. Lapsia inhoavan ei kuulu työskennellä päiväkodissa.

Vierailija
65/69 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä RAKASTAN lapsia. En vain omia vaan kaikkien. Laitan kuukausittain rahaa eri järjestöille ja mulla on plan kummilapsia.

Jokainen lapsi on uskomaton ihme, ainutkertainen aarre. Ja joo, niitä on itkeviä, kiljuvia, resupekkaisia ja räkänokkaisiakin lapsia. Ne erityisesti tarvitsevat rakkautta ja ihailua koska eivät sitä välttämättä kotoa vanhemmiltaan saa.

Mulla oli surkea lapsuus ja huonot vanhemmat, tän takia elämässäni tärkeä tehtävä on rakastaa ja huomioida lapsia. Niitä eritoten joita kukaan muu ei huomioi.

Näitä "ihmeitä" kohta jo 8 000 000 000, joista ainakin puolet liikaa. Että suhteellisen yleinen "ihme"

Vierailija
66/69 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun ärsyttäviin lapsiin samalla tavoin kuin ärsyttäviin aikuisiin. Onhan ne ärsyttäviä.

Ihan oikeesti. Lapsi on lapsi. Surullista kuunnella teitä

mies52v

Suhtaudutko koiriinkin kuten kissoihin?

Mulla on ollut suomenpystykorva ja pari länsisiperian laikaa. Pidän itseasiassa enemmän koirista, jos sillä nyt mitään väliä on.

mies52v

Vierailija
67/69 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoatko eläkeläisiä?

Minusta on hämmentävää ilmoittaa inhoavansa yhtään ketään pelkästään iän perusteella. Joka ikäluokkaan, elämäntilanteeseen, kuuluu sekä ärsyttäviä, että mukavia ihmisiä.

Kyllä, useimpia inhoan. En halua olla vanhojen ihmisten kanssa tekemisissä. Enkä alaikäisten. En tosin välitä olla tekemisissä kovin monen oman ikäluokkani edustajankaan kanssa. :)

Kyökkipsykologin lausunto itsestäni: Nuoria kadehtii nuoruudesta ja vanhat edustavat kauheaa tulevaisuutta, joka tulee väkisin kaikille.

Vierailija
68/69 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, ovat rakkaita ja elämän ilo, suola ja piristys. Tuossa yksi niistä juoksee, heiluttaa jotain sauvaa ja laulaa Frozenista "ensi kertaa ikuisuuteen" ja "lumiukko tehtäisiinkö" tuhannennen kerran. Ihana otus <3

Juuri tuollaiset meluavat, jankuttavat ja höseltävät kersat ovat kamalinpia. Hyi mikä hirviö. Veikkaan että tälläkin hetkellä vähintään puolet naapureistasi vihaavat lastasi. Ja tyypillinen mamma ei edes yritä kasvattaa.

Vierailija
69/69 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimpaa osaa kyllä, käytöstapojen alkeitakaan ei ole opetettu, viime viikolla kaupassa eräs poika ehkä 7-8 vuotias löi minua yllättäen selkään, käännyin ja kohtti kätensä lyödäkseen uudestaan, sanoin "lyö vielä kerran niin sulle käy helvetin kipeää", lähtien juosten paikalta varmaan valittamaan vanhemmilleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme