Kuinka kaukana olet matkustanut? Kanada, Australia vai Thaimaa?
Itse olen asunut Kanadassa mutta en ole ollut Australiassa tai Thaimaassa.
Kommentit (59)
Olen käynyt Japanissa sillä se oli pitkäaikainen haaveeni.
Indonesia on kauimpana. Kohteeseen piti matkustaa 30 tuntia ja kolme eri lentoa.
62 maata. Kaukaisin kaiketi Uusi-Seelanti
Japani, Indonesia, USA, Australia, Malesia, Thaimaa, Meksiko
Eron jälkeen olen kaivannut vain yhteisiä matkoja eksän kanssa. Matkustettiin ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin Helsingissä. Ihan kaunis kaupunki mutta vähän syrjässä.
Käyn aika usein Vantaan lentokentällä välilaskun kautta, mutta itse Helsinkiin ei ole aikaa mennä. Liian syrjässä. Jos koneella pääsisi suoraan keskustaan, niin sitten voisi harkita visiittiä.
Pisin matka yhdellä välilaskulla Meksikoon. Haluaisin käydä Tasmaniassa tai jollain muulla pikkusaarella.
Lännessä Bali, idässä Los Angeles. Unelmissa Havaiji.
Olen käynyt Kanadassa useamman kerran, USAssa pari kertaa, Australiassa kerran, Malesiassa, Tansaniassa, Venezuelassa... toivelistalla on ykkösenä Havaiji, kakkosena Malediivit.
Los Angeles on varmaan etäisin paikka. Olen käynyt myös Mauritiuksella, Thaimaassa ja Tokiossa. Joku näistä.
Tokio itäisin, Kalifornia läntisin.
Vierailija kirjoitti:
Etelänavalla. Siellä yksikään teistä ei ole käynyt. Olen paras!
Sorry, kävin siellä helmikuussa 2017.
Etelässä Etelämanner, pohjoisessa Huippuvuoret, Idässä Japani ja lännessä Tahiti.
Taiwan, Singapore ja San Francisco
Etelässä Etelämanner, pohjoisessa Huippuvuoret, Idässä Japani ja lännessä Tahiti.
Kanada, Etelä-Afrikka ja Japani, mikä lie niistä on kaukaisin.
Uusi-Seelanti on kaukaisin kohde missä olen käynyt. Etelä-Amerikka, Tyynen meren saaret, Kiina ja Japani käymättä. Muuten on tullut koluttua paljon maita ja mantereita. Ei yksi elinikä reissunaisellekaan riitä tämän pallon joka kolkassa käymiseen. Kun vielä taas pääsis!
Brasilia taitaa olla lentoajalta pisimmällä, missä olen matkustanut.
LONTOO