Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työelämästä syrjäytyneenä kannattaa tehdä lapsi

Vierailija
01.12.2020 |

Lapsesta on valtavasti iloa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaan ei oo miestäkään.

Vierailija
2/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin vaikka kissa tai joku mukava harrastus, vaikka huonekasvien hoivailu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin vaikka kissa tai joku mukava harrastus, vaikka huonekasvien hoivailu?

Kyllä mulla on ihan kutosluokkalainen lapsi. ap

Vierailija
4/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, olisihan se uusi kansalainen tavallaan panos yhteiskunnalle, jos ei työllään pysty osallistumaan. Lapsesta kannattaa tietenkin kasvattaa pärjäävä, veroja maksava kansalainen. Näin voi auttaa yhteiskuntaa eteenpäin, vaikka onkin syrjäytynyt.

Omaperäinen idea, ap. 

Vierailija
5/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän köyhyyteen kärsimään? Joo ei.

Vierailija
6/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olisihan se uusi kansalainen tavallaan panos yhteiskunnalle, jos ei työllään pysty osallistumaan. Lapsesta kannattaa tietenkin kasvattaa pärjäävä, veroja maksava kansalainen. Näin voi auttaa yhteiskuntaa eteenpäin, vaikka onkin syrjäytynyt.

Omaperäinen idea, ap. 

Minun lapseni on ainakin pärjäävä. Tänäänkin sai positiivisen wilma merkinnän, sai historian pistokokeesta kiitettävän, ruotsin kielen kokeesta hyvän ja pääsi harrastuksessaan maajoukkueleirille. ap

Vierailija
7/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on ihan kutosluokkalainen lapsi. ap

Laps parka, onko sillä ees iPhone 11?

Ei ole mutta ei ole hänen kavereillaankaan. ap

Vierailija
8/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta. Lapset tuovat iloa. Minusta on myös tullut valtavan tehokas lapsen myötä. Ja käytännönläheinen: looginen ajattelu on kehittynyt, koska joutuu kokoajan ennakoimaan asioita. Joudun ajattelemaan kahden edestä.

Vierailija
9/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos on liian vanha jo, mut ei vielä eläkeikäinen?  Pitää sit ryhtyä jollekin mummuksi , vai miten?

Vierailija
10/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitäs jos on liian vanha jo, mut ei vielä eläkeikäinen?  Pitää sit ryhtyä jollekin mummuksi , vai miten?

Voihan sitä alkaa vaikka varamummoksi. ap

Vierailija
11/11 |
01.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin koiran (aikuinen kodinvaihtaja), halvempi, mukavampi, ei tarvitse vaihtaa vaippoja tai heräillä yöllä ja sen voi hyvin esim. jättää yksin kotiin muutaman tunnin ajaksi. Koirasta on valtavasti iloa ja seuraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi