Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisissa tilanteissa turvaudutte Jumalaan?

Vierailija
01.12.2020 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyllä risti seinään rauhoittaa. Tai rukous anna meille anteeksi . Tai covid rukous Brasiliasta YouTube Because He lives I can face tomorrow prayers covid -19 . Brazil .

Vierailija
42/44 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala impi linnamme oli Raamatussa ....tai YouTube jumala vailla vertaa newland

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herraa hyvää kiittäkää riemuun ylistäkää ...kaikki luodut laulakaa luojan suurta kunniaa .

Vierailija
44/44 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut rukousvastauksia, olen selvinnyt, vaikkei minun pitäisi enään elää. Moni ystävä on menehtynyt, en tiedä syytä, silti en syytä Jumalaa koska en voi tietää aina miksi asiat tapahtuu. Tosin, joskus jos ystävä joka ei oo Jumalan kädessä kuolee, niin hänen aikansa ei ollut, vaan se ei ollut Jumalan päätettävissä. Esirukous on tärkeä mutta joskus sen ihmisen pitää itse kääntyä Herran puoleen.

Rukousvastauksia: Elän, voin paremmin (olin kuolemassa), minulla on paras kumppani, minulla on koti, ystäviä joita rakastan, perhe, lemmikkejä jotka tuo elämään iloa, taitoja joita voin hyödyntää auttaessani muita ja lista on loputon. Elin helvetissä 21 vuotta, kaikella tavalla minut rikottiin niin pieniksi palasiksi. Mutta kun käännyin Jumalan puoleen koko elämä muuttui.

Siksi Uskon. 

Ps. ne jokka vertaa aina vanhaan testamenttiin, voisi lukea sen uudenkin joka pätee nyt.<3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi