Mukavat kokemukset appivanhemmista
Täällä kun on ollut kauhutarinoita anopista ja muista puolison sukulaisista. Kertokaapa vaihteeksi mukavia asioita ja kokemuksia heistä. Mitä arvostat eniten anopissasi? :)
Kommentit (7)
Anoppini on rento ja ystävällinen. Mukava ihminen.
T.Vävy
Anoppini on ihana ihminen. Tykkää touhuta lastemme kanssa. Auttaa aina kun voi jne.
Paras joululahja on, kun saa anopilta kauniit kirjoneulotut villasukat.
Me tultiin anopin kanssa ihan kivasti toimeen. Taisi kertoilla mulle jopa sellaisia juttuja, joita ei tyttärilleen halunnut kertoa. Käytiin monet kerran yhdessä marjassa. Ajokortiton anoppi sai kyydin, minä pääsin hänen marjapaikoilleen, eli win-win tilanne. RIP.
Minulla on kiva anoppi! On kivaa istua sen kanssa iltaa ja parantaa maailmaa, viettää yhdessä kesälomaa, tehdä pikkureissuja, jne. 😊
Anoppini on kiltti, hyväsydäminen ja tosi mukava myös minulle. Ei arvostele meidän ratkaisuja ja on kiinnostunut meidän kuulumisista. Soittelee välillä suoraan minullekin, mikä lämmittää sydäntä kovasti. Voisin kuvitella ottavani anopin meille asumaan, jos ei joskus enää pärjää itsekseen. Niin on poika kuin äitinsä, on helppo nähdä mistä mieheni on hienot piirteensä perinyt.
Ahkera ihminen, joka haluaa näyttää rakkautensa ihmisiin tekemällä asioita heidän eteensä ja auttamalla niin paljon kuin vain kykenee.
Ja toki me haluamme toimia häntä kohtaan samoin.