Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40v ja haluan vauvan.

Vierailija
12.04.2014 |

Mies vaan ei suostu.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:03"]

Mistä vetoa, että nämä nelikymppiset ovat nuorempina olleet kovia veloja?

"Pthyi lapsia yök, minä elän itselleni"... nyt parutaankin sitten kun alkaa olla jo myöhäistä...

[/quote]

En ole ikinä ollut vela,halusin vaan ensiksi löytää sen oikean ja se vei sitten reippaasti yli 30v ennenkuin hänet löysin.

Vierailija
22/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin 40 kuin 20. Kykenet elättämään ja kasvattamaan lapsen - todennäköisesti. 20-vuotiaat pystyvät pulautamaan tenavan maailmaan, mutta kasvatus ja elatus kaatuu muiden kontolle. Yeensä veronmaksajan pussissa asutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tosiaan halua, siis todella ei halua, niin sittenhän ei voi oikein mitään. Kannattaa miettiä, miksi vielä haluaa, ettei vaan sen vuoksi, kun kaverikin vielä...?

Vierailija
24/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pthyi lapsia yök, minä elän itselleni"... nyt parutaankin sitten kun alkaa olla jo myöhäistä...

[/quote]

Olet idiootti, eipä voi muuta sanoa.

Vierailija
25/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Väärin veikkasit, mä olen aina halunnut äidiksi. Rakastin jo lapsena vauvoja ja joskus päiväkoti-ikäisenä leikin usein olevani raskaana kulkemalla nalle t-paidan alla. Yläasteen käsityötunneilla tuli ommeltua koko repertuaari pienen vauvan vaatteita. Olen myös ollut se ensimmäinen vapaehtoinen lapsenvahti ja aikuinen kaveri ystävien lapsille. Tullut hankittua se ensimmäinen kesätyöpaikkakin ystävän kahdelle lapselle.

Aina ei vaan onnenlahjat käy yksiin.

2

Vierailija
26/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:07"]

Jos mies ei tosiaan halua, siis todella ei halua, niin sittenhän ei voi oikein mitään. Kannattaa miettiä, miksi vielä haluaa, ettei vaan sen vuoksi, kun kaverikin vielä...?

[/quote]

En mä tuttavan takia haluaisi, vaan haluaisin lapselle sisaruksen ja muutenkin olisin halunnut kaksi lasta mutta miehen päätä ei todellakaan käännetä. Ja aluksi oli puhetta kahdesta lapsesta mutta vauva-aika koliikkeineen ja reflukseineen yms vaikea ja muutenkin taloustilanteet yms muuttuneet niin se muuttanut miehen mielipiteen asiasta.

Vierailija
27/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:11"]

[/quote]

Väärin veikkasit, mä olen aina halunnut äidiksi. Rakastin jo lapsena vauvoja ja joskus päiväkoti-ikäisenä leikin usein olevani raskaana kulkemalla nalle t-paidan alla. Yläasteen käsityötunneilla tuli ommeltua koko repertuaari pienen vauvan vaatteita. Olen myös ollut se ensimmäinen vapaehtoinen lapsenvahti ja aikuinen kaveri ystävien lapsille. Tullut hankittua se ensimmäinen kesätyöpaikkakin ystävän kahdelle lapselle.

2

[/quote]

Todella surullista,sinusta olisi varmasti tullut loistava äiti.

Vierailija
28/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:12"]

[/quote]

En mä tuttavan takia haluaisi, vaan haluaisin lapselle sisaruksen ja muutenkin olisin halunnut kaksi lasta mutta miehen päätä ei todellakaan käännetä. Ja aluksi oli puhetta kahdesta lapsesta mutta vauva-aika koliikkeineen ja reflukseineen yms vaikea ja muutenkin taloustilanteet yms muuttuneet niin se muuttanut miehen mielipiteen asiasta.

[/quote]

joo ja tätä ei tietenkään saisi edes ehdottaa mutta jättäisikö mies jos toinen tulisikin?

huolehtiiko mies ehkäisystä? entäs jos sen jättää miehen kontolle?

Vierailija
29/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

27/ iso kiitos sanoistasi, tuntui hyvältä lukea viestisi.

2

Vierailija
30/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:12"]

[/quote]

[/quote]

joo ja tätä ei tietenkään saisi edes ehdottaa mutta jättäisikö mies jos toinen tulisikin?

huolehtiiko mies ehkäisystä? entäs jos sen jättää miehen kontolle?

[/quote]

Kyllä huolehtii, hän käyttää kondomia. En ole ikinä käyttänyt hormonaalista ehkäisyä koska se ei mulle sovi. Ja mies on tarkka ehkäisystä, edes pienessä hiprakassa tms hän ei koskaan unohda kondomia.

Vierailija
31/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi naiset sanoo aina,että haluaa vauvan..Pitäisi sanoa,että haluaa ihmisen.Vauva on vauva vain hetken.Siitä sitten huolehdit loppuikäs vaik siitä tulisi rikollinen nisti.

Vierailija
32/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli 42 kun minut sai. Nuorempana häpesin vanhempieni ikää ja nyt aikuisenakin toivoisin heidän olevan nuorempia, jotta voisin pitää heidät elämässäni vielä mahdollisimman kauan. Olen kuitenkin hyvin kiitollinen, että ovat elämän minulle antaneet, enkä kehottaisi ketään nelikymppistä hylkäämään vauvahaaveitaan sen vuoksi, että lapsi voisi kärsiä vanhempiensa iästä. Lapsi voi kärsiä ihan mistä elämäntilanteesta vain, - tai olla kärsimättä ja kääntää kokemuksensa vahvuudeksi.

Toivon, että ap:n mies muuttaisi mielensä :)

Vierailija
33/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli 42 kun minut sai. Nuorempana häpesin vanhempieni ikää ja nyt aikuisenakin toivoisin heidän olevan nuorempia, jotta voisin pitää heidät elämässäni vielä mahdollisimman kauan. Olen kuitenkin hyvin kiitollinen, että ovat elämän minulle antaneet, enkä kehottaisi ketään nelikymppistä hylkäämään vauvahaaveitaan sen vuoksi, että lapsi voisi kärsiä vanhempiensa iästä. Lapsi voi kärsiä ihan mistä elämäntilanteesta vain, - tai olla kärsimättä ja kääntää kokemuksensa vahvuudeksi.

Toivon, että ap:n mies muuttaisi mielensä :)

Vierailija
34/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noin vanha ämmä haluaa lisääntyä, hyi hitto!

Vierailija
35/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:35"]

[/quote]

Hyi vaan ihan itsellesi. Kaveri kehtasi lisääntyä 43v ja nuorekas on ikäisekseen. Täysi-ikäisiä olivat edellisen avioliiton lapset jo. Miten se on sinulta pois jos joku haluaa ns. vanhana äidiksi???

Yökkäileihan keskenäsi vaan.

Ohis

Vierailija
36/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

jaa, olin vela ja elin itselleni  nuorempana syystä että sairastin syöpää vuosia ja vuosia. Varmaan ei mielestäsi hyväksyttävä syy.

Vierailija
37/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:35"]

[/quote]

Siis noin kuvottava ihminen ei edes häpeä inhottavuuttaan ja oksentaa nettiin paskaa. Hyi!

Vierailija
38/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 18:32"]

Mistä sinä tiedät kenenkään kymmenen vuoden takaiset ajatukset? Katsos kun vauvat eivät pelkän ajatuksen voimalla saa alkuaan tai synny.

[/quote]

Joo ei synny, mutta ei sekään hääviä ole, että kun lapsi pääsee ripille, äiti on 55 :O

Elämässä kannattaa pitää jonkinlainen kosketus koko ajan siihen ikävään tosiasiaan, että me kaikki vanhenemme ja järjestellä asioita hiukan sen mukaan. 

[/quote]

Minun äitini oli 59-vuotias kun pääsin ripille. Ei haitannut minua silloin eikä haittaa vieläkään.

Vierailija
39/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 18:38"]

Jos mies ei halua, ei ole paljon tehtävissä. Mutta onko hän ymmärtänyt, kuinka paljon sinä haluaisit? Oletteko keskustelleet ihan vakavasti ja rauhassa?

[/quote]sukupuuttoonhan täällä kuoltais jos mieheltä asiaa kysyy, hmmm voihan sattua nk vahinkoja, eli kierukka "pettää" pilleri "pettää"

Vierailija
40/60 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 19:11"]

[/quote]

2

[/quote]

Todella surullista,sinusta olisi varmasti tullut loistava äiti.

[/quote]mulla oli ihan muut asiat mielessä kun lapset nuorena. Opiskelin, seurustelin enemmän ha vähemmän vakavissani ja matkustelin paljon. Ei kaduta. Sain kuitenkin vanhempana lapsen joka kohta täysi-ikäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän